AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Det var en ung mann som på død og liv ville bli med hjem. Han er bare 23 og jeg er 32, følte han var for ung. Jeg kjenner familien hans men der og da brydde han seg ikke om det. Da vi kom hjem til meg så ville han såklart ha sex, vi kysset og kledde av oss men ikke mer. Han fikk den ikke opp, selvom han var veldig tent rett før. Han sa det ødela at jeg pratet om familien hans, så vi fikk en kjip tone og han gikk. Han ville ikke jeg skulle si dette til noen. Var jeg ikke fin for han likevel? Eller var det rett og slett fylla og presentasjonsangsten som gikk han i hodet? Hab følte jeg var klok og ble litt fortøkt over det. Undres.. Vil bare ha litt svar. Føler meg som ei dørmatte og angrer meg halvt ihjel! Anonymkode: c517a...fb2 1
Katten.2.0 Skrevet 25. august 2024 #2 Skrevet 25. august 2024 Høres ut som det var mye som ikke akkurat er bra her. Kjip reaksjon av ham. Fylla kan påvirke ereksjonen, prestasjonsangst kan, for mye tankekjør (som å tenke på familie kan) osv. Villig til å satse greit med penger på at det ikke var fordi han ikke var tent på deg. 5
Sveits35 Skrevet 25. august 2024 #3 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var en ung mann som på død og liv ville bli med hjem. Han er bare 23 og jeg er 32, følte han var for ung. Jeg kjenner familien hans men der og da brydde han seg ikke om det. Da vi kom hjem til meg så ville han såklart ha sex, vi kysset og kledde av oss men ikke mer. Han fikk den ikke opp, selvom han var veldig tent rett før. Han sa det ødela at jeg pratet om familien hans, så vi fikk en kjip tone og han gikk. Han ville ikke jeg skulle si dette til noen. Var jeg ikke fin for han likevel? Eller var det rett og slett fylla og presentasjonsangsten som gikk han i hodet? Hab følte jeg var klok og ble litt fortøkt over det. Undres.. Vil bare ha litt svar. Føler meg som ei dørmatte og angrer meg halvt ihjel! Anonymkode: c517a...fb2 Du var nok bra nok, men han ble vel hakket mer edru og fornuften tok ham.
Mezzosoprena Skrevet 25. august 2024 #4 Skrevet 25. august 2024 Han skulle vel ikke presentere noe som helst, så det var vel mer prestasjonsangst han fikk? 4 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #5 Skrevet 25. august 2024 Presentasjon😂😂😂 Anonymkode: 7646a...1ee 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #6 Skrevet 25. august 2024 Mezzosoprena skrev (36 minutter siden): Han skulle vel ikke presentere noe som helst, så det var vel mer prestasjonsangst han fikk? Sorry😂 ja var nok mer riktig det ja Anonymkode: c517a...fb2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #7 Skrevet 25. august 2024 Sveits35 skrev (38 minutter siden): Du var nok bra nok, men han ble vel hakket mer edru og fornuften tok ham. Tror nok det, man føler seg bare stusselig etterpå, spesieltnår jeg er den voksne her. Har ikke skrevet noe til han heller. Jeg kjenner faren veldig godt , trenger ikke å oppgi relasjonen oss imellom men vi har ikke rotet. Tror han tenkte litt på det. Også rippet jeg opp noe som ikke var greit, han har mistet et nært familiemedlem, uten at jeg nevnte det spesifikt så sa jeg at jeg tror han bærer på en sorg/frustrasjon. Jeg var nok litt for dyp for han der og tror det ødela gnisten. Men at han syntes jeg var fin , det håper jeg. Anonymkode: c517a...fb2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #8 Skrevet 25. august 2024 Sveits35 skrev (43 minutter siden): Du var nok bra nok, men han ble vel hakket mer edru Man gjør og sier bare så utrolig mye dumt. Anonymkode: c517a...fb2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #9 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Han sa det ødela at jeg pratet om familien hans, så vi fikk en kjip tone og han gikk. ☝️Jeg fant svaret! Anonymkode: a210f...fd1 2 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #10 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): ☝️Jeg fant svaret! Anonymkode: a210f...fd1 Ja hvis det stemmer Anonymkode: c517a...fb2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #11 Skrevet 25. august 2024 ONS i slike situasjoner er ofte skjøre, det skal ikke mye til for å ødelegge stemninga. Ikke prat om familie nei, kanskje minst mulig prat totalt sett? Men pytt pytt, litt pinlig nå, men rist det av deg. Dere var fulle, det ble litt teit, ingen skade skjedd og livet går videre 😊 Anonymkode: e7a5b...96c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #12 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ONS i slike situasjoner er ofte skjøre, det skal ikke mye til for å ødelegge stemninga. Ikke prat om familie nei, kanskje minst mulig prat totalt sett? Men pytt pytt, litt pinlig nå, men rist det av deg. Dere var fulle, det ble litt teit, ingen skade skjedd og livet går videre 😊 Anonymkode: e7a5b...96c Hehe ja sant 😄 pinlig greie dette. Vi ble begge sure og oppførte oss som to drittunger. Han gikk men kom inn igjen, ville ikke jeg skulle si det til noen. Jeg ba han gå siden han var så så frekk å bare hive på deg buksa å stikke hjem. 🤭 fylla altså Anonymkode: c517a...fb2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #13 Skrevet 25. august 2024 Prestasjonsangst og/eller distraksjon, helt klart. Menn blir veldig skamfulle av sånt selv om det er veldig mye mer vanlig enn filmer og porofilmer og derav mange mennesker også, vil ha det til. Kvinner har en tendens til å bli selvsentrerte og tar det som et tegn på at de ikke er pene nok, noe som igjen bare forsterker skamfølelsen til mannen. Dette er en vanlig men totalt feiloppfatning. Menn får reisning hvis de er seksuelt stimulerte, mentalt "på" og har overskudd. Berøring, kyssing osv er mye sterkere stimuli enn bilder og utseende. Når mannen er tent kan du gjerne se ut som trollet fra eventyret om askeladden, men er han ikke tent, så hjelper det ikke å rive av seg klærne og si "knull meg!". Menn blir fort de-stimlerte når kvinnen virker uinteressert eller begynner å snakke om familien, mora, naboen, døde kattunger eller hva man skal ha til middag. Anonymkode: ee990...594
Even Tuell Skrevet 25. august 2024 #14 Skrevet 25. august 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Det var en ung mann som på død og liv ville bli med hjem. Han er bare 23 og jeg er 32, følte han var for ung. Jeg kjenner familien hans men der og da brydde han seg ikke om det. Da vi kom hjem til meg så ville han såklart ha sex, vi kysset og kledde av oss men ikke mer. Han fikk den ikke opp, selvom han var veldig tent rett før. Han sa det ødela at jeg pratet om familien hans, så vi fikk en kjip tone og han gikk. Han ville ikke jeg skulle si dette til noen. Var jeg ikke fin for han likevel? Eller var det rett og slett fylla og presentasjonsangsten som gikk han i hodet? Hab følte jeg var klok og ble litt fortøkt over det. Undres.. Vil bare ha litt svar. Føler meg som ei dørmatte og angrer meg halvt ihjel! Anonymkode: c517a...fb2 Ja, det jeg vil tippe at prestasjonsangsten tok han. Det er en sånn selvoppfyllende greie det der. Om man brått blir oppmerksom på at man ikke må få prestasjonsangst, så kommer den inn som et godstog uten bremser. Det skjer oftest med relativt nye forhold / folk, men kan godt være med en etablert partner også. Det finnes ikke noe som er mer effektivt for å ut lufta av pølsa som frykten for at lufta skal gå ut av pølsa.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #15 Skrevet 25. august 2024 Even Tuell skrev (29 minutter siden): Ja, det jeg vil tippe at prestasjonsangsten tok han. Det er en sånn selvoppfyllende greie det der. Om man brått blir oppmerksom på at man ikke må få prestasjonsangst, så kommer den inn som et godstog uten bremser. Det skjer oftest med relativt nye forhold / folk, men kan godt være med en etablert partner også. Det finnes ikke noe som er mer effektivt for å ut lufta av pølsa som frykten for at lufta skal gå ut av pølsa. Okei, men kom han bort til meg fordi jeg var pen? Det står ikke på utseendet? Redd om han fikk kalde føtter jo mer edru han ble. Anonymkode: c517a...fb2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #16 Skrevet 25. august 2024 Ikke godt å si Men ja alkohol øker lysten men senker evnen, så trenger ikke være deg Anonymkode: 087f4...1f2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #17 Skrevet 25. august 2024 Så mye mannfolk som renner inn her ass 🤣 Anonymkode: 71a6c...b37
Bombasi Skrevet 25. august 2024 #18 Skrevet 25. august 2024 Høres ut som prestasjonsangst, ja. Han ble nok sikkert litt for ivrig og overtenkte ting litt for mye underveis. Og så bruker han samtaleevnet om familien tidligere som unnskyldning. Greit nok, for det føltes nok sikkert meget kjipt for han, og han er neppe høy i hatten etter det som skjedde. Det har nær garantert ingenting med deg å gjøre - for han ville tross alt ha sex med deg. Det var ikke det det stod i.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #19 Skrevet 25. august 2024 Men om han ikke liker deg nok, han er jo bare en av mange menn i verden og også bare 23 år. Du er fin uansett, egentlig like greit det ikke ble sex mellom dere. Virker som en situsjon hvor det ikke burde det, vet ikke hvorfor, men hele det med at du er den voksne osv, det er jo litt ekkelt, spesielt når han kanskje står i sorg og hadde drukket i tilegg. Anonymkode: 64172...e76
Even Tuell Skrevet 25. august 2024 #20 Skrevet 25. august 2024 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Okei, men kom han bort til meg fordi jeg var pen? Det står ikke på utseendet? Redd om han fikk kalde føtter jo mer edru han ble. Anonymkode: c517a...fb2 I mitt hode er dette tekstbok-eksempel på uttrykket "Opp som en bjørn, ned som en skinnfell." Han kom bort til deg og ble med deg hjem fordi han syns du var pen og sexy. Men så slo nervene inn og den festen han så for seg ble heller stusselige greier. Det er vel få ting som føles så ynkelig ut som når man ikke får den opp... og jo mer man stresser med at den ikke står, jo mindre sjanse er det å få liv i den. Akkurat der tror jeg ikke kvinner har noe tilsvarende eksempel… ikke i nærheten engang. Hva skulle han få kalde føtter for? Ja, så kjenner du noen i familien hans. DET er ikke noe som får mye oppmerksomhet i hodet på en sprengkåt 23-åring. Familieprat var nok en enklere unnskyldning. Jeg tror ikke dette har noe med deg å gjøre og alt med prestasjonspress i hodet hans å gjøre. ... men klart, om du har lyst til å finne det ut, så kan jo du sende han en melding og høre om han har lyst til å ta seg en tur 😉 Endret 25. august 2024 av Even Tuell 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå