Gå til innhold

12 åring med digre labber - SKO?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 12 åring (gutt) som bruker str 43-44  i sko. Jeg gruer meg så til vintersko-kjøp. I fjor fant jeg viking støvler i 43, men jeg tror det er Max str? 

Det er vel da herresko han må ha nå da. Tips til gode og bra sko? Han går på ungdomsskolen nå, så de må vel være kule også. Men hvis de feks skal på aketur må han jo ha noe som er varme og tette for snø. Hjelp 😅

han kan godt få to par, men «bruks paret» må være kule OG holde slaps unna. 

Anonymkode: 792c3...a70

Skrevet

Til min har jeg kjøpt puma med for, bare impregnerer de. Da er de både kule, varme og tåler snø.

Anonymkode: f6b03...d28

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Trodde ungdommer gikk i sneakers hele vinteren jeg.... du kan vel se igjennom noen hjemmesider sammen med han eller gå i butikker. Og ja det er jo voksensko som gjelder. 

Anonymkode: adbe0...1cf

• Liker 3
Skrevet

Vi har vært på outlet-butikker for å få str.  45. Han ville ikke gå med støvler, så vil anbefale skotørker for å unngå lukt! Han har ikke brydd seg om han blir våt og kald, men har heller ikke blitt syk av det, så da har han fått styre det litt selv.

Anonymkode: c1108...697

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trodde ungdommer gikk i sneakers hele vinteren jeg.... du kan vel se igjennom noen hjemmesider sammen med han eller gå i butikker. Og ja det er jo voksensko som gjelder. 

Anonymkode: adbe0...1cf

Hehe, ja det er vel kanskje sant. Har et håp om at han ikke skal bli «en av dem» 😂 uff! 

Skrevet

Opp til str 45 er helt normalt i vanlige skobutikker. Har to her i huset som bruker str 45 og vi finner alltid sko til dem. Er en god del sneakers også i den størrelsen, ikke bare kjipe voksen sko.

Anonymkode: 64ba3...dea

• Liker 4
Skrevet

Opp til str 45 er helt normalt i vanlige skobutikker. Har to her i huset som bruker str 45 og vi finner alltid sko til dem. Er en god del sneakers også i den størrelsen, ikke bare kjipe voksen sko.

Anonymkode: 64ba3...dea

Ikke her i nærheten 🥲 vi kjørte land og Strand rundt. Måtte tilslutt bestille på nett.. finner ikke passende sko da heller jeg. Junior sko går lissom bare opp til 41-42

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har en 12 åring (gutt) som bruker str 43-44  i sko. Jeg gruer meg så til vintersko-kjøp. I fjor fant jeg viking støvler i 43, men jeg tror det er Max str? 

Det er vel da herresko han må ha nå da. Tips til gode og bra sko? Han går på ungdomsskolen nå, så de må vel være kule også. Men hvis de feks skal på aketur må han jo ha noe som er varme og tette for snø. Hjelp 😅

Timberland har mange forskjellige modeller 😊

Anonymkode: 3aaa0...1c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Timberland har mange forskjellige modeller 😊

Er de gode? 😄 skal vise de til han, håper han liker de 😊

Skrevet

Er de gode? 😄 skal vise de til han, håper han liker de 😊

Min mann bruker Timberland Rime Ridge 😊  De er han veldig fornøyd med. 

Skrevet

Problemet med herresko på barn er at de ofte blir for vide og rom-store. Ha tykke ullsokker i og gjerne en tykk såle så blir det ofte bedre. 

Anonymkode: af84f...963

Skrevet

Har to 13-åringer med hhv 44 og 46 i sko her. Handler sko på herreavdelingen, på samme måte som med klær. Sånn er det bare, når mor er 180 cm og far er 195 cm 😊 Trøster oss med at vi knapt nok brukte penger på klær og sko før de var halvveis gjennom barneskolen, da jeg elsker arvetøy og loppisfunn 😊

Anonymkode: 2589e...3b4

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Problemet med herresko på barn er at de ofte blir for vide og rom-store. Ha tykke ullsokker i og gjerne en tykk såle så blir det ofte bedre. 

Anonymkode: af84f...963

Kommer helt an på skomodell og merke. Viktig å ha dem med i butikken så de kan prøve selv, men dette gjelder for så vidt alle som skal ha sko. Mine 13-åringer klarer fint å dra på senter og kjøpe sko selv heldigvis.

Anonymkode: 2589e...3b4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg trodde 12åringer går siste året barneskolen? Eller har han hoppet over et år? 

Anonymkode: eaad2...675

• Nyttig 1
Skrevet

Min brukte forede Nike. court borough mid tror jeg de heter.kule å varme.

Anonymkode: b480a...329

Skrevet

I en periode kjøpte jeg damemodell til min sønn fordi disse var smalere enn herremodell, men utover det var det ikke noe problem å finne sko. Problemet kom da han var 48 i sko, nå finner jeg lite til han. Men støvler hadde han aldri, gode vanntette sko var tingene. Salomon sko var gode. Nike Air force og Adidas sko har vært favoritter. 

Anonymkode: 9e46b...213

• Nyttig 1
Skrevet

Min brukte forede Nike. court borough mid tror jeg de heter.kule å varme.

De fleste Nike å Jordan som ungdommer liker finnes opp til strørrelse båt. 

Min bruker det 48.

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg trodde 12åringer går siste året barneskolen? Eller har han hoppet over et år? 

Anonymkode: eaad2...675

Han fyller 13 år i november 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ikke her i nærheten 🥲 vi kjørte land og Strand rundt. Måtte tilslutt bestille på nett.. finner ikke passende sko da heller jeg. Junior sko går lissom bare opp til 41-42

Hvorfor skal han ha barnesko? 

Anonymkode: b8f5e...ab2

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor skal han ha barnesko? 

Anonymkode: b8f5e...ab2

Mora som har vært så fornøyd med vanntette viking Goretex 😂 men som jeg skriver så er det vel herresko som gjelder nå

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...