Gå til innhold

Promping på offentlige toalett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går var jeg på et offentlig toalett, da jeg var ferdig og holdt på å vaske hender, slapp en dame ved siden av meg en stor fis. Det luktet kjempe ekkelt og jeg sa  unnskyld meg til henne. Istedet for å unnskylde seg, skjelte hun meg ut, og sa at der var lov å fise på do. Jeg ble helt satt ut. Er det jeg som er på bærtur når jeg mener at på do gjelder på selve toalettet??

Anonymkode: e163b...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde først du ble sint fordi hun prompet på toalettet, men... hun prompet mens hun stod ved siden av deg ved vasken?? Det er ikke normalt.

Anonymkode: 530f8...f4a

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg trodde først du ble sint fordi hun prompet på toalettet, men... hun prompet mens hun stod ved siden av deg ved vasken?? Det er ikke normalt.

Endret av Labguy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig ekkelt! Og ufin oppførsel etterpå i tillegg. Noen folk altså

Anonymkode: 57157...46e

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig ikke greit. Når man står ved vasken på et offentlig toalett er man ikke «på do»!

Anonymkode: c07b4...c06

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I går var jeg på et offentlig toalett, da jeg var ferdig og holdt på å vaske hender, slapp en dame ved siden av meg en stor fis. Det luktet kjempe ekkelt og jeg sa  unnskyld meg til henne. Istedet for å unnskylde seg, skjelte hun meg ut, og sa at der var lov å fise på do. Jeg ble helt satt ut. Er det jeg som er på bærtur når jeg mener at på do gjelder på selve toalettet??

Klarer du alltid å holde det du ikke holder i hånden? 
Hvis du ikke tåler en luftbomber på do, så får du la være å gå på offentlige toaletter, det er det enkleste for alle parter. 

Anonymkode: 792a4...7c7

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var frekk i utgangspunktet. Skjønner godt at hun sa det hun sa. Hvem kommenterer egentlig en fremmeds promp?

Anonymkode: 45707...1d7

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har selvsagt rett i at hun var ufin, og at prompingen skulle vært holdt inne på avlukket. Men å kommentere det er etter min mening mange hakk verre. 

Anonymkode: a011c...97a

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes helt ærlig at dere var frekke begge to. Hun var frekk som slapp en braker ved siden av deg, men du kunne latt være å kommentere det. I denne situasjonen burde du tenkt dust inni deg, fortet deg å vaske ferdig hendene og gått videre. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er i overkant frekt å kontre med en "unnskyld meg!" også jeg da...

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Unnskyld meg» faktisk - noe så tonedøvt! Du vet at innimellom så klarer man ikke å holde igjen en fis? 

Anonymkode: 7e6ed...619

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekt av henne om hun faktisk skjelte deg ut, men å gjøre et stort nummer ut av at en fremmed person slipper en fjert, synes jeg er overdramatisk og frekt. Mest sannsynlig presset hun ikke ut en illeluktende promp med vilje for å være frekk. Noen mennesker har problemer med tarmen, og det inkluderer også å holde på luft. For alt du vet hadde hun en tarmsykdom og syntes det var flaut at en fremmed kommenterte det. Skal man først fjerte ved et uhell, er jo et offentlig toalett ett av de bedre stedene. Hadde vært verre om hun hadde sluppet en illeluktende braker rett ved deg på en kafé eller restaurant mens du satt og spiste.

Du burde ha latt som ingenting, gjort deg ferdig og gått derfra, mens hun burde ha latt være å skjelle deg ut. Men hadde jeg hatt kronisk tarmbetennelse og hadde sluppet en fjert ved et uhell, hadde jeg sikkert blitt fortvilet og irritert om en fremmed person hadde sagt "unnskyld meg, altså!"
Det går an å være litt raus med andre mennesker.

Anonymkode: a009a...d79

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom en tur inn på herrer og dere ser hvor krise mange kvinner tar dette med å prompe. Snakk om å overreagere…

Anonymkode: ea204...dfc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du vet at mange sliter med tarmene. Når jeg først benytter meg av noe så nasty som offentlig toalett, er det fordi det er krise. Det gjelder nok de fleste av oss. Tror du lukta ville blitt mindre omhun dro ned buksa og sto i en bås bak deg? 

Hun var ufin og du er direkte uhøflig. 

Anonymkode: 8ea15...371

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Frekt av henne om hun faktisk skjelte deg ut, men å gjøre et stort nummer ut av at en fremmed person slipper en fjert, synes jeg er overdramatisk og frekt. Mest sannsynlig presset hun ikke ut en illeluktende promp med vilje for å være frekk. Noen mennesker har problemer med tarmen, og det inkluderer også å holde på luft. For alt du vet hadde hun en tarmsykdom og syntes det var flaut at en fremmed kommenterte det. Skal man først fjerte ved et uhell, er jo et offentlig toalett ett av de bedre stedene. Hadde vært verre om hun hadde sluppet en illeluktende braker rett ved deg på en kafé eller restaurant mens du satt og spiste.

Du burde ha latt som ingenting, gjort deg ferdig og gått derfra, mens hun burde ha latt være å skjelle deg ut. Men hadde jeg hatt kronisk tarmbetennelse og hadde sluppet en fjert ved et uhell, hadde jeg sikkert blitt fortvilet og irritert om en fremmed person hadde sagt "unnskyld meg, altså!"
Det går an å være litt raus med andre mennesker.

Anonymkode: a009a...d79

Nei ts vil ha sympati og har null forståelse for at slike kommentarer og innlegg på nett gjør at mange flere heller blir hjemme enn å risikere å møte en Karen på toalettet, man tross alt har trukket seg tilbake til for å kunne gjøre sitt fornødne.

Som nevnt, om man presser ut en med vilje på en restaurant, burde man blir kastet ut.

Hvis man ikke tåler stank, oppsøker man ikke offentlige toaletter. 

Anonymkode: 8ea15...371

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også man skal gjøre slikt inne på selve toalettet, men jeg hadde ikke laget noen sak av det.

Anonymkode: fbabe...e85

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dere var litt rare begge to 😂 jeg promper ikke med vilje rett ved siden av noen, og dersom det hadde skjedd ved et uhell hadde jeg blitt veldig flau. Men jeg  hadde da heller aldri kommentert dersom noen andre gjorde det? Hadde latt som ingenting og gått ut. 

Anonymkode: 591c6...a16

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er virkelig historien om Norges to aller pussigste damer som møtes på et offentlig toalett.

Anonymkode: f645f...4d2

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...