000VF000 Skrevet 24. august 2024 #1 Del Skrevet 24. august 2024 Du som kjøper kinesisk telefon eller el-bil. Du som handler fra Temu fordi det er billig og moro å bestille skvip fra et land som brutalt undertrykker Tibet og som true sine naboland, hvorfor gjør du det? Bryr du deg ikke om fremtiden, er ideologi og integritet et fremmedord for deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 24. august 2024 #2 Del Skrevet 24. august 2024 2 hours ago, 000VF000 said: Du som kjøper kinesisk telefon eller el-bil. Du som handler fra Temu fordi det er billig og moro å bestille skvip fra et land som brutalt undertrykker Tibet og som true sine naboland, hvorfor gjør du det? Bryr du deg ikke om fremtiden, er ideologi og integritet et fremmedord for deg? Det er mange land som undertrykker andre. USA er ikke helt uskyldig heller. Personlig, liker jeg Kina og hvis jeg måtte velge mellom å bo der eller i US, hadde jeg valgt Kina tror jeg. For mange galninger i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 24. august 2024 #3 Del Skrevet 24. august 2024 Jeg handler IKKE fra Temu og har ikke kinesisk elektronikk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 24. august 2024 #4 Del Skrevet 24. august 2024 000VF000 skrev (2 timer siden): Du som kjøper kinesisk telefon eller el-bil. Du som handler fra Temu fordi det er billig og moro å bestille skvip fra et land som brutalt undertrykker Tibet og som true sine naboland, hvorfor gjør du det? Bryr du deg ikke om fremtiden, er ideologi og integritet et fremmedord for deg? Den som er feilfri, kast den første steinen… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 24. august 2024 #5 Del Skrevet 24. august 2024 Volvo har vært kinesisk eid siden 2010, jeg bare nevner det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 24. august 2024 #6 Del Skrevet 24. august 2024 Hareena skrev (1 time siden): Volvo har vært kinesisk eid siden 2010, jeg bare nevner det. 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 27. august 2024 #7 Del Skrevet 27. august 2024 NatNat skrev (På 24.8.2024 den 22.30): Det er mange land som undertrykker andre. USA er ikke helt uskyldig heller. Personlig, liker jeg Kina og hvis jeg måtte velge mellom å bo der eller i US, hadde jeg valgt Kina tror jeg. For mange galninger i USA. Du kan jo prøve å flytte dit og se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå