Gå til innhold

McLeods døtre

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg elsket denne serien og gledet meg alltid til å se dagens opptak (fra harddiskopptaker..) og så var plutselig fredagens opptak av noe helt annet.. Og det skal vist ikke gå i dag heller..,. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

iflg en annen tråd om McLeods Daughters gikk siste episode på torsdag, fordi TVNorge ikke har kjøpt inn flere sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tåpelig av TVNorge... Synes det er dårlig gjort å starte sending av serie og så plutselig kutte midt i handlingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan nesten si at de oppfører seg som en luremus :) bestilte nettopp sesong 4 på nett, så nå krysser jeg fingrene for at jeg har den om et par uker :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. så lurt.. Søkte rundt jeg også og fant ut at de kan bestilles fra australia.. Men bruker de samme DVD format der?? Eller blir det som ting bestilt fra USA at man må ha sonefri DVD spiller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visstnok region 4, så det vil si at du trenger en sonefri dvdspiller. dersom du har laptop med dvdspiller, så tror jeg de skal gå å spille de der. Det er i allefall dét jeg satser på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom dere kjøper serien der, jeg har også vurdert det, får dere norsk tekst da?

Har aldri vært så trist for at en serie gikk ut som nå jeg. Dette gikk nesten hardt innpå meg. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Dersom dere kjøper serien der, jeg har også vurdert det, får dere norsk tekst da?

Har aldri vært så trist for at en serie gikk ut som nå jeg. Dette gikk nesten hardt innpå meg. :grine:

Jeg har nå alle 3 sesongene på dvd, men ønsker å kjøpe flere sesonger. Er det noen som vet hvor man kan få tak i disse og da helst med norsk tekst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest_Andreas_*

Nå vises helle serien (sesong: 1-7) på Hallmark Channel... TV kanalen har også kjøpt rettighetene for å vise sesong 8-9 også. Og ja serien blir tekstet på norsk på Hallmark Channel. Se serien man-fre kl: 12:00 & 19:40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt serien på Platekompaniet forøvrig, med norsk tekst, for de som måtte være interessert i det. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ingen sesong 9. De gir seg etter 8 sesonger.

Ja, gammel tråd dette ja. Så ikke det før etter at jeg hadde postet.

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...