AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Jeg har klødd en del i lysken på den ene siden i over en måned nå. Siden det er ensidig tenkte jeg at det kanskje var sopp og googlet litt hva som var beste krem for det og det var Lamisil som jeg brukte i to uker uten bedring. Så da lurer jeg på hva annet det kan være? Kan det være verdt å prøve en annen soppkrem? Eller noen som har andre forslag til noe som kan hjelpe? Anonymkode: 6a9d9...e1a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #2 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har klødd en del i lysken på den ene siden i over en måned nå. Siden det er ensidig tenkte jeg at det kanskje var sopp og googlet litt hva som var beste krem for det og det var Lamisil som jeg brukte i to uker uten bedring. Så da lurer jeg på hva annet det kan være? Kan det være verdt å prøve en annen soppkrem? Eller noen som har andre forslag til noe som kan hjelpe? Anonymkode: 6a9d9...e1a Du kontakter lege, i morgen. Du skal ikke eksperimentere med soppmidler på egenhånd. Antimykotika er som antibiotika soppen kan bli immun og lage problemer for både deg selv og verden. Anonymkode: 6f68c...1ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå