Gå til innhold

Dere med store bryster men smal omkrets - hvor kjøpes BH?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har store bryster, men som ellers er petite, hvor kjøper dere BH? Jeg har omkrets 75 og en F eller G cup. Sliter med å finne bh'er som ikke er svindyre. Må jeg bare belage meg på at det er dyrt å ha store pupper, eller finnes det alternativ som ikke koster skjorta? 

Anonymkode: 4a481...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil ikke tro det, men jeg har faktisk kjøpt på Bonprix. Var så lei av å bruke formuer på "salong-bh-er". 

Jeg er feks veldig fornøyd med denne: https://www.bonprix.no/produkt/uvattert-t-shirt-bh-med-boyle-sort-925385/ (bilde nederst). Bra greit at den bare koster 200 ;) 

Her finner du alle bhene med G-cup: https://www.bonprix.no/kategori/dame-undertoy-bh/?fh_a_productline=51&fh_suchfarbe=8&fh_a_cup=cup20g

image.png.63d74a5c36cd11368181c6877bd4d2d3.png

Anonymkode: a9741...a03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 65 E og kjøper de fleste BH-ene mine på Cubus av alle steder. De går opp til G, tror jeg. 

Anonymkode: ccd97...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du vil ikke tro det, men jeg har faktisk kjøpt på Bonprix. Var så lei av å bruke formuer på "salong-bh-er". 

Jeg er feks veldig fornøyd med denne: https://www.bonprix.no/produkt/uvattert-t-shirt-bh-med-boyle-sort-925385/ (bilde nederst). Bra greit at den bare koster 200 ;) 

Her finner du alle bhene med G-cup: https://www.bonprix.no/kategori/dame-undertoy-bh/?fh_a_productline=51&fh_suchfarbe=8&fh_a_cup=cup20g

image.png.63d74a5c36cd11368181c6877bd4d2d3.png

Anonymkode: a9741...a03

Har sett på Bonprix mange ganger, men kjenner ingen som kjøper derfra, så har vært usikker på om de er true to size. Men det er de altså?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg bruker 65 E og kjøper de fleste BH-ene mine på Cubus av alle steder. De går opp til G, tror jeg. 

Har kjøpt noen der tidligere, men kun på nett. Finner aldri riktig størrelse i butikk. Men ja, cubus er vel det eneste stedet jeg har funnet noe tidligere. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har kjøpt noen der tidligere, men kun på nett. Finner aldri riktig størrelse i butikk. Men ja, cubus er vel det eneste stedet jeg har funnet noe tidligere. 

Ts

Foruten om change* Og de opererer jo med litt andre størrelser, virker det som.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 65H eller I, og sliter med å finne gode BHer. Jeg bruker Fantasie eller Freya, men de er jo ikke billige. Koster mellom 600-800 stort sett, men noen ganger finner jeg på tilbud hos Booztlet eller Zalando. Kjøper ellers på Underverker. 

Anonymkode: ead8b...8b5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har 65H eller I, og sliter med å finne gode BHer. Jeg bruker Fantasie eller Freya, men de er jo ikke billige. Koster mellom 600-800 stort sett, men noen ganger finner jeg på tilbud hos Booztlet eller Zalando. Kjøper ellers på Underverker. 

Anonymkode: ead8b...8b5

Takk for svar, skal sjekke ut disse stedene!

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ts

Jeg kjøper så å si alltid på nett, men har funnet i butikk også selv om utvalget er større på nett. Syns de er normale i str. Har også kjøpt noen i ulike merker på Boozt, men de har jo også kun nettbutikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalando har en del. Og så er det fri retur og det syns jeg er greit. For det er veldig vanskelig å finne en bh som er passe om man ikke har prøvd merket før. Jeg er ganske fornøyd med marks & spencer. 

Aller mest fornøyd med primadonna men det er jo så dyrt :(

Anonymkode: 92e3d...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i Change. Kjøper når de er på tilbud, og det er de regelmessig. Ikke til gode å finne som passer i «vanlige» butikker. Bonprix begynner jo på 75, mens jeg er 65. Vet ikke hva TS er da. Jeg føler flere og flere av kjedene får større utvalg, så jeg hadde sjekket særlig Cubus, og Lindex på nett om de kan ha som passer deg, og så gått i butikk (eller bestilt) for å se hva som passer i fasongen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (2 timer siden):

Her går det i Change. Kjøper når de er på tilbud, og det er de regelmessig. Ikke til gode å finne som passer i «vanlige» butikker. Bonprix begynner jo på 75, mens jeg er 65. Vet ikke hva TS er da. Jeg føler flere og flere av kjedene får større utvalg, så jeg hadde sjekket særlig Cubus, og Lindex på nett om de kan ha som passer deg, og så gått i butikk (eller bestilt) for å se hva som passer i fasongen. 

Jeg har 70-75, så bonprix var et godt forslag. Ellers har jeg jo glemt av Lindex. Takk for tips, skal sjekke ut der.

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde H, tok brystreduksjon til B, anbefales! Da slipper du den problemstillingen 

Anonymkode: 06b07...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde H, tok brystreduksjon til B, anbefales! Da slipper du den problemstillingen 

Anonymkode: 06b07...8e7

Jeg har også hatt brystreduksjon, men pga p-piller, vokste de seg store igjen, gitt. Så slapp ikke problemstillingen likevel😭

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anononyma skrev (5 minutter siden):

75H, foretrekker KappAhl :) 

Glemmer helt disse butikkene. Skal sjekke! Takk for tips.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex (inkludert amme-bher uten bøyle), Change, Netty. Hilsen 80F

Anonymkode: 2fb7f...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lindex (inkludert amme-bher uten bøyle), Change, Netty. Hilsen 80F

Anonymkode: 2fb7f...d25

Har faktisk vært fristet til å kjøpe amme-bh🙃

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...