Gå til innhold

God hårføner?

Rosa Dartle

Anbefalte innlegg

Den gamle hårføneren min har tatt farvel, og jeg må finne en ny. Tenkte å kjøpe en jeg faktisk blir fornøyd med denne gangen.

Ser frisører har gode fønere man kan stille temperatur på, og som føner utrolig mye raskere enn den gamle jeg hadde.

Hvilken kan anbefales? Helst under 2000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den møter ikke budsjettet ditt. Men jeg har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte Dyson. Den er veldig effektiv og skånsom. Merket over tid at hårkvaliteten ble bedre og bedre. Og den har holdt lengre enn noen andre fønere jeg har eid. Så om det fortsetter så er det faktisk rimeligste føneren jeg har eid (målt i antall ganger brukt)

Anonymkode: b8d08...b0c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre også kun anbefale Dyson supersonic. Finnes sikkert andre gode hårfønere på markedet men dette er første jeg er fornøyd med og liker.

Håret mitt blir ikke slitt eller frizzy av bruken. Har aldri satt fast håret mitt i den som pleide å skje innimellom med de gamle. Altså bak hvor luften suges inn.

Ledningen er lang.

Har hatt flere med styrke og temperatur regulering, ione greier osv men har aldri likt noen annen som jeg har prøvd. Droppet hårføner og luftørket en periode før jeg spontan kjøpte Dyson og har ikke luftørket håret siden.

Men under 2000 kr koster den ikke. Nå er min 2 år gammel og jeg har planer om å beholde den i så mange år som mulig så prisen betyr ingenting for meg lenger i et langtidsperspektiv.

Jeg er så avhengig av den nå at jeg må ha den med når jeg reiser.

Anonymkode: 7d0c2...56f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler mer enn 2000 er veldig mye for en hårføner som jeg maks bruker 4 ganger i mnd. Men jeg har sett på den ja.

Er det noen som har testet GHD eller Varis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laifen er god, som en billigere variant av Dyson.

Den koster ca kr 2.000,-.

Anonymkode: 08aa0...f57

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har GHD, tørker fort og man kan justere på varmen, men er kanskje litt stor og tung (litt usikker da jeg har vært fornøyd med GHD i sikkert 10-12 og ikke prøvd annet 😂).

Anonymkode: 64c29...a76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GHD er helt OK, men har hatt fra rimmel til en brøkdel av prisen som ikke var noe dårligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Dartle skrev (På 25.8.2024 den 8.57):

Den gamle hårføneren min har tatt farvel, og jeg må finne en ny. Tenkte å kjøpe en jeg faktisk blir fornøyd med denne gangen.

Ser frisører har gode fønere man kan stille temperatur på, og som føner utrolig mye raskere enn den gamle jeg hadde.

Hvilken kan anbefales? Helst under 2000 kr.

Ga.ma . Italiensk produsert, ikke bare den italienske merke. Du finner modellene fra 500kr til nesten 3000kr. Finner hos Ellos, teknikproffset.no 

Jeg bruker den klassiske modellen

GA.MA Classic Hairdryer - Blue - StylingAgenten Norway

Parlux er også en god alternativ.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen andre sa over her, over budsjett men Dyson.

Anonymkode: b8e89...ed9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker min Dyson Supersonic. 
Når jeg «må» bruke vanlig hårfønere blir håret tørt, frynsete og matt. 
Med Dyson blir håret blankt og glatt. 
Den gjør jobben raskere også, og bråker mindre.

Anonymkode: 813d5...94f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...