tr0ndern Skrevet 24. august #1 Del Skrevet 24. august Ser at ganske mange bruker anonymfunksjonen her i forumet til å skrive rimelig nedlatende svar til andre, i tråd etter tråd. Jeg ser absolutt grunnlaget for å ha en funksjon for å skrive innlegg anonymt, men denne typen bruk tviler jeg på er det som er intensjonen. Forhåndsgodkjenning av alle innlegg skrevet anonymt kunne kanskje vært noe å prøve? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 24. august #2 Del Skrevet 24. august Mange med nick som svarer nedlatende også, så det spiller da virkelig ingen rolle... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 26. august #3 Del Skrevet 26. august tr0ndern skrev (På 24.8.2024 den 19.59): Ser at ganske mange bruker anonymfunksjonen her i forumet til å skrive rimelig nedlatende svar til andre, i tråd etter tråd. Jeg ser absolutt grunnlaget for å ha en funksjon for å skrive innlegg anonymt, men denne typen bruk tviler jeg på er det som er intensjonen. Forhåndsgodkjenning av alle innlegg skrevet anonymt kunne kanskje vært noe å prøve? Hei @tr0ndern! Det postes flere tusen innlegg av anonyme brukere hver eneste dag. Å vurdere alle disse for forhåndsgodkjenning ville vært svært ressurskrevende, og er ikke noe som vil la seg gjøre i praksis. Vi har utvalgte underforum hvor det ikke er mulig å delta som AnonymBruker. Det gjelder følgende: Aktuelle saker og politikk Dagbøker Finn en venn Krig og konflikter Private forumhenvendelser Private henvendelser Rampelyset Rampelyset Reality, dokumentar og true crime Ris, ros og tilbakemeldinger Rampelyset Sosial prat og humor Tilbakemeldinger og informasjon Når det gjelder brudd som begås av anonyme brukere, vil disse være like tellende som brudd begått med brukernavn. Vi setter derfor pris på om det rapporteres! Rhodiola, adm. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå