Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg var hektet på den serien en periode for maaange år siden. Synes den var superspennende. :sjenert:

Tror ikke jeg hadde blitt like begeistret dersom jeg så den igjen nå.

Noen andre som husker denne? Om en gutt som på en eller annen måte kom seg over i en paralell dimensjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spellbinder...åh, ja! Nå ringer det noen bjeller her.. husker jeg var hekta på den serien! *mimre*

Skrevet

Hehe, fælt så mange mimretråder det har blitt her nå. Husker denne også, ja! Den var litt i samme gate som en eldre serie som het et eller annet med "reise", og som jeg også digget... Der var det en gutt som falt ned fra et tre og ble liggende i koma, men da havnet han i en parallell verden hvor det ikke fantes voksne. Ellerno'.

Skrevet

hørtes svært kjent ut, men klarer ikke plassere den helt :sur:

Skrevet

Å! Virvel, den serien digget jeg også. Husker at den var canadisk. Noen som husker hva den heter????

Skrevet

The Odyssey

"Following an accident, young Jay Ziegler falls into a coma. While his family and friends must continue their lives in the Real World, Jay finds himself in the magical Downworld on a quest to return home."

Skrevet (endret)

Ja, den! :hoppe: På norsk het den noe som nesten var Den uendelige reisen, tror jeg. (Den utrolige reisen?) Husker at det ofte ble litt forvirring når vi snakket om den i hvert fall, pga filmene/bøkene som het nesten det samme.

Men Spellbinder var også fin, det var en av de seriene vi satt og så hele familien.

Endret av Virvel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...