Gå til innhold

Hvordan er boligmarkedet nå?Dere som har lagt ut bolig, er det lett å få solgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er boligmarkedet tregt? 

Anonymkode: fc4a4...c98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva og ikke minst hvor det er snakk om. 

• Liker 2
Skrevet

Kommer jo helt an på hvor det er snakk om. Jeg bor i Bergen, og her i strøket går det meste kjapt og en del kuppes før visning. Det som bli liggende er enten dårlig kvalitet, dårlig planløsning eller mangler f.eks egen parkering. Byrådet her er jo en gjeng totalt uten forståelse for at folk trenger bil, så alt av offentlig parkerings strupes og betalingslegges mest mulig, så parkering må man ha. 

Anonymkode: 825e1...d53

• Liker 1
Skrevet

Vi bor på det sentrale Østlandet og objekter i vår prisklasse har ligget ute siden i April. En venn av oss har tatt huset av markedet (prisklasse ca 7 mill)

Tipper prisene skal ned før vinteren kommer.

Anonymkode: 483ae...399

Skrevet

Småby i Trøndelag. Det meste går over takst. Unntaket er nybygg og ganske nye leiligheter. 

Anonymkode: e5cb8...d09

Skrevet

Går fint i Oslo... :) Dyre boliger tar ofte tid, noen av de har lite antall soverom.

Anonymkode: 415ee...2d9

Skrevet

Ser på en bolig nå som er rimelig for sitt område, nylig lagt ut. Men det står bare prisantydning og ingen takst, er dette vanlig? Mange år siden jeg var på boligjakt sist, og da pleide det alltid stå takst og prisantydning, hvor den siste enten var lik eller litt lavere enn takst. Men når det ikke står noen takst, hvordan vet man da om de har lagt prisantydningen lavt for å lokke til seg flere interesserte feks? 

Anonymkode: 79e30...e6e

Skrevet

En annen ting, går det an å se antall visninger på finn på en boligannonse, for andre enn selgeren?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En annen ting, går det an å se antall visninger på finn på en boligannonse, for andre enn selgeren?

Ja, på Prisstatistikk på annonsen.

Skrevet
Just now, colasolo said:

Ja, på Prisstatistikk på annonsen.

Hvor er den? Mulig jeg stirrer meg blind uten å se den noe sted 😅

Skrevet

Boliger i vår prisklasse i vårt område går fort og over takst. 

En bolig som ligger 4 millioner over vår prisklasse blir ikke solgt. 

Skrevet

Fant det nå, takk :) 

Skrevet

En kollega la ut leilighet  for salg i Desember i fjor. Fortsatt ikke solgt 

Anonymkode: 61dea...f62

Skrevet

Bor i Bergen. Solgte for over mnok 1,250 over takst i slutten av juni 😅 en kompis solgte for over 400 000 over takst i starten av juli (rundt den 8.).

Anonymkode: dcd49...a6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...