Gå til innhold

Redd for å møte veggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig fått innvilget 3 mnd pleiepenger  for å følge opp min datter pga skolevegring/selvskading/sosiale utfordringer, med mer.

Tenkte det skulle bli bra å endelig få tid til å følge henne opp. Tiden brukes til å sørge for at hun får et minimum med tid på skolen + være i beredskap mens hun er der, møter med BUP/skole/PPT, sørge for at hun spiser rett, følge opp hygiene, mobilbruk etc.

Selvfølgelig godt å slippe å dras mellom jobb og henne, men jeg tror jeg er i ferd med å bli deprimert. Alt handler nå om hus og hjem, og utfordringene til min datter. Innser at ordningen med pleiepenger kan bli langvarig, for HUN krediterer tydelig på å ha meg tilgjengelig. Hvordan skal jeg ta vare på meg selv oppi alt dette?

Anonymkode: e111f...39d

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så tung situasjon. Hvordan trener du og hvordan spiser du? Trening og godt kosthold er veldig viktig, spesielt i tøffe situasjoner. 

Anonymkode: 1c196...342

• Hjerte 2
Skrevet

Enig i at kosthold og trening er viktig.

Har du noe tid til overs på dagtid når hun er på skolen og ikke trenger å følges opp av deg? Husk å bruk ledig tid på å hente deg inn, i stedet for å ordne og styre i huset ❤️ vet at det er lettere sagt enn gjort, da det alltid er noe forefallende husarbeid 

Skrevet

Enig med de over! Hva gir deg glede og overskudd? Tur i skogen eller andre ting? Det er nok veldig viktig å prioritere egen helse også i denne tøffe situasjonen ❤️ Kunne det i tillegg vært en ide for deg å få noen å snakke med, fastlege, psykolog eller en terapeut? Det vil jo gagne datteren din at du også holder hodet over vann, håper du finner utav det og unngår en smell 🫶🏻

Anonymkode: 5daff...9bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Enig med de over! Hva gir deg glede og overskudd? Tur i skogen eller andre ting? Det er nok veldig viktig å prioritere egen helse også i denne tøffe situasjonen ❤️ Kunne det i tillegg vært en ide for deg å få noen å snakke med, fastlege, psykolog eller en terapeut? Det vil jo gagne datteren din at du også holder hodet over vann, håper du finner utav det og unngår en smell 🫶🏻

Anonymkode: 5daff...9bb

Barnet går til BUP, og der får også vi god oppfølging av sosionom. 

TS

Anonymkode: e111f...39d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...