AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Sammen med dame, og har vært det i mange år. Var første dama jeg knulla. Hun hadde hatt seg med to tidligere. Siste åra etter at ungene er kommet til er det fint lite som skjer i senga, samme hva jeg prøver eller hva vi har snakket om. Sist runde i senga var i mai. Sikkert helt idiotisk, men kjenner at jeg blir sjalu på at hun har knulla andre. Og i alle fall siden hun ikke viser meg noen interesse. Og ja, har prøvd det meste. Snakket med henne, fordeler husarbeid, prøver å be med ut alene osv. Ser nesten ikke noe vits i forholdet annet enn for barna sin del... noen tips? Anonymkode: 4fa09...5de 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #2 Skrevet 25. august 2024 Vet ikke hva prat har innebære for dere, men det er der det ligger fortsatt. Komme til bunns i hvorfor hun gjør som hun gjør(hvorfor har hun ikke lyst på sex lengre? Mentalt, forholdet, fysisk, blanding? Naturlig etter barn?), om det er noe håp for endring, at hun forstår hva det gjør med deg(uten press, men viten om at sex kan bety mye i et forhold, og at det kan måtte avsluttes om dere ikke føler det samme lengre) Så må dere kartlegge fra der, sammen. Anonymkode: 673fd...b9a
exictence Skrevet 25. august 2024 #3 Skrevet 25. august 2024 Det viktigste er å snakke med henne og høre hva hun tenker og har det 1
Isambard Skrevet 25. august 2024 #4 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Sammen med dame, og har vært det i mange år. Var første dama jeg knulla. Hun hadde hatt seg med to tidligere. Siste åra etter at ungene er kommet til er det fint lite som skjer i senga, samme hva jeg prøver eller hva vi har snakket om. Sist runde i senga var i mai. Sikkert helt idiotisk, men kjenner at jeg blir sjalu på at hun har knulla andre. Og i alle fall siden hun ikke viser meg noen interesse. Og ja, har prøvd det meste. Snakket med henne, fordeler husarbeid, prøver å be med ut alene osv. Ser nesten ikke noe vits i forholdet annet enn for barna sin del... noen tips? Anonymkode: 4fa09...5de Ja, jeg har faktisk noen tips. Når du snakker så prøv å ikke anklage henne og fokusere på hvor fælt du har det i forholdet. Da tror jeg hun går til motangrep. Det er sånn alle reagerer på anklager. Prøv å si noe om hvor bra du synes ting har vært, og ar du er redd for å miste det fine dere har. 5 1
Bamseklemmer Skrevet 26. august 2024 #5 Skrevet 26. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sammen med dame, og har vært det i mange år. Var første dama jeg knulla. Hun hadde hatt seg med to tidligere. Siste åra etter at ungene er kommet til er det fint lite som skjer i senga, samme hva jeg prøver eller hva vi har snakket om. Sist runde i senga var i mai. Sikkert helt idiotisk, men kjenner at jeg blir sjalu på at hun har knulla andre. Og i alle fall siden hun ikke viser meg noen interesse. Og ja, har prøvd det meste. Snakket med henne, fordeler husarbeid, prøver å be med ut alene osv. Ser nesten ikke noe vits i forholdet annet enn for barna sin del... noen tips? Anonymkode: 4fa09...5de Hele poenget med innlegget ditt faller i grus, hvis du ikke skriver hva dere snakket om. Som oftes i slike tilfeller er det feilslått kommunikasjon.. eks. på dette kan være: Redd for å si sannheten, skuffe, såre, bli misforstått, skape krangling og kanskje splitte dere mere, som også går utover både kjærligheten og sexlysten. Jeg kan gi deg et tips, for jeg ser du prøver å berge forholdet💞Håper også andre kan hjelpe deg👏Det du trenger hjelp til er: Hva er egentlig god kommunikasjon? Jeg tenker ofte på hva man skal si og ikke si, men også å gjøre og ikke gjøre. Finn deg en dag hun er munter og glad, ikke ta opp problem når hun har en dårlig dag. Da skal du heller muntre henne opp, fordi det er din oppgave som kjæreste. Start samtalen med, at du synes hun er en god mor og kjæreste. Og hvor lykkelig du er som mann, som får oppleve denne flotte familien. Du ser lyst på fremtiden, og er like munter. Ikke lyv hvis dette er sant, ærligheten er noe av det vakreste en kvinne kan høre. Så hun fortjener å høre dette.. ganske ofte faktisk😅 Hun har nå blitt omsvermet av romantiske følelser, hun føler seg trygg på deg og er avsklappet. Så kan du si: Jeg tenkte å ta opp en ting, men håper du ikke tar det ille opp.. Jeg er blitt så utrolig glad i deg, at jeg kjenner på sexlyst. Og jeg synes det er litt ondt å ikke få elske deg nok.. eller få gi deg nytelse, som vanligvis fører til lykke i hverdagen. Vi vet jo begge at vi har mindre sex, skal vi ikke finne ut hvorfor det er blitt slik? Det er kanskje årsaker jeg ikke vet om, kan du hjelpe meg å forstå? Hvis du legger det frem på en forsiktig måte, blir det lettere for henne å svare. Hold deg for god til å være frekk og stille henne pinlige spørsmål Hold henne gjerne i hånden når du prater, eller sett deg ved siden å legg armen rundt henne. Kjærlig hudkontakt er viktig, for det er det samme som "Jeg elsker deg" uten å si det med ord. Det er en bekreftelse mange kvinner higer etter.. Vet ikke om dette er tips nok.. og mulig du kan mye av dette fra før.. kanskje andre bruker kan fylle på med flere tips. Jeg vet at punktene fungere på meg og mine.. Vi løser konflikter best i samarbeid, så stell pent med det hjerte du låner av kjæresten din😁👏 Endret 26. august 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #6 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 14.46): Sikkert helt idiotisk, men kjenner at jeg blir sjalu på at hun har knulla andre. Enn om du hadde samme antall som henne, pluss én? Kanskje dårlige ons i fylla? Tror du at du ville følt det annerledes i dag, etter mange år i et kjølig samliv? Neppe. Det er kun det du og hun har/ ikke har sammen, du bør fokusere på. Det andre der er helt bortkastet energi. Barna får det bra, og mer enn en tredjedel av samlivsbrudd initieres av mannen, så dette greier du. Hun har sikkert bestemt seg for å "holde ut" noen år, men kom henne like godt i forkjøpet, mens du enda har et liv. Anonymkode: f048c...a5d
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #7 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enn om du hadde samme antall som henne, pluss én? Kanskje dårlige ons i fylla? Tror du at du ville følt det annerledes i dag, etter mange år i et kjølig samliv? Neppe. Det er kun det du og hun har/ ikke har sammen, du bør fokusere på. Det andre der er helt bortkastet energi. Barna får det bra, og mer enn en tredjedel av samlivsbrudd initieres av mannen, så dette greier du. Hun har sikkert bestemt seg for å "holde ut" noen år, men kom henne like godt i forkjøpet, mens du enda har et liv. Anonymkode: f048c...a5d Skjønner deg egentlig ganske godt. Her er situasjonen slik at mannen har hatt mange før meg, men han var min første. Etterhvert som forholdet vårt ble kjøligere begynte dette å plage meg ganske mye. Vi er fortsatt gift og jeg er litt mindre bitter nå, som følge av at jeg har skaffet meg to elskere. Han vet ingenting. k49 Anonymkode: f9f66...e05
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #8 Skrevet 26. august 2024 Ts her. Ja har prøvd det meste av forslagene og tatt det når humøret/stemninga har vært god. Hun har nye unnskyldninger de gangene det har blitt tatt opp. Føler at forholdet bare er et vennskap, men kanskje et knull en gang i halvåret. Bare usikker på hva som er best, å avslutte forholdet eller ikke. Å finne ei på si er ikke aktuelt. Men ja, sjalusien gjør det ikke bedre når jeg tenker over at hun har fått knulla på flere og prøvd mer, uten at jeg nå i det hele tatt får sex eller at hun viser meg noe fysisk. Anonymkode: 4fa09...5de
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #9 Skrevet 26. august 2024 Du er sjalu for hun har "hatt seg" og "knulla andre" før deg. Høres mest ut som det er dine holdninger som er problemet her. Det er forøvrig ganske vanlig at sexlivet svinger med tiden, unger osv. Om du i tillegg er sjalu skjønner jeg godt at det er tørke... Anonymkode: 545f9...921 3
Redneck82 Skrevet 26. august 2024 #10 Skrevet 26. august 2024 Hadde dette scenarioet vært motsatt, du hadde vært en dame. Så hadde det vært massevis av kommentarer her. «Bare forlat partneren din, ikke noe å samle på» På KG så er det en gjenganger av råd. Sannsynligvis mest fra kvinner. Jeg syns heller du skal prøve å komme til bunns i dette. Har dere små barn kan det fort ta mye av overskuddet. Lysten hos dama kan fort komme tilbake når barna blir litt større. Sånn er livet med barn. Begrav sjalusien med at hun har hatt flere partnere. M42
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #11 Skrevet 27. august 2024 On 8/25/2024 at 2:46 PM, AnonymBruker said: Sammen med dame, og har vært det i mange år. Var første dama jeg knulla. Hun hadde hatt seg med to tidligere. Siste åra etter at ungene er kommet til er det fint lite som skjer i senga, samme hva jeg prøver eller hva vi har snakket om. Sist runde i senga var i mai. Sikkert helt idiotisk, men kjenner at jeg blir sjalu på at hun har knulla andre. Og i alle fall siden hun ikke viser meg noen interesse. Og ja, har prøvd det meste. Snakket med henne, fordeler husarbeid, prøver å be med ut alene osv. Ser nesten ikke noe vits i forholdet annet enn for barna sin del... noen tips? Anonymkode: 4fa09...5de Finn deg ei på si ... Anonymkode: a2394...05d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #12 Skrevet 27. august 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner deg egentlig ganske godt. Her er situasjonen slik at mannen har hatt mange før meg, men han var min første. Etterhvert som forholdet vårt ble kjøligere begynte dette å plage meg ganske mye. Vi er fortsatt gift og jeg er litt mindre bitter nå, som følge av at jeg har skaffet meg to elskere. Han vet ingenting. k49 Anonymkode: f9f66...e05 🤮😥 Anonymkode: a2394...05d 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #13 Skrevet 27. august 2024 Hun tenner ikke på deg seksuelt. Det er helt normalt over tid og spesielt etter at man har fått barn. Da er den biologiske årsaken for henne til å tenne på deg borte siden dere allerede har parret dere og du har tilbudt dine ressurser. Og hun går tilbake til å tenne på menn som er reelt sett seksuelt attraktive. Anonymkode: 48c91...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #14 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 14.46): Sammen med dame, og har vært det i mange år. Var første dama jeg knulla. Hun hadde hatt seg med to tidligere. Siste åra etter at ungene er kommet til er det fint lite som skjer i senga, samme hva jeg prøver eller hva vi har snakket om. Sist runde i senga var i mai. Sikkert helt idiotisk, men kjenner at jeg blir sjalu på at hun har knulla andre. Og i alle fall siden hun ikke viser meg noen interesse. Og ja, har prøvd det meste. Snakket med henne, fordeler husarbeid, prøver å be med ut alene osv. Ser nesten ikke noe vits i forholdet annet enn for barna sin del... noen tips? Anonymkode: 4fa09...5de Kjenner meg litt igjen fra forholdet med eksen Hun hadde mindre lyst pga naturlige årsaker, men klarte ikke helt la være å bli sjalu på de som opplevde å være med henne når hun var veldig seksuell. Men er vel ganske naturlig at det blir mindre sex når man får barn, men et år er ganske lenge, så ville vurdert om dette er noe du vil leve med om det ikke blir bedring snart Anonymkode: f9372...81f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #15 Skrevet 27. august 2024 Har det på samme viset. Dame som var kåt og villig i ungdommen og første åra vi var sammen. Så ble det hus og barn, da var hun sliten, trøtt. Holder sammen for barna. Hun greier seg fint uten sex eller nærhet. Og irriterer meg at hun har knulla på andre som jeg vet om før vi ble sammen Anonymkode: 4fa09...5de 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #16 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hun tenner ikke på deg seksuelt. Det er helt normalt over tid og spesielt etter at man har fått barn. Da er den biologiske årsaken for henne til å tenne på deg borte siden dere allerede har parret dere og du har tilbudt dine ressurser. Og hun går tilbake til å tenne på menn som er reelt sett seksuelt attraktive. Anonymkode: 48c91...c4f Dette virker sannsynlig. Har du noen kilder på det? Interessant tema. Anonymkode: 88826...fa8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #17 Skrevet 28. august 2024 Ts her. Ja, hadde hun bare vært kåt på andre, men virker ikke som at hun er det heller. Sier også at hun ikke er det. Anonymkode: 4fa09...5de
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #19 Skrevet 29. august 2024 Mange kvinner føler seg spist opp av "alle" hele tiden når man blir mor. Alle andre sine behov enn egne kommer først, og man gir og gir kjærlighet, samt emosjonell og fysisk nærhet konstant. Man er på alerten 24/7 og man må skru av sitt eget varslingssystem over egne behov for å klare å levere på alle andre fronter. Man kjenner ikke etter lenger, for gjør man det er det ikke sikkert man klarer å gjennomføre alt man må og burde. Sult, tørst, stille stund, drikke en VARM kopp kaffe, være alene på badet, få gjennomført en dusj i eget tempo, legge seg når man vil, stå opp når man vil, drite i klesvasken, utsette innkjøp av ull og vintersko, droppe å levere kattaisekken premier, bare gå ut av huset tomhent når man vil hvis man vil... listen er endeløs over småting. Mor har som regel alltid det overordnede blikket og en forventning om å ha kontroll og fikse. Selvfølgelig er det utmattende. Og ikke minst det faktum at man ikke har kroppen sin i fred lenger. Behovet for sex kommer dessverre langt ned på listen, under mat, drikke, søvn, alenetid, hygiene.. osv.. Ikke alle mødre er slik, men en hel del. Jeg er for eksempel ikke slik. Jeg har høy sexlyst, det har vi begge, men jeg er i et godt forhold. Mannen min trenger ikke beskjed om hva som skal gjøres. Han bare gjør det. Det hoper seg ikke opp med skittentøy eller oppvask... han kommer ikke å avleder barna ETTER jeg har gått i dusjen og de begynner å mase der jeg må skru vannet av og på ørten ganger for å svare. Han er i forkant! Tenk det! Nå skal mamma på badet en liten time, om dere lurer på noe så spør pappa. Han tar med barna ut, når som helst. Ikke bare ett, men alle. Han skaper hele tiden pusterom for meg, helt av seg selv. Bilene er ladet, ryddet og vasket.. han har svippet innom posten og hentet det som ligger og venter.. ordner med skolemat, begynner på middagen om han er førstemann hjem, bestiller skolemelk, inviterer meg med på konsert og middag.. vi gjør begge dette for hverandre. Jeg er en take it or leave it, trenger ikke være nydusjet fir sex eller at solen, månen og ringene på saturn må stå i linje for å være intim med mannen min. Hver eneste dag er vi naken og intim. Iallefall 6 av 7 dager. Jeg kan syge han under middagslaging eller i bilen på en parkeringsplass mellom slagene i noen ærend, jeg rir han noen minutter før vi skrur av lyset, vi kommer egge to.. kanskje er vi trøtte av mas og kjas, eller sykdom.. vi skrur av lyset, legger oss naken i skje, han lar kuken gli inn bakfra og vi vugger rolig i takt og nyter å være nær. Vi kommer som regel, men av og til sovner vi slik.. puppene er matfat, men han får gjerne kose og slikke på de allikevel 🤩 magen ser ikke ut, men jaja... hva kan vel jeg gjøre med det?? Den har blitt som den har blitt, bolledeig delux. Minimalt med sminke, dusjet i forgårs, men om han vil kan han gjerne slikke meg, det er opp til han selv. Altså... dette er et finsmurt maskineri tuftet på gjensidighet og respekt. Vi sover ikke på post. Ermene nå brettes opp og vi må begge bidra. En siste ting. Det er lett å falle i mobilfella fordi man skal slappe av og roe ned. Helt fakta faen er det mye mer effektivt å slappe av med 5 minutt sex contra 120 minutter scrolling. Og et absolutt minimum er å daglig ha et 6 sekunders kyss og 20 sekunders stående omfavnelse. HVER DAG. Aldri slurv med intimiteten. Anonymkode: 0604b...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå