AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Del Skrevet 25. august Jeg ønsker å studere, men kun hjemmefra, og deltid. I utgangspunktet ville jeg ta en master som bygger på bacheloren jeg har, men det krevde at jeg møtte opp på samlinger. Har audhd, og det hadde blitt for mye for meg å møte opp. Jobber også fulltid, så det hadde blitt vanskelig med tanke på jobb. Å studere gir meg mye glede og mestring, og jeg trenger en ny hobby😅 Er interessert i veldig mye forskjellig, og kunne tenkt meg noe innen feks pedagogikk, psykologi eller filosofi. Eller kanskje andre emner som kan fange min interesse. Jeg har søkt litt rundt på nettet, men har lyst til å høre hva dere vil anbefale. Kanskje noen som har noen nye ideer? Anonymkode: 95104...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Del Skrevet 27. august Historie eller idéhistorie? Sosiologi eller interkulturell kommunikasjon el? Disse finnes som nettstudier. Anonymkode: 6d1e6...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå