Gå til innhold

Vintersko 7.klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva regnes som kule nok vintersko for en 7.kl. hat en niese i 10.kl som bare skal gå i UGGS.....er ikke de veldig dyre? Hva brukes i 7.kl?

Anonymkode: 193b0...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bruker de kun airforce uansett.. 

Anonymkode: ed03e...02c

• Liker 2
Skrevet

Er nok ekstremt individuelt fra barn til barn og hvor man bor etc. 

Her brukes de skoene som blir kjøpt. Uggs funker dårlig på Vestlandet om vinteren iallefall 😂 

Anonymkode: e4d12...f66

Skrevet

Sneakers. All year

Anonymkode: 8cd61...4b6

Skrevet

Jeg har heldigvis klart å få ungene til ikke å bry seg om merke, men jentene bryr seg i alle fall om utseende, og det er ikke alltid helt forenelig med å holde seg tørr og varm. Vintersko er lettere enn støvler da...

Anonymkode: a2a12...2ba

Skrevet

Har ikke ungen din blitt stor nok til å velge selv? Så hen ikke får like sko og hermer etter den og den.

Anonymkode: 41645...629

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er nok ekstremt individuelt fra barn til barn og hvor man bor etc. 

Her brukes de skoene som blir kjøpt. Uggs funker dårlig på Vestlandet om vinteren iallefall 😂 

Anonymkode: e4d12...f66

Uggs funker like dårlig over hele landet, fordi det er ikke vintersko. Det er tøfler ment å ha på seg etter man har surfet i Australia…

Anonymkode: a0503...7fb

Skrevet

Lurer på det samme 😅 et mareritt å finne KULE vintersko heh 

Anonymkode: 9ae41...1f3

Skrevet

Tror dette avhenger veldig av hvor du bor. Har familie i Oslo, og i fjor var det tydeligvis en kamp for å i det hele tatt få deres 7.klassing til å ha vintersko. Til slutt endte det opp med noen forede joggesko. Her derimot var det ikke noe problem for min 7.klassing å bruke cherrox. 

Anonymkode: 872dd...ed6

Skrevet

Her brukes støvler med pels. Barna bryr seg ikke om merker så lenge de liker det de bruker.

Jeg kjøper heller ikke dyrt siden de vokser ut av skoen løpet av en sesong.

Anonymkode: bda2d...b8c

Skrevet

Jeg har kjøpt viking Goretex sneakers til min 7.klassing. Han bryr seg egentlig ikke så veldig. Men sånne Nike-joggesko midt på vinteren funker dårlig her vi bor.

Anonymkode: ace3f...269

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har kjøpt viking Goretex sneakers til min 7.klassing. Han bryr seg egentlig ikke så veldig. Men sånne Nike-joggesko midt på vinteren funker dårlig her vi bor.

Anonymkode: ace3f...269

Man får Nike Air Force med Gore-Tex og forsterket såle.

Anonymkode: a0503...7fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...