Gå til innhold

Menn i 30-årene, hvor ille er skintags nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har nylig kommet ut av et langt forhold og har hatt et par flørter, men jeg har endt opp med å ikke gå videre til sex fordi jeg har en del skintags nedentil som jeg føler er veldig usexy. Jeg har alltid fått en del skintags nedentil og vet at disse enkelt kan fjernes hos lege, men det er av ulike årsaker lenge siden sist og det er såppas mange nå at de må fjernes i to omganger, det er sikkert minst 15 stk. Spørsmålet er hvor turnoff det er for menn med slike? Det vil ta meg et par mnd å få fjernet dem, bør jeg vente med sex til etter det? Med tid til å gro tar det sikkert 3 mnd før jeg da er klar for sex. Jeg kjenner at jeg har skikkelig komplekser rundt underlivet mitt pga dette, noe jeg synes er trist da jeg alltid har vært mye seksuelt aktiv og underlivet mitt er egentlig veldig pent, sett bort i fra disse skintagsene da. Hadde det vært bare et par stk hadde jeg ærlig talt ikke brydd meg, men det føles ille når det er så mange. Jeg lurer også på hvor vanlig det er med skintags, har dere vært borti kvinner med det før? Og hva tenker dere om det? Er det skikkelig heslig? Får dere menn slike nedentil selv? Bortsett fra dette er jeg relativt attraktiv på datingmarkedet og tiltrekker meg mange menn, jeg bare tør ikke helt å ta steget pga dette. 

Anonymkode: c0569...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er skintags?

Anonymkode: 93eb5...a94

• Liker 15
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva er skintags?

Anonymkode: 93eb5...a94

+1

Anonymkode: 301e3...433

Skrevet

Ikke en dealbreaker. Men det kan minne litt om vorter, så jeg ville sagt ifra.

Det er en utrolig dyktig hudlege på Majorstuen som heter kalgaard om du er på søken. 

Anonymkode: f2814...45c

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

3 mnd er ikke lenge. Dersom du har komplekser for dette er det bare å bestille time hos legen og få det gjort. Jeg har fjernet på halsen, og det er ikke noe stor sak. Umulig å spekulere i hvem som synes dette er ekkelt og ikke. Jeg personlig tror ikke jeg hadde brydd meg, men har jo hatt det på halsen selv og vet hva det er. Andre tror kanskje det er noe annet ja. 

Anonymkode: e0f03...9d5

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er fordelene med å utsette egentlig?

Jeg er kvinne og syntes det høres udelikat ut. Har du mulighet, så ta tiden og kostnaden nå. Da kan du kose deg senere uten å tenke mer på skintags.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
mebeforeyou skrev (2 minutter siden):

Jeg er kvinne og syntes det høres udelikat ut. Har du mulighet, så ta tiden og kostnaden nå. Da kan du kose deg senere uten å tenke mer på skintags.

De kommer ofte tilbake, men er enig i at dette egt er en kvikk fix.

Å avstå fra sex i tre måneder er ikke mye, når det betyr at man kan være avslappet og faktisk nyte den sexen.

Til ts, jeg skjønner ikke helt hvorfor du utsetter det om du ikke vil ha sex med? Da forblir du jo sexløs for evig fordi du ikke vil være sexløs i tre måneder.. Det er ikke logisk. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde nok fått de fjerna, det må jo være ubehagelig å ha sex når du har det stresset over deg, sex skal nytes.

Anonymkode: 04d76...22a

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
mebeforeyou skrev (5 minutter siden):

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å avstå fra sex i tre måneder er ikke mye, når det betyr at man kan være avslappet og faktisk nyte den sexen.

Til ts, jeg skjønner ikke helt hvorfor du utsetter det om du ikke vil ha sex med? Da forblir du jo sexløs for evig fordi du ikke vil være sexløs i tre måneder.. Det er ikke logisk. 

Det er ikke det at jeg utsetter det, jeg skal få de fjernet, spørsmålet er heller om jeg burde utsette sex til de er fjernet? Ut i fra svarene her heller jeg jo definitivt mot at de må bort først. 

Skrevet

Jeg tror jeg ville latt en lege ta seg av de skin tagsene og blitt kvitt dem først, før det ble noe dating og sexliv. Det ser faktisk ganske ekkelt ut, og for de som ikke vet bedre, kan de tro det er smittsomt eller en kjønnssykdom.

Du klarer vel vente i noen få måneder? Hvor nøden er du når du ikke takler tanken på å vente i bare tre måneder? Du kan date, men si til fyren du vil vente med sex til det er mer seriøst? Det er jo ingen dum ide uansett, så slipper du risikoen for å bli brukt og dumpa. Som det er mye av på sjekkemarkedet i dag...

Anonymkode: 1c74c...eb9

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Få dem fjernet. Det er skikkelig ekkelt. Få en time hos en god hudlege så er det overstått. Altfor mange menn som er sløve når det kommer til å ta vare på seg selv. 

Skjerpings!

• Liker 5
Skrevet
Grevling skrev (1 minutt siden):

Få dem fjernet. Det er skikkelig ekkelt. Få en time hos en god hudlege så er det overstått. Altfor mange menn som er sløve når det kommer til å ta vare på seg selv. 

Skjerpings!

Takk for et ærlig svar uten unødvendig shaming. Jeg er forøvrig kvinne. Å fjerne dem har blitt nedprioritert fordi jeg har vært veldig mye hos legen det siste året pga andre ting, så dette har havnet litt bakerst i køen over prioriteringer når jeg har vært der, men de skal definitivt bort. Sånn bortsett fra dette tar jeg godt vare på meg selv. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det tar da virkelig ikke tre måneder å få fikset opp i noen skintags, da må det være en særdeles dårlig lege du går til. 
Skinntags klippes bort, noen Syse andre «sveises» med laser. De er grodd etter en drøy uke. 

Jeg får i perioder en her og en der, men klipper de bort selv, med steril saks og setter strips over. De gror som et vanlig sår. Men anbefale Rikke andre å drive med baderomskirurgi. 

Anonymkode: 4fa81...0c1

• Liker 7
Skrevet

Det tar da virkelig ikke tre måneder å få fikset opp i noen skintags, da må det være en særdeles dårlig lege du går til. 
Skinntags klippes bort, noen Syse andre «sveises» med laser. De er grodd etter en drøy uke. 

Jeg får i perioder en her og en der, men klipper de bort selv, med steril saks og setter strips over. De gror som et vanlig sår. Men anbefale Rikke andre å drive med baderomskirurgi. 

Det kommer helt ann på hvor store de er, og hvordan huden de sitter på er.

Noen kan gro på noen dager, mens andre bruker lenger tid.

• Liker 1
Skrevet

Det handler om livssituasjon, avstand til lege og kapasitet hos legekontoret. For noe så ikke-akutt får jeg først bestilt time om 6 uker, og av erfaring vet jeg at de ikke vil fjerne alt på en gang når det er mye, derfor må det to omganger til, men samme ventetid. Jeg opplever å være sår i lang tid etterpå, men det kan holde 2-3 uker holder, sa en mnd for å være sikker. Jeg fikk også tips om å fjerne dem selv når jeg var hos spesialist, men jeg klarer ikke å få meg til å klippe dem selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg får også en her og der, og de har jeg enten tatt eller latt være. Men jeg fikk også en større klynge for noen år siden, og det ble mer omfattende. Legen tok heller ikke alle samtidig da, og fjernet mer vev under/rundt enn ellers, sikkert for å sjekke grundigere når det plutselig kom så mange samme sted? Jeg vet ikke, men det ble håndtert anderledes ja enn ellers, og det tok lenger tid ( jeg husker ikke helt). Det var ingenting skummelt, og de har ikke kommet tilbake der. Så jeg har ikke problem med å tro på det ts sier, det er vel et ca tidsforløp hun ser for seg også. 

Anonymkode: e0f03...9d5

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fjern dem og bli ferdig med det. 

• Liker 2
Skrevet

Aiai, ja det ville jeg fjernet før jeg hadde sex. Har en sånn under armen, synes liksom den er ekkel nok 😬 Men visste ikke at det var enkelt å fjerne den da. 

Anonymkode: 02309...823

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns mye er ekkelt og er kjapp med å arkivere aktuelle partnere typ liker ikke formen på føttene, føflekker osv. Hadde ikke klart å ligge med deg hvis jeg hadde sett dette.

Anonymkode: a7dc6...2c3

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerangrep, latterliggjøring, krenkende innlegg og helsefarlige råd, og svar til dette. 

_popcorn_, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...