Gå til innhold

Nedlatende innlegg som "Anonym bruker" - på tide å endre på anonymfunksjonen?

tr0ndern

Anbefalte innlegg

Ser at ganske mange bruker anonymfunksjonen her i forumet til å skrive rimelig nedlatende svar til andre, i tråd etter tråd. Jeg ser absolutt grunnlaget for å ha en funksjon for å skrive innlegg anonymt, men denne typen bruk tviler jeg på er det som er intensjonen. Forhåndsgodkjenning av alle innlegg skrevet anonymt kunne kanskje vært noe å prøve?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange med nick som svarer nedlatende også, så det spiller da virkelig ingen rolle...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tr0ndern skrev (På 24.8.2024 den 19.59):

Ser at ganske mange bruker anonymfunksjonen her i forumet til å skrive rimelig nedlatende svar til andre, i tråd etter tråd. Jeg ser absolutt grunnlaget for å ha en funksjon for å skrive innlegg anonymt, men denne typen bruk tviler jeg på er det som er intensjonen. Forhåndsgodkjenning av alle innlegg skrevet anonymt kunne kanskje vært noe å prøve?

Hei @tr0ndern!

Det postes flere tusen innlegg av anonyme brukere hver eneste dag. Å vurdere alle disse for forhåndsgodkjenning ville vært svært ressurskrevende, og er ikke noe som vil la seg gjøre i praksis.

Vi har utvalgte underforum hvor det ikke er mulig å delta som AnonymBruker. Det gjelder følgende:

Når det gjelder brudd som begås av anonyme brukere, vil disse være like tellende som brudd begått med brukernavn. Vi setter derfor pris på om det rapporteres!

Rhodiola, adm.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...