Gå til innhold

Fikk han presentasjonsangst?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han fikk nok turnoff.

Anonymkode: 12092...c7d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For det første så ville han ikke blitt med hjem om jeg ikke var søt for han. Men han fikk muligens avsmak av noe.. Tror det var praten min. Jeg skal hilse å si hei neste gang til han, smile masse 😃

Anonymkode: c517a...fb2

Haha.. hvis du smiler masse å beroligge han, eller hjelper han med prestasjonsangsten. Så er han solgt😉

Husker dette fra min egen fortid som ung.. jeg var 22 og hun 50 år, og hun var venninna til min mor.. en ekte milf med svart trekant. Akkurat som undertøysmodellene i Sparkjøp. Jeg sprutet på magen hennes bare av å ligge oppå henne.. Husker henne spesiellt pga av at hun beroligget meg så bra. Slikt kunne skje i ung alder og etter mange dagers pirring.. Btw.. hun var det beste som kunne skje i livet mitt, vi holdt affæren skjult i over 5 år💞

Jo jeg tror den ungen mannen din er solgt.. stell pent med han, så kan du smi han til din beste eksker🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mener fullt og helt det ikke var kroppen min. Hab kommenterte hvor deilig jeg var uten tøy også. 

Uttalelser om utseende fra en unggutt med utsikter for sex skal du ikke se bort fra at er litt pyntet.

Anonymkode: 3d81a...720

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (21 timer siden):

Haha.. hvis du smiler masse å beroligge han, eller hjelper han med prestasjonsangsten. Så er han solgt😉

Husker dette fra min egen fortid som ung.. jeg var 22 og hun 50 år, og hun var venninna til min mor.. en ekte milf med svart trekant. Akkurat som undertøysmodellene i Sparkjøp. Jeg sprutet på magen hennes bare av å ligge oppå henne.. Husker henne spesiellt pga av at hun beroligget meg så bra. Slikt kunne skje i ung alder og etter mange dagers pirring.. Btw.. hun var det beste som kunne skje i livet mitt, vi holdt affæren skjult i over 5 år💞

Jo jeg tror den ungen mannen din er solgt.. stell pent med han, så kan du smi han til din beste eksker🥰

Det var litt av en historie ❤️

Nei jeg tror han her har fått avsmak nå. 😅 han er for ung for meg. Ser på Soialemedier at han bare er 22. Men han har kanskje hatt et crush on på meg tidligere, mulig mulig😉

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...