Gå til innhold

Han er elendig i senga.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir frustrert, har aldri vært borti noe lignende.. Han er verdens beste på alt annet, men i senga? nei... 

Jeg er ikke den kåteste av meg heller men jeg kjenner jeg savner en mann som prøver seg til tider. Han prøver seg sjeldent, når han først blir kåt så kan vi bare ha 1 stilling siden han så lett mister bonern... hva skal jeg gjøre : ( 

Anonymkode: 8fc58...39a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så mye du får gjort. Du kan prøve å prate med han, spørre han hva han tenner på og ønsker i et seksuelt forhold. 
Men ellers er det kun to ting du kan gjøre; 

1) velge å leve med det eller 
2) gå videre uten han. 

Anonymkode: 5b85d...d11

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta kontroll og vise han hvordan du ønsker det. Fortelle han direkte, og vise han fysisk.  Ikke bare forvente at han skal gjøre ting han kanskje ikke vet at du vil en gang. 

Dere kvinner må ta litt mer ansvar for egen lykke når det gjelder sex. Ikke bare forvente at vi menn vet hvordan dere vil ha det.

Anonymkode: d5aa9...c40

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner har ingen problemer med å være nybegynnere, eller usikre, eller ha preferanser og det skal menn bare ta på strak arm. 

Men når det er motsatt så legger dere armene i kors og klager på at de er dårlige i senga. Ikke rart mange menn er usikre og har lett for å "miste bonern" 

Sorry, TS, men du høres ut som en egoist i senga. Voksne mennesker tilpasser seg hverandre og snakker om sex og utvikler sexlivet sammen. 

Alternativt finnes det vel mannlige prostituerte som mot betaling gjør det du ønsker, så slipper du alt styret med å ha kjæreste. 

Anonymkode: d5e2c...329

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere kvinner har ingen problemer med å være nybegynnere, eller usikre, eller ha preferanser og det skal menn bare ta på strak arm. 

Men når det er motsatt så legger dere armene i kors og klager på at de er dårlige i senga. Ikke rart mange menn er usikre og har lett for å "miste bonern" 

Sorry, TS, men du høres ut som en egoist i senga. Voksne mennesker tilpasser seg hverandre og snakker om sex og utvikler sexlivet sammen. 

Alternativt finnes det vel mannlige prostituerte som mot betaling gjør det du ønsker, så slipper du alt styret med å ha kjæreste. 

Vel, jeg har da pratet med han om det flere ganger men ingenting ser ut til å endre seg.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kjenner jeg blir frustrert, har aldri vært borti noe lignende.. Han er verdens beste på alt annet, men i senga? nei... 

Jeg er ikke den kåteste av meg heller men jeg kjenner jeg savner en mann som prøver seg til tider. Han prøver seg sjeldent, når han først blir kåt så kan vi bare ha 1 stilling siden han så lett mister bonern... hva skal jeg gjøre : ( 

Prøver du deg da? eller bare venter du på han, og blir snurt når ikke han tar initiativ?

Anonymkode: 7e688...746

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor tilpasse seg hverandre og snakke med partneren om sex, når man heller kan sutre på et diskusjonsforum?

Anonymkode: 0f4a2...4ca

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Prøver du deg da? eller bare venter du på han, og blir snurt når ikke han tar initiativ?

En mann som er dårlig i senga er en mann som ikke tar på deg, som ikke fingrer og slikker, men går rett på 3-4 min med jokking og lurer på om det var deilig for deg også. 

Dette etter jeg har sugd han, tatt på meg selv, sagt hva jeg liker og vist han.. men nei.. han vil bare bli sugd og Jokke litt.. 

Det gjør ingen ting med en uerfaren mann, så lenge han er entusiastisk interessert i å tilfredsstille damen. Helt ærlig så elsker jeg det. Han trenger ikke være ung og uerfaren, kan til og med være en gammel traver, spiller ingen rolle så lenge entusiasmen er på topp. 

Anonymkode: f5e7a...10e

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor tilpasse seg hverandre og snakke med partneren om sex, når man heller kan sutre på et diskusjonsforum?

Anonymkode: 0f4a2...4ca

Så utrolig nærtagene dere er.. er dere truffet? spør om råd fordi det er en situasjon som plager meg. Vi har snakket om det før men det endrer seg ikke, jeg vil jo ikke miste det vi har for å ligge med andre heller. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja jeg har prøvd meg flere ganger, jeg er vel den som tar mest initiativ men det er jo ikke så motiverende når han så lett mister den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker faktisk som du snakker om han som objekt, som en av mange du har sex med. Er du prostituert? De fleste ville aldri snakket sånn om mannen sin på den måten, en ville prøvd å finne andre veier i fellesskap, inbakt følelser. Når du lever et liv sammen med ham.

Endret av Hoia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med å ta kontroll og vise han hvordan du ønsker det. Fortelle han direkte, og vise han fysisk.  Ikke bare forvente at han skal gjøre ting han kanskje ikke vet at du vil en gang. 

Dere kvinner må ta litt mer ansvar for egen lykke når det gjelder sex. Ikke bare forvente at vi menn vet hvordan dere vil ha det.

Veldig lett å si. De fleste menn av den typen som ikke selv er interessert i hva kvinnen digger i utgangspunktet blir dødelig fornærmet dersom man bare antyder at man ikke digger det han gjør. Menns selvfølelse har det med å krasje fullstendig dersom de føler på at de ikke strekker til seksuelt, og så blir bare vondt verre. Lite og dårlig sex blir da plutselig ingen sex, eller mann som ikke får den opp. 

Anonymkode: 7402d...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid et problem for kvinner å finne nytelse i sex. Alt skal være så vanskelig. Ta litt kontroll over din egen nytelse, og slutt å være totalt avhengig av "ytre" stimuli for din egen nytelse. Det er mye kvinner kan gjøre selv for å krydre tilværelsen og senke krav og press på den andre parten. Vis litt handlingsvilje, vis at du klarer deg selv, da vil enhver mann bli trygg.

Anonymkode: ffb5f...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du må løsne det seksuelle i han. Det fordrer at dere har samme legning da, ellers kan det være grunnen. Du beskriver en distanse til både mannen og sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det alltid et problem for kvinner å finne nytelse i sex. Alt skal være så vanskelig. Ta litt kontroll over din egen nytelse, og slutt å være totalt avhengig av "ytre" stimuli for din egen nytelse. Det er mye kvinner kan gjøre selv for å krydre tilværelsen og senke krav og press på den andre parten. Vis litt handlingsvilje, vis at du klarer deg selv, da vil enhver mann bli trygg.

Anonymkode: ffb5f...81b

Nei det fungerer ikke slik dessverre. Du gir en oppskrift som hadde knekket den seksuelle ryggraden til svært mange menn. 

Menn som er trygge nok seksuelt til at din oppskrift fungerer er ikke menn man får slike problemer med. 

Anonymkode: 7402d...a95

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen for at han tenker det samme om deg er ganske stor; Hun er jo aldri kåt, hun vil jo aldri ha sex. Hvis det er et samliv med lite spenning, kos, kjærtegn og intimkontakt, så er det vel vanskelig for han å bli tent og beholde ståpikken sin lenge også da? Det er vel ikke turn on med ei dame som viser sjeldent, eller lite at hun vil ha han og at hun blir tent av han?

Hvis du vil endre noe på dette, så må du faktisk begynne med deg selv. Det virker som om dere er kommet inn i et ganske ensporet forhold, seksuelt. Jobben for å få det bedre sammen ligger ikke bare hos han, den ligger hos deg også.

Høres ut som om du er ganske bestemt i din konklusjon da; Han ER elendig i senga.

Anonymkode: 06871...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En mann som er dårlig i senga er en mann som ikke tar på deg, som ikke fingrer og slikker, men går rett på 3-4 min med jokking og lurer på om det var deilig for deg også. 

Dette etter jeg har sugd han, tatt på meg selv, sagt hva jeg liker og vist han.. men nei.. han vil bare bli sugd og Jokke litt.. 

Høres ut som en jeg dumpet borti for ett års tid siden. Ble ikke mange treff for å si det sånn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke alle menn det nødvendigvis funker med. 

Anonymkode: a415d...ce7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å få gjort med. Man kan lære de litt, men det er jo kjedelig det også

Anonymkode: 703fd...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vise litt entusiasme. Være litt mer på og vise han hva du liker. Være ekstra flink til å rose han når han gjør noe godt ved å si det var deilig. 

Jeg tror du må gi det alt en periode og følger han ikke etter da så er det tvilsomt at det blir så mye bedre er jeg redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...