Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplever dere kvinner sprutorgasmer er det lett og oppnå jeg og partneren har prøvd men får det ikke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
erok skrev (3 minutter siden):

Hvordan opplever dere kvinner sprutorgasmer er det lett og oppnå jeg og partneren har prøvd men får det ikke til.

Først må du skille orgasme og squirt. De to tingene henger ikke sammen, men kan opptre samtidig.

Hadde en for to dager siden, men det er første gang på flere mnd at det skjedde samtidig. Ofte squirter jeg først og så kommer jeg etterpå.

Helt ærlig, jeg ville kjøpt en wand. Og så må din kjære slippe opp når hun kjenner at hun "tisser på seg", for det er hva det kjennes som helt til det faktisk kommer.

Anonymkode: 64d9e...451

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Først må du skille orgasme og squirt. De to tingene henger ikke sammen, men kan opptre samtidig.

Hadde en for to dager siden, men det er første gang på flere mnd at det skjedde samtidig. Ofte squirter jeg først og så kommer jeg etterpå.

Helt ærlig, jeg ville kjøpt en wand. Og så må din kjære slippe opp når hun kjenner at hun "tisser på seg", for det er hva det kjennes som helt til det faktisk kommer.

Kommer det mye når du squirter

Skrevet

Veldig lett å oppnå.Jeg må bli fingret veldig hardt.Da kan jeg squirte utallige ganger.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hard fingring er nok det som skal til hos meg også. Men hvis jeg får mange slike orgasmer innenfor samme tidsrom, så kan jeg få vondt i flere dager, og at det kjennes ut som at jeg får en UVI. 

Anonymkode: a38ed...415

• Nyttig 2
Skrevet
erok skrev (26 minutter siden):

Trenger du ronke materiale?

• Liker 2
Skrevet
svartkatt skrev (15 minutter siden):

Trenger du ronke materiale?

Nei trenger ikke det.

• Hjerte 1
Skrevet
erok skrev (46 minutter siden):

Hvorfor lurer du på det?

Har gitt mine råd, og husk at "hard fingring" som beskrevet her ikke er på klitoris, men g punktet..

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor lurer du på det?

Har gitt mine råd, og husk at "hard fingring" som beskrevet her ikke er på klitoris, men g punktet..

Enkelte ganger blir partneren veldig våt under samleie eller fingring men det er vel ikke squirting?

Skrevet
erok skrev (8 timer siden):

«Sprutorgasme» er litt villedende ord egentlig. Når man spruter, så er det vanlig å sprute rett før, under eller rett etter en orgasme. Sprut er ikke en orgasme i seg selv.

Når jeg spruter så skjer det som oftest under en orgasme. Men jeg kan lett sprute uten å være i nærheten av en orgasme også.

Squirting i seg selv gir meg ingen verdens ting. Det gjør ikke en orgasme bedre, bare veldig mye våtere. Det er mannen min som av en eller annen grunn er opptatt av at jeg skal sprute. Men etter han skjønte at Squirting ikke har noe med nytelse å gjøre for min del, så ble det ikke så interessant for han lengre.

Anonymkode: 61d66...352

• Nyttig 2
Skrevet

Hvis det er noe dere prøver å oppnå ville jeg prøvd å drikke mye før, og å være tissatrengt før en begynner med sexingen.

Anonymkode: f1308...a58

• Nyttig 1
Skrevet
erok skrev (8 timer siden):

Kan du være så snill å lære deg å skrive ordentlig?
Det blir så rotete og slitsomt uten tegn

Anonymkode: 2dfd9...84b

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan du være så snill å lære deg å skrive ordentlig?
Det blir så rotete og slitsomt uten tegn

Anonymkode: 2dfd9...84b

Det er ikke en norsktime vi har her nå... 🤔 Dessuten er det noen som har dysleksi. 

Endret av Mardina
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøken Rosa skrev (14 timer siden):

Veldig lett å oppnå.Jeg må bli fingret veldig hardt.Da kan jeg squirte utallige ganger.

Ikke like lett for alle da.. men det er mye lettere når skenes kjertler har utviklet seg litt større. Det finnes minst 5 forskjellige måter å oppnå squirten på..

Innvendig: En litt røff "kom hit fingre" er en måte, da blir kjertlene stimulert fort i G-punktet.. Men det fungere også med ultra lett stimulering, og i et mye roligere tempo. Det er igrunn bare hva kvinnen tenner på, som gjør henne superkåt nok til å squirte. Squirt er en uløsning, på samme måte som hos menn. Altså ejakulasjon som det heter på fagspråket.

Utvendig: Alle typer vibreringer, klapping med hånden, banking med pikken er nok til å få igang squirteprosessen. Da sendes sjokkbølgene inn til kjertlene som stimuli. Kjertlene aktiveres.. og urinbæra fylles væsker i høy fart

Så TS.. det å squirte er avhengig av utviklingen av kjertlene og høy nok kåthet. Kjertlene kan utvikles av trening med mye stimuli, enten utvendig eller innvendig. Enten alene eller med en trygg kvinne eller mann. Viktig å tisse før man prøver på dette, så kommer det ikke urin på lakenet👍Dette tror jeg dere klarer sammen TS.. google og utforske sammen, er jo også en del av morroa😁Ikke vær for røff, lytt til dama di.. Kvinner uten fødsler, tåler litt mindre😉

Skrevet

Jeg leste noe om at forskjellen på squirting, og at man må tisse, er at squirting ikke er viljestyrt...

Når jeg onanerer så må jeg ofte ta pause, for jeg kjenner at jeg må tisse, får den tisse følelsen opptil flere ganger mens jeg stimulerer meg selv...Det kan jeg synes er litt rart...

For jeg tisser alltid på forhånd før jeg onanerer 🙃

Er det noen andre som opplever dette? 

Skrevet

Orgasme og sprut/squirt har nødvendigvis ikke noe med hverandre å gjøre. Kona og jeg hadde hatt sex i 25 år før det plutselig skjedde. Jeg var på oppdagelsesferd med fingrene en kveld hun var ekstra tent, og vips var senga gjennombløt. Når jeg først hadde knekt koden, er det ikke så vanskelig å gjenskape. 

Men det er ikke noen spesiell nytelse i det for henne, annet enn gleden hun har av å se hvor opphisset jeg blir av det. 

Fikk det også til her forleden mens hun stod i 69 over meg. Dusjet ned hele ansiktet mitt.

Anonymkode: 8a50b...33f

• Liker 1
Skrevet

Når du har erfart squirting over tid og spenningen har lagt seg vil jeg si at dette også byr på en del styr. Man må stadig skifte sengetøy og kjøre vask. Kan også være lurt å ha ett tisselaken mellom overmadrass og laken da trekk til overmadrass kan krympe under vask.

Anonymkode: 901e5...12a

• Nyttig 1
Skrevet

Lukter den spruten noe spesielt

Anonymkode: 99884...b39

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lukter den spruten noe spesielt

Anonymkode: 99884...b39

Lett urin ja. Kvinner over 35 og nærmer seg overgangsalder kan nok få dette lettere til enn yngre. Blæren blir slappere med årene. For urinblæren er med når det kommer mye vått.

Anonymkode: e35a9...283

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lett urin ja. Kvinner over 35 og nærmer seg overgangsalder kan nok få dette lettere til enn yngre. Blæren blir slappere med årene. For urinblæren er med når det kommer mye vått.

Anonymkode: e35a9...283

Hvordan får du til det, når den er tom før sex? Uvitenhet!

Anonymkode: 77364...bb2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...