AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #1 Skrevet 24. august 2024 Jeg har blitt singel etter et 15 år langt forhold. Jeg ønsker så smått å starte å date, eller i det minste bli kjent med nye menn. Problemet mitt er selvtilliten min. Jeg er knappe 53 kg men har en typisk «keisersnittmage», med mye løs hud og strekkmerker. Er dette noe menn bryr seg om? Jeg får mye oppmerksomhet fra menn, men tør rett og slett ikke kle av meg for noen😞 Anonymkode: 66b03...a6a 1
Trygdefrue Skrevet 24. august 2024 #2 Skrevet 24. august 2024 Tja bryr damer seg om tynt hår og antydning til ølmage? Svaret er antagelig både ja og nei, selv bryr jeg meg fint lite, så lenge dama er snill og oppegående 8 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #3 Skrevet 24. august 2024 Det du egentlig ønsker er føle deg bedre ved å skryte av at du veier så lite og allerede får mye oppmerksomhet, og få det bekreftet av andre som svarer at du er bra nok som du er. Snikskryt ved å late som at du har så dårlig selvtillit. Utrolig teit og lett å gjennomskue. Anonymkode: 824da...03e 2 8
imagineme Skrevet 24. august 2024 #4 Skrevet 24. august 2024 Tenner du på menn med tynt hår, litt ølvom og gjennomsnittlig størrelse på utstyret? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #5 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det du egentlig ønsker er føle deg bedre ved å skryte av at du veier så lite og allerede får mye oppmerksomhet, og få det bekreftet av andre som svarer at du er bra nok som du er. Snikskryt ved å late som at du har så dårlig selvtillit. Utrolig teit og lett å gjennomskue. Anonymkode: 824da...03e Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. Jeg får da ikke oppmerksomhet pga vekten min. Jeg skrev heller ingenting om høyde. Jeg valgte å skrive vekt for å få frem at jeg ikke er overvektig, men likevel sliter med en type mage som overvektige ofte kan ha. Anonymkode: 66b03...a6a 13
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #6 Skrevet 24. august 2024 Jeg opplever vel at menn bryr seg fint lite om keisersnittmagen min og et par kilo ekstra på hoften. De er opptatt av flørt, humor, pupper, høye hæler, og bekreftelse… Bare å hoppe i det. Lykke til!!! (Og ikke hør på dustene over, nok av menn uten øl-mage). Anonymkode: c2f8e...69a 8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #7 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg opplever vel at menn bryr seg fint lite om keisersnittmagen min og et par kilo ekstra på hoften. De er opptatt av flørt, humor, pupper, høye hæler, og bekreftelse… Bare å hoppe i det. Lykke til!!! (Og ikke hør på dustene over, nok av menn uten øl-mage). Anonymkode: c2f8e...69a Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: 66b03...a6a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #8 Skrevet 24. august 2024 Nei, se på alle rundt deg i verden som er i forhold? Har de alle perfekte kropper? Jeg var sykt glad i kroppen til min overvektige ex med bmi rundt 30. Anonymkode: aee5d...e43 3 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #9 Skrevet 24. august 2024 Du kan ha sex med nattkjole/linne på vet du. Det hadde ei (eldre)dame jeg holdt på med i starten av vår relasjon. Hun skjemtes også over kroppen sin. Jeg tente på henne uansett, det var i hodet hennes det satt. Det går nok bra skal du se, må gi det tid. Anonymkode: 10245...8ba 1 1
Brunello Skrevet 24. august 2024 #10 Skrevet 24. august 2024 Siden de aller fleste damer er i eller har vært i forhold, er det bevis godt nok for at menn ikke bare er sammen med perfekte damer. De aller fleste menn er fornøyd med å få en kjæreste de trives med. 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #11 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har blitt singel etter et 15 år langt forhold. Jeg ønsker så smått å starte å date, eller i det minste bli kjent med nye menn. Problemet mitt er selvtilliten min. Jeg er knappe 53 kg men har en typisk «keisersnittmage», med mye løs hud og strekkmerker. Er dette noe menn bryr seg om? Jeg får mye oppmerksomhet fra menn, men tør rett og slett ikke kle av meg for noen😞 Anonymkode: 66b03...a6a Jeg er overvektig og nyter et mer aktivt og fint sexliv enn mange andre. Selvfølgelig vil du møte noen som synes du er for høy, lav, tykk, tynn, blond, mørk, what ever. Mitt inntrykk er derimot at de neste gutta, de som er gode mennesker og bra i senga ser etter andre ting enn strekkmerker og arr. 😊 Anonymkode: 1c3ab...ca8 1 1
TomSawyer Skrevet 24. august 2024 #12 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har blitt singel etter et 15 år langt forhold. Jeg ønsker så smått å starte å date, eller i det minste bli kjent med nye menn. Problemet mitt er selvtilliten min. Jeg er knappe 53 kg men har en typisk «keisersnittmage», med mye løs hud og strekkmerker. Er dette noe menn bryr seg om? Jeg får mye oppmerksomhet fra menn, men tør rett og slett ikke kle av meg for noen😞 Anonymkode: 66b03...a6a Du har nok ikke mye å sjemmes over tipper jeg..😄.. Ingen er perfekte og stort sett ingen bryr seg heller..Jeg hadde ikke brydd meg en millimeter om du hadde noen kilo løs hud på magen iallefall
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #13 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. Jeg får da ikke oppmerksomhet pga vekten min. Jeg skrev heller ingenting om høyde. Jeg valgte å skrive vekt for å få frem at jeg ikke er overvektig, men likevel sliter med en type mage som overvektige ofte kan ha. Anonymkode: 66b03...a6a Du sliter med en type mage som de med keisersnitt ofte kan ha. Hvis du er 53 kilo ser du neppe overvektig ut. Anonymkode: 16eb4...316 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #14 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sliter med en type mage som de med keisersnitt ofte kan ha. Hvis du er 53 kilo ser du neppe overvektig ut. Anonymkode: 16eb4...316 Det stemmer. Hele kroppen ellers er slank, men magen er som sagt som beskrevet. Anonymkode: 66b03...a6a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #15 Skrevet 24. august 2024 Hvis du skulle møte en eller flere menn som rygger pga. magen din, Ts - se på det som en gave! Disse mennene avslører seg selv, de er ikke mann nok for deg! De er ikke interessert i deg som person og kvinne, bare det overfladiske. Og da er de menn som du ikke vil ha. Vær glad for at de overfladiske avslører seg - da blir det lettere å finne de ekte og gode mennene som passer for deg Anonymkode: dd90e...44c 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #16 Skrevet 24. august 2024 Kort svar: Nei. Anonymkode: 95830...01e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #17 Skrevet 24. august 2024 Overvektige har også kjærester. Mange damer med keisersnitt mage blir begjært verden over, vær dag. Det kan hende noen menn ikke finner deg attraktiv, men det gjelder jo menn i dine øyne også. Når dere er nakne forran hverandre, er han like utsatt av å ikke bli akseptert av deg, som du er av han. Handler vel mest om å være snill mot hverandre selv om det skulle skje at vi ikke føler noe. Å om noen er slem, vel da er ikke de noen å høre på uansett, å du vil komme deg opp etter avslag, selv om det er vondt om det skjer. Kjærligheten er skummel, men det vil nok gå bra 😄 Anonymkode: aef9e...645 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #18 Skrevet 25. august 2024 De som bryr seg er gjerne menn som selv er opptatt av fitness og trener mye. De vil gjerne ha en dame som er lik. Jeg er 42, og noen av de mennene jeg har blitt kjent med tror at en flottere dame venter bak neste hjørne og greier ikke helt roe seg ned selv om de finner en de har god kjemi med. Noen ganger er det sånn. Anonymkode: 6d1c3...24d 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #19 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har blitt singel etter et 15 år langt forhold. Jeg ønsker så smått å starte å date, eller i det minste bli kjent med nye menn. Problemet mitt er selvtilliten min. Jeg er knappe 53 kg men har en typisk «keisersnittmage», med mye løs hud og strekkmerker. Er dette noe menn bryr seg om? Jeg får mye oppmerksomhet fra menn, men tør rett og slett ikke kle av meg for noen😞 Anonymkode: 66b03...a6a Vet ikke jeg. Men veldig effektivt å ikke ha perfekt kropp når det kommer til å unngå menn. Apekatter. Det gir meg absolutt ingenting å være ‘digg’. Skal man liksom bli imponert over en mann som liker å se på noe fint? Ehhh… altså.Jeg liker også å se på noe fint….. 🙄 det er så idiotisk.. alle liker å se på det som er fint. Anonymkode: 46597...cc6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå