AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Jeg har slitt med kviser hele voksenlivet. Er nå 35. I tillegg har jeg masse mørkt hår på kroppen, i ansiktet, magen, osv. Mye pms og hormonell migrene. Men jeg har aldri slitt med å bli gravid eller har vært overvektig. Noen her med pcos , hva er dine symptomer? Anonymkode: 563b3...bf8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #2 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har slitt med kviser hele voksenlivet. Er nå 35. I tillegg har jeg masse mørkt hår på kroppen, i ansiktet, magen, osv. Mye pms og hormonell migrene. Men jeg har aldri slitt med å bli gravid eller har vært overvektig. Noen her med pcos , hva er dine symptomer? Anonymkode: 563b3...bf8 Overvekt, hår på kropp og i ansikt. Irritabel tarm. Sliter ikke med å bli gravid. Anonymkode: fcb5d...f3c
mommyaka Skrevet 25. august 2024 #3 Skrevet 25. august 2024 Fikk mens når jeg var 14.. kunne blø i 3 uker .ikke blø i 2 uker .blø i 5 uker. Jeg har cyster på eggstokkene... ikke eggløsning. Bart ..legger fort på mage. Og pms, angst, depresjon, tåke hode. Maser kviser
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #4 Skrevet 25. august 2024 Overvekt, hår over alt, kviser (er over 50 år), søtsug, angst, spiseforstyrrelse, fatigue. Har ikke slitt med å få barn. Anonymkode: 7821f...60c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #5 Skrevet 25. august 2024 Anovulasjon. Ellers ingen symptomer. Normalvektig, ingen ekstra hår etc. Anonymkode: 4531a...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå