Gå til innhold

12 åring med digre labber - SKO?!

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

eg spør om er spesifikke tips til sko, merker/linker til sko som er kule og ikke ser ut som TYPISKE herresko (digre skinnsko med stiv såle og spiss tupp).

Selv menn går i andre sko enn dress sko hele tiden, så hvis dette er eneste kravet burdet saken være enormt lett.

Kjøp iallfall ikke Snowjogger (som du la ut bilde av tidligere) til en på ungdomsskolen hvis du ikke ønsker at han skal bli sett rart på.

Timberlands er kjempe gode sko til både høst og vinter, de er ikke klumpete gubbesko og brukes av mange på ungdomsskolen. Er herre modellen for bred kan han bruke damemodellen, de er helt like, bare smalere. 

Anonymkode: 9b0d6...8c7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 11.02):

Sikkert fordi de er billigere.

Anonymkode: 2589e...3b4

Og smalere. Jeg har en med lange, smale føtter, og det var lettere å finne noe som satt bra på foten før han vokste ut av juniorstørrelsene.

Barne- og juniorsko er ofte også mykere. Det er lettere å gå inn et par litt stivere vintersko om du veier 80-100 kg enn når du veier rundt 40. 

Anonymkode: aa292...8f4

Skrevet

Jeg hadde størrelse 48 som 14-åring. Fant da sko ...

Anonymkode: 39110...f4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 8.35):

Har en 12 åring (gutt) som bruker str 43-44  i sko. Jeg gruer meg så til vintersko-kjøp. I fjor fant jeg viking støvler i 43, men jeg tror det er Max str? 

Det er vel da herresko han må ha nå da. Tips til gode og bra sko? Han går på ungdomsskolen nå, så de må vel være kule også. Men hvis de feks skal på aketur må han jo ha noe som er varme og tette for snø. Hjelp 😅

han kan godt få to par, men «bruks paret» må være kule OG holde slaps unna. 

Anonymkode: 792c3...a70

min er 11 og bruker 44-45 , vi finner ofte på sportbutikker, der er det mange fine

Anonymkode: 25203...a51

Skrevet

Kjøper sko på sportsbutikken, vi finner alltids noe der. Veldig mye dyrere enn barnesko da selvsagt… 

Anonymkode: 70257...4d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 8.44):

Selv menn går i andre sko enn dress sko hele tiden, så hvis dette er eneste kravet burdet saken være enormt lett.

Kjøp iallfall ikke Snowjogger (som du la ut bilde av tidligere) til en på ungdomsskolen hvis du ikke ønsker at han skal bli sett rart på.

Timberlands er kjempe gode sko til både høst og vinter, de er ikke klumpete gubbesko og brukes av mange på ungdomsskolen. Er herre modellen for bred kan han bruke damemodellen, de er helt like, bare smalere. 

Anonymkode: 9b0d6...8c7

Damemodellene finnes neppe i str 44-45!

Anonymkode: 70257...4d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...