Gå til innhold

Gode eller dårlige erfaringer med Dock boots?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hææ? Dock boots gir jo mye mer støtte ved hælen enn andre støvler.

Anonymkode: 0954d...0db

Ja, når det regner er Dock boots et like godt valg som støvler, men jeg ser at mange bruker disse støvlene som vintersko året rundt, eller overgangssko. Og jeg synes personlig de er for kalde, store og klumpete for det 

Anonymkode: 75c89...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til de aller minste er de for smale i skaftet. Alle mine gutter har vært tykke i leggen. Men fra sånn 2 år er de geniale. Følger med ullsåle. Har kjøpt Dock boots i 12 år nå. Jobber også i bhg og barna med Dock boots er alltid varme på beina 

Edit: bor på Østlandet, er rundt -10 grader på vinteren. Sjeldent kaldere. Bruker de hele vinteren om hverandre med vintersko 

Endret av Catch-22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, når det regner er Dock boots et like godt valg som støvler, men jeg ser at mange bruker disse støvlene som vintersko året rundt, eller overgangssko. Og jeg synes personlig de er for kalde, store og klumpete for det 

Anonymkode: 75c89...608

Det e jeg enig i, støvler kan aldri erstatte ordentlige sko. 

Anonymkode: 0954d...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er de beste vinterstøvlene. Våre var kalde på beina av alle andre lignende sko, men alltid varme og tørre med Dockboots. De bruker dem når det er vått eller slapsete om vinteren og har ellers vanlige vintersko til tørre vinterdager. Når det er sagt er vel Dockboots laget for å holde dem varme i ned til -15 så jeg skjønner jo hvorfor noen bruker dem hele vinteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dock bootsene er bedre å bevege seg i enn cherox fordi de er mykere. De er ikke supervarme men de holder greit på varmen høst og sånn mild vestlandsvinter. Blir det for kald slaps synes jeg de er kalde. Bruker dem selv mye. Er nokså romsliger så det er plass til en ekstra ullsokk👍🏼

Anonymkode: 0e649...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har barnet nektet å gå med de støvlene, har arvet dem så prøvd i alderen 4-8 år. Aldri noen suksess. 

Anonymkode: c203f...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...