Gå til innhold

Til dere damer: hvor mange menn har du svelget sæden til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan jeg spørre hvorfor du ikke vil han skal vite? Kan jo hende han blir smigret og ser på det som et stort kompliment? 

Anonymkode: 830b6...99a

Er jo ikke sikkert det er nåværende partner? 

Anonymkode: 08121...0ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen skam å si at jeg har svelget sæden til flere menn, kanskje rundt ti stykker. Det er noe veldig intimt og sexy med å svelge, og for min del handler det om å gi alt i øyeblikket. Jeg svelger som regel alt, men det kommer litt an på situasjonen. Noen ganger kan det være deilig å leke litt med det først. Hvor mange eller hvordan spiller egentlig ingen rolle, så lenge begge er med på det og koser seg. Det viktigste er å være komfortabel med det man gjør!

• Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

3, det vil si alle jeg har vært i et langvarig forhold med. Hverken suger eller svelger med noen jeg ikke er i er forpliktende forhold med. Svelger alt når jeg først svelger. 

Anonymkode: d2cc4...b1d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og; svelger du alt eller litt?

Anonymkode: 94486...577

Ingen. 

Anonymkode: cddfc...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (4 timer siden):

Ingen, men jeg har lyst til det 😍

Dette er riktig innstilling. Sånn liker vi. ❤️🍆💦🤤❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor lurer du på det da ? 

Anonymkode: c06ec...690

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor lurer du på det da ? 

Anonymkode: c06ec...690

Hvorfor lurer du på hvorfor han lurer på det?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle jeg har vært i forhold med der vi har testet oss og droppet kondomet.

Blir ekstremt tent av å suge, og jeg er derfor typisk den aktive parten. Selve sæden (konsistens/smak) kunne jeg gjerne ha sluppet, men det er så sykt deilig å høre og kjenne at mannen kommer! Svelger alt unna og suger/slikker til det er tomt og "rent". Da er vi fornøyde begge to. 🥰

(Mye bedre å rydde opp selv enn at jeg må småløpe til toalettet etter sex for å tømme meg. 😂

Anonymkode: 0e16c...a33

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjorde det ofte før (med tidligere partnere), og rakk to ganger med nåværende partner før jeg plutselig og uten spesiell grunn ikke følte for det lenger og sluttet å svelge ved BJs (det er rundt 10 år siden). Men BJs har han fått i massevis, men da uten svelging. 

Nå år har jeg plutselig fått lyst til å svelge igjen, og gjorde det nylig. 

Merket hvor begeistret det gjorde partneren min, og siden jeg tenner ekstremt på at mannen tenner på meg, så er jo en veldig god spiral. Jeg tenner på ar han tenner på at jeg svelger, så da er vi i gang 😍 og blir i grunn tent her og nå bare av tanken på hvor tent det gjorde ham. 

Kan legge til at jeg alltid har tent veldig på sæd og bli sprutet på. 

Anonymkode: 2174d...efe

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

At mannens mannejuice er den eneste mannejuicen hun har svelget.
Det kan kanskje få en til å føle seg litt "spesiell", "utvalgt" el.l.

Anonymkode: dff76...b9d

Den dagen jeg får uttrykker «mannejuice» servert, skal denne aktiviteten avslutter. Inntil da- ok ✌️

Anonymkode: b098f...eca

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gjorde det ofte før (med tidligere partnere), og rakk to ganger med nåværende partner før jeg plutselig og uten spesiell grunn ikke følte for det lenger og sluttet å svelge ved BJs (det er rundt 10 år siden). Men BJs har han fått i massevis, men da uten svelging. 

Nå år har jeg plutselig fått lyst til å svelge igjen, og gjorde det nylig. 

Merket hvor begeistret det gjorde partneren min, og siden jeg tenner ekstremt på at mannen tenner på meg, så er jo en veldig god spiral. Jeg tenner på ar han tenner på at jeg svelger, så da er vi i gang 😍 og blir i grunn tent her og nå bare av tanken på hvor tent det gjorde ham. 

Kan legge til at jeg alltid har tent veldig på sæd og bli sprutet på. 

Anonymkode: 2174d...efe

Når kåtheten er skyhøy og tenningen er gjensidig, smaker alt godt"🤗

Forklaringen er ganske enkel å forstå: Sæd smaker pyton, hvis man ikke er kåt nok.. men smaken blir deiligere jo kåtere man blir.. Altså dette med at det smaker pyton, kan også komme av, at det er lenge siden mannen har tømt seg. Sæd er ferskvare! Aldri servere en kvinne noe som har gått ut på dato👍

Så sørg alltid å ha en superkåt kvinne.. og sørg alltid for å ha tømt rognposen minimum 2 dager før servering, da smaker sæden helt ok. Menn trenger absolutt å bli bedre gentlemenn.

Jeg ble også tent av beskrivelsen din.. At ekte kjærlighet er så fantastisk tennende deilig🥰💞

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Svelget 1 gang 🤢 det er varmt, ekkel konsistens og smaker 🤮 

Jeg suger gjerne liker det,  men satsen kommer et annet sted en i min munn.  

Anonymkode: bd250...f15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Og; svelger du alt eller litt?

Anonymkode: 94486...577

Alle kjærestene mine. Altså  4 stk. Ene hadde så stram beisk smak at jeg i ettertid har tenkt noe må ha vært galt med sæden. Han er 45 år i dag og var gift i 10 år, men de fikk aldri barn. De andre har smakt mer nøytralt.

Anonymkode: a372e...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg svelger alle jeg suger 🙂🙂.  Har kanskje sugd 7-8 kompiser

Anonymkode: f5585...9e6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Her er det mange som lyver hvertfall, har ikke hatt en eneste dame som ikke svelger! 😂😂

Anonymkode: f9711...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri svelget sæd. Helt uaktuelt 😊.

Lenge siden jeg sluttet å suge peniser generelt.

Anonymkode: 5f810...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen, det er ekkelt

Anonymkode: 0d60f...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke prøvd å svelge, MEN kunne tenkt meg å bli skikkelig flink til å suge han, med kondom på.

Har såvidt prøvd å ha han i munnen, men vil prøve mye mer. Var noe helt eget, å ha den type " makt " over han. Slikke på penisen, se nytelsen og overraskelsen i blikket hans da jeg sugde han litt hardere. Ertet han litt med å slikke han lett på penishodet, som om jeg slikket på en kjærlighet på pinne. Brukte neglene mine lett mot ballene hans, sugde han litt til, før jeg avsluttet med å ri han. Jeg har ganske store bryster, så han fikk nok god utsikt der han lå. Hørte ikke at han klaget, snarere tvert imot.

Anonymkode: 94603...d11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...