Gå til innhold

Er det bare jeg som blir irritert over overhyggelige, overdrevent sprudlende mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får spader av folk som valser inn i et rom og led tilgjort, lys stemme utbryter "nei, så kooooselig!", kvitrer, og alt er koselig og hyggelig, full eufori og pur glede hele tiden. Hvorfor gjør de det?

Anonymkode: 45153...579

• Liker 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får spader av folk som valser inn i et rom og led tilgjort, lys stemme utbryter "nei, så kooooselig!", kvitrer, og alt er koselig og hyggelig, full eufori og pur glede hele tiden. Hvorfor gjør de det?

Falske folk er det verste! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Tar heller dem enn de som skal trekke seg selv og andre ned med å være negativ hele tiden.

Anonymkode: d3d9a...f8e

• Liker 27
  • Hjerte 6
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tar heller dem enn de som skal trekke seg selv og andre ned med å være negativ hele tiden.

Det går an å oppføre seg normalt, vet du. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er forskjell på å være realistisk og pessimistisk. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan sikkert oppfattes litt sånn, jeg er ekstremt sprudlende og har en tendens til å snakke om følelser uten filter. Hvis jeg har en dårlig dag så fr du det med deg for å si det sånn. 

Grunnen til at jeg er sånn er at jeg genuint er sykt lykkelig 99% av tiden, jeg elsker livet mitt og tilværelsen og jeg bobler bare over av glede nesten alltid. 😅 Er kanskje én dag i mnd (rett før mensen 😂) jeg ikke er like happy. 

Jeg har ADHD. Og verdens beste liv, mann, barn, familie, venner, hus og jobb. Livet mitt består av nye lykkeøyeblikk mange ganger i timen når jeg ser noe eller tenker på hvor heldig jeg er. Klarer ikke la være å utrykke det heller, heldigvis ser jeg vanligvis ut til å gjøre de rundt meg i godt humør. 😊

Anonymkode: b2c68...0bd

• Liker 9
  • Hjerte 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Det har ikke falt deg inn at dette kan være normalt for de? At selvom du ikke er sprudlende av natur så finnes de og.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Jobber tett med en sånn dame. Hun er veldig godt likt, problemet er at hun ikke gjør jobben! 

Hun skravler og kvitrer og får ikke tid til å jobbe, rett og slett. 

Og det går ut over meg, som bare blir surere og surere. 

Anonymkode: 4edec...2a7

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

I venninnegjengen er det vanlig å gråte flere ganger i uken. Jeg gråter kanskje en gang i løpet av ett år. Er positiv av natur, kunne ikke vært lykkeligere med mann og barn. Subjektivt synes jeg det er rart at man gråter av triste følelser så ofte, kanskje de burde prøve å endre situasjonen  hvis de er så triste? Dette er jenter som også er på sitt mest lykkeligste, så jeg forstår ikke hvorfor de gråter så ofte - men trøster de selvsagt og ønsker de det beste. 

Anonymkode: 9b9d8...46b

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis det er genuint så er det bare koselig, men hvis det er falskt så kan de like gjerne la være. Men jeg er mye negativ selv syns jeg, har sånn uflaks i livet og får motgangen som perler på et snor, noen ganger prøver jeg å være litt mer positiv og hyggelig og legger falskt på selv, for å veie opp negativiteten min så det er jo litt falsk selv 🤣🤣 

Anonymkode: ff01b...b13

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I venninnegjengen er det vanlig å gråte flere ganger i uken. Jeg gråter kanskje en gang i løpet av ett år. Er positiv av natur, kunne ikke vært lykkeligere med mann og barn. Subjektivt synes jeg det er rart at man gråter av triste følelser så ofte, kanskje de burde prøve å endre situasjonen  hvis de er så triste? Dette er jenter som også er på sitt mest lykkeligste, så jeg forstår ikke hvorfor de gråter så ofte - men trøster de selvsagt og ønsker de det beste. 

Anonymkode: 9b9d8...46b

Hæ? Gråte flere ganger i uken i normal tilstand? 

Depresjon, sorg, graviditet/barsel, ja. Men ikke til vanlig?

Anonymkode: 4edec...2a7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Altså: du får spader av at nokon synst det er fantastisk å møte deg? :vetikke:

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg prøver å irritere meg minst mulig over hvordan andre oppfører seg. Anbefales. 

Anonymkode: ee28e...f33

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint at folk prøver å spre godt humør.

Jeg jobber i et meget belastende yrke, og hverdagen lyser opp bittelitt når en av oss kommer inn døren og er sprudlende. 

Om jeg opplever en person som falsk, er det noe helt annet.

Men sprudlende mennesker finnes. 

Anonymkode: 5a3c8...12e

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hihi :fnise: Høres ut som meg når jeg ser de jeg bryr meg om. Kvitrer, liker beskrivelsen. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker sånne folk. Skulle ønske jeg var mer sprudlende selv.

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, de er det jo mange av.. Du skal vær så god tilfredsstille dem før de gidder noe, mange prinsesser på erten her og der. Gjelder menn og. Nei, da foretrekker jeg sprudlende og glade mennesker. 

Anonymkode: 1c8b1...749

• Liker 4
Skrevet
Smascha skrev (13 minutter siden):

Altså: du får spader av at nokon synst det er fantastisk å møte deg? :vetikke:

Hun kjenner meg ikke og synes selvfølgelig ikke det er fantastisk å møte meg. Hun sier sånn til alle, drar på ordene og måå absolutt klemme.

• Liker 1
Skrevet

Heller mennesker som drar rommet opp enn ned, mennesker som ikke kan si en eneste positiv ting eller smile til verden er slitsomt å forholde seg til. 

• Liker 10
Skrevet

Litt slitsomme kan de bli, og mange av dem har også en sånn undertone med kritikk mot andre. Som at nå må DU smile litt, vær positiv, vær bliiiid! Sånne ønsker jeg dit pepperen gror. Men jeg kjenner også helt genuint sprudlende og positive mennesker, som ikke driver og skal omvende andre til å bli som dem. Sånne er fine.

Anonymkode: f4eb4...495

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...