AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Del Skrevet 25. august Denne uka hadde vi oppstart av andre året på ett delvis nettbasert studie. Vi viste før sommeren at vi relativt raskt skulle starte med ett gruppearbeid/prosjekt som skal gå gjennom hele året, men det kom litt overraskende på at vi skulle velge tema og danne gruppe allerede denne dagen. Jeg ble litt stressa for å ende opp uten gruppe, så ble med i en gruppe som jeg nå angrer på. Etter hvert kom det frem at ikke alle hadde bestemt seg, og noen grupper hadde fortsatt ledig plass, og jeg vurdere å høre om innpass i en annen gruppe. Er det dårlig gjort overfor gruppa mi? Vi skal være mellom 2 og 4, så gruppa kan gjerne forsette uten meg. Grunnen til at jeg ønsker å bytte gruppe handler blant annet om at jeg føler de på gruppa er bare delvis motivert, at jeg ikke kjenner de noe særlig, men aller mest at den ene i gruppen er en som prater veldig mye og jeg er litt redd han vil overkjøre litt. I tillegg har jeg erfaring med at vi ikkje skjønner hverandre i diskusjoner. Dessuten ble tema vi hadde valgt noe annet enn det jeg tenkte når jeg først meldte interesse for gruppen, eller fikk en annen vinkling enn det jeg hadde i tankene. Så, er det dårlig gjort om jeg prøver å bytte gruppe? Vi samles stort sett nettbasert, men vil treffes fysisk om noen uker og en gang på våren, så det kan jo bli litt dårlig stemning … Anonymkode: 4a306...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Del Skrevet 25. august Det er din utdanning og dine karakterer det dreier seg om, og så lenge det ikke ødelegger gruppa at du forlater den, så må du tenke på deg selv. Du kan jo bare si at den gruppa du gikk over til har et tema som passer deg bedre. Hilsen hun som hata gruppearbeid gjennom hele utdanninga 😄 Anonymkode: 049f2...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #3 Del Skrevet 26. august Første uka går det fint. Tenk mer på ditt eget studieløp enn at du potensielt kan lage dårlig stemning en gang i fremtida. Hadde det vært tre uker til innlevering derimot, ville det vært ordentlig dårlig gjort. Anonymkode: c3d08...9eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Del Skrevet 26. august Ville tenkte på meg selv fremfor noen andre i dette tilfellet. Det kommer til å gå utover ens egen motivasjon hvis man bare skal ta valg for å unngå å såre andre. Kan være mange grunner til at man vil bytte gruppe, det er lov. Anonymkode: f8675...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå