AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Del Skrevet 24. august Jeg ønsker egentlig å jobbe på sykehus, men måtte bare finne meg en jobb og valgte å takke ja til jobbtilbud i hjemmetjenesten. Men er dette dumt? Virker som det er lite prosedyrer ol i hjemmesykepleien. Hva er deres tanker omkring dette? Anonymkode: c8de2...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Del Skrevet 24. august Du får jobb hvor som helst uansett. Bare start i hjemmesykepleien og søk videre på jobber du ønsker deg. Jeg starta i hjemmesykepleien, og har stort sett fått nye jobber kasta etter meg. Anonymkode: a6b2e...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Del Skrevet 24. august Nei det er ikke dumt, du får alltids en jobb på sykehus senere om du vil det. Anonymkode: 1971c...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Del Skrevet 24. august Nei, det er ikke dumt! Det som hadde vært dumt hadde vært å ikke ha jobb! Det er ofte mange prosedyrer i hjemmesykepleien, og man blir ganske selvstendig. Anonymkode: 6457a...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Del Skrevet 24. august Du er så veldig velkommen i hjemmesykepleien, att det er 100 ganger bedre å begynne der, enn å gå å vente på den perfekte stillingen. I hjemmesykepleien lærer du å bli selvstendig og effektiv, og å stå i stress, så kan aldri i livet tenke meg att det er negativt. Hadde mine beste år i hjemmesykepleien, men på den tiden hadde vi kanskje litt bedre tid til klientene, enn hva en har nå. Anonymkode: a675e...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå