Gå til innhold

Har lyst til å sende en sinnemelding til han som voldtok meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det ikke er lurt, men jeg er så sinna på han. Han tok også kvelertak på meg uten mitt samtykke, og ignorerte avtalte stoppord opp til flere ganger. Dette er et halvt år siden. Jeg bare føler på et behov får å sende melding. 

Anonymkode: 30f5d...595

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😔🫂

Skjønner du ønsker det, og støtter det i teorien, men samtidig er han en voldelig person uten omsorg for andre og dermed farlig for deg.

Har du fortalt noen om overgrepet? Har du beviser for hva som har hendt? 

Anonymkode: 80bfe...3c2

• Liker 2
Skrevet

Avtalte stoppord?

Var dette en fyr du hadde bdsm sex med og som ikke stoppet når han skulle?

Anmeld han?

Anonymkode: 9e892...15c

Skrevet

Var han ruset?

Anonymkode: 218c6...7a6

Skrevet

Hva mener du med stoppord? Hadde dere sex også ombestemte du deg?

Anonymkode: 13ff7...9ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

😔🫂

Skjønner du ønsker det, og støtter det i teorien, men samtidig er han en voldelig person uten omsorg for andre og dermed farlig for deg.

Har du fortalt noen om overgrepet? Har du beviser for hva som har hendt? 

Anonymkode: 80bfe...3c2

Jeg har snakket med NOK. senteret og snakket om det med ei annen, som jeg stoler veldig på, og som er en del av samtaletilbud der jeg bor. Jeg har ingen beviser. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Avtalte stoppord?

Var dette en fyr du hadde bdsm sex med og som ikke stoppet når han skulle?

Anmeld han?

ja, vi avtalte stoppord. Ja, vi hadde bdsm sex. Jeg visste også hvem han var før vi begynte å leke. Vi traff hverandre på ett treff. Jeg har sagt i fra der, så han er utvist. I ettertid har jeg fått en melding. Men jeg svarte ikke på den. Fikk bare melding om at jeg er dum. For han skjønte sikkert det var jeg som la igjen varsel til styret i miljøet. Jeg tørr ikke anmelde fordi jeg er veldig redd for hva det kan føre til om han finnet ut det var jeg som anmeldte. Selvom han ikke har gjort stort ut av seg i ettertid. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var han ruset?

Jeg vet ikke. Men jeg var ikke påvirket av noe ihvertfall. Vi hadde ikke drukket noe sammen før. jeg var helt edru, han også fremsto som edru. Men hva vet jeg. Han hadde noen øyne jeg ikke likte en gang i blandt. Som jeg fortsatt kan få opp i minnet. Men vet ikke om han var ruset. Han tok ikke noe som jeg så ihvertfall. 

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg vet det ikke er lurt, men jeg er så sinna på han. Han tok også kvelertak på meg uten mitt samtykke, og ignorerte avtalte stoppord opp til flere ganger. Dette er et halvt år siden. Jeg bare føler på et behov får å sende melding. 

Du kan sette deg ned og skrive et brev til hen, for å få ut all dinfrustrasjon, alt ditt sinne og alt annet du trenger å kvitte deg med. 
MEN du skal ikke sende et slikt brev. Du kan la det ligge eller du kan når du er moden for det brenne det opp. 

Har sett en del på TLC og my 600 ib life. Oppskriften over gir gjerne Dr. Paradise til pasienter med overgrepshistorikk i livets ryggsekk for at ryggsekken skal bli enklere å bære med seg resten av livet. Alle ender opp med å si at det hjalp å få skrive ut følelsene sine. 

Anonymkode: 1f663...3d3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med stoppord? Hadde dere sex også ombestemte du deg?

Anonymkode: 13ff7...9ac

Nei. Han gjorde ting jeg ikke likte og som jeg hadde sagt i fra på forhånd som jeg ikke ville. Vi hadde avtalt ord jeg skulle bruke om jeg ville ha pause eller stoppe. Gul = pause. Rødt = stopp. Men han tok ikke hensyn til noen av de. Når jeg fikk smerte som var for mye for meg, så tok han ikke hensyn. Til tross for at han bekreftet det så okey, så fortsetter han i samme styrke. Og når han gjør noe annet jeg hadde sagt nei til i forkant så sier han "Men jeg trenger det" Jeg skal ikke gå så detaljert. Men han bekreftet at han hørte og forsto, men fortsatte. Eksempel. Jeg begynner å kle på meg. Så sier han "Så du føler deg ferdig?" Så sier jeg "ja!" Så fortsetter han å slå på meg, og vise makten han sitter med.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal forsvare meg her... ts

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Så synd at du ble utsatt for dette, og at andre i tråden her tviler på historien din. Håper du får det bedre igjen.

Anonymkode: 48c03...753

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har snakket med NOK. senteret og snakket om det med ei annen, som jeg stoler veldig på, og som er en del av samtaletilbud der jeg bor. Jeg har ingen beviser. 

ja, vi avtalte stoppord. Ja, vi hadde bdsm sex. Jeg visste også hvem han var før vi begynte å leke. Vi traff hverandre på ett treff. Jeg har sagt i fra der, så han er utvist. I ettertid har jeg fått en melding. Men jeg svarte ikke på den. Fikk bare melding om at jeg er dum. For han skjønte sikkert det var jeg som la igjen varsel til styret i miljøet. Jeg tørr ikke anmelde fordi jeg er veldig redd for hva det kan føre til om han finnet ut det var jeg som anmeldte. Selvom han ikke har gjort stort ut av seg i ettertid. 

Jeg vet ikke. Men jeg var ikke påvirket av noe ihvertfall. Vi hadde ikke drukket noe sammen før. jeg var helt edru, han også fremsto som edru. Men hva vet jeg. Han hadde noen øyne jeg ikke likte en gang i blandt. Som jeg fortsatt kan få opp i minnet. Men vet ikke om han var ruset. Han tok ikke noe som jeg så ihvertfall. 

Ts

Du har rett på gratis bistandsadvokat. Nruk Google og Finn en advokat som kan overgrepssaker der du bor. Så ringer du og ber om rådgivning, og forklarer situasjonen. Du skal vite hvilke rettigheter du har og få informasjon i slike saker. 
Når du har fått informasjon, og har tenkt deg om kan du avgjøre om eller hva du ønsker å gjøre videre for selv å overleve mentalt det du har opplevd.

Anonymkode: 1f663...3d3

• Liker 1
Skrevet

Aldri gå med på sånt. Ustabile folk kan klikke. Ikke stol på noen. Pass på deg selv. 

Skrevet

Hvis han fullstendig ga blaffen i at du høyt og tydelig sa stopp og bare fortsette med sex, så er det voldtekt og da bør han anmeldes!

Skrevet

Skriv et brev i første omgang, der du ikke legger fingrene mellom når du uttrykker deg. Få ut all dritten, skriv hvor jævlig du syns han er, hva du unner ham, hvor vondt du vil ham, hvor patetisk han er som mann som tror dominans er å voldta kvinner som er svakere enn ham. 

Skriv over flere omganger ved behov. Og legg det på et trygt sted.

Når du føler deg tom så brenner du det. 

Gjenta ved behov. 

Min erfaring er at etter dette er det enklere å si i etterkant "det skulle aldri skjedd, jeg har bestemt meg for å legge det på hylla og gå videre og gjøre det beste ut av livet mitt". 

Anonymkode: 1a283...77c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for nedsettende innlegg. 

Christina82, mod

Skrevet

Jeg forstår veldig godt hvorfor du ønsker å sende denne meldingen TS, men still deg selv spørsmålet: Hva ønsker du å oppnå med det?

Dette er jo tydeligvis en mann som ikke er skrudd sammen slik som resten av oss. Når man kan utføre en slik handling uten å vise anger i etterkant, så mangler man noen viktige brikker av empati og medmenneskelighet. Mest sannsynlig så vil han glatt overse meldingen din, i beste fall får du et stygt svar i retur. Hvordan vil det føles ut?

Skulle han derimot vise seg å på bunnen være et «ordentlig menneske» (noe jeg tviler sterkt på, da hadde han prøvd å gjøre opp for seg til nå) og sende deg en beklagelse i retur, hva skal du bruke den til? Si tusen takk og gå videre med livet ditt? Vil du få til det?

Det denne mannen har utsatt deg for er helt grusomt og jeg håper du finner styrke og mot til å anmelde han! Jeg syntes det er høyst kritikkverdig at ikke styret i klubben allerede har anmeldt han/støttet deg i å gjøre det. Jeg trodde sikkerhet og gjensidig respekt var selve grunnpilaren i slike klubber. Håper i det minste de støtter deg og har ryggen din dersom du går videre med dette. Om ikke - så er jeg sikker på at vi er mange her i tråden som er med å støtter deg hele veien!

Stor klem til deg ❤️

• Liker 1
Skrevet

Uff. Husk å ta vare på deg selv. Han er en ustabil mann. 

Anonymkode: 6d3e1...0ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...