Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #1 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg elsket denne serien og gledet meg alltid til å se dagens opptak (fra harddiskopptaker..) og så var plutselig fredagens opptak av noe helt annet.. Og det skal vist ikke gå i dag heller..,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 20. februar 2006 #2 Del Skrevet 20. februar 2006 iflg en annen tråd om McLeods Daughters gikk siste episode på torsdag, fordi TVNorge ikke har kjøpt inn flere sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #3 Del Skrevet 20. februar 2006 Så tåpelig av TVNorge... Synes det er dårlig gjort å starte sending av serie og så plutselig kutte midt i handlingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #4 Del Skrevet 20. februar 2006 Man kan nesten si at de oppfører seg som en luremus bestilte nettopp sesong 4 på nett, så nå krysser jeg fingrene for at jeg har den om et par uker :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #5 Del Skrevet 21. februar 2006 Åh.. så lurt.. Søkte rundt jeg også og fant ut at de kan bestilles fra australia.. Men bruker de samme DVD format der?? Eller blir det som ting bestilt fra USA at man må ha sonefri DVD spiller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #6 Del Skrevet 21. februar 2006 Det er visstnok region 4, så det vil si at du trenger en sonefri dvdspiller. dersom du har laptop med dvdspiller, så tror jeg de skal gå å spille de der. Det er i allefall dét jeg satser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 22. februar 2006 #7 Del Skrevet 22. februar 2006 Dersom dere kjøper serien der, jeg har også vurdert det, får dere norsk tekst da? Har aldri vært så trist for at en serie gikk ut som nå jeg. Dette gikk nesten hardt innpå meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tira Skrevet 20. oktober 2007 #8 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dersom dere kjøper serien der, jeg har også vurdert det, får dere norsk tekst da? Har aldri vært så trist for at en serie gikk ut som nå jeg. Dette gikk nesten hardt innpå meg. Jeg har nå alle 3 sesongene på dvd, men ønsker å kjøpe flere sesonger. Er det noen som vet hvor man kan få tak i disse og da helst med norsk tekst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Andreas_* Skrevet 16. september 2008 #9 Del Skrevet 16. september 2008 Nå vises helle serien (sesong: 1-7) på Hallmark Channel... TV kanalen har også kjøpt rettighetene for å vise sesong 8-9 også. Og ja serien blir tekstet på norsk på Hallmark Channel. Se serien man-fre kl: 12:00 & 19:40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. september 2008 #10 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg har kjøpt serien på Platekompaniet forøvrig, med norsk tekst, for de som måtte være interessert i det. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. september 2008 #11 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Det blir ingen sesong 9. De gir seg etter 8 sesonger. Ja, gammel tråd dette ja. Så ikke det før etter at jeg hadde postet. Endret 17. september 2008 av Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå