AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Del Skrevet 24. august Og; svelger du alt eller litt? Anonymkode: 94486...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Del Skrevet 24. august 2. Det var ikke noe spesielt med dem, men det var fordi jeg prøvde to ganger. Aldri etterpå. Første gang prøvde jeg å svelge unna, andre gang prøvde jeg litt. Spydde, gulpet og brakk meg begge gangene. Anonymkode: 7a1b2...5ec 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. august #3 Del Skrevet 24. august Ingen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Del Skrevet 24. august 1 Anonymkode: 62cce...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Del Skrevet 24. august Kun 1. Jeg svelger som regel alt, og med en gang. Sånn der "leke med sæden i munnen" er helt uaktuelt 😂 Er det sex i dusjen bare spytter jeg det ut med vannet som renner. Anonymkode: 830b6...99a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Del Skrevet 24. august 0 Anonymkode: 44b9b...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Del Skrevet 24. august 1. Eneste mannen, men det trenger han ikke vite. Anonymkode: 95837...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Del Skrevet 24. august 5-6 stk. Anonymkode: 740c0...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. august #9 Del Skrevet 24. august Ingen, men jeg har lyst til det 😍. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #10 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1. Eneste mannen, men det trenger han ikke vite. Anonymkode: 95837...d46 Kan jeg spørre hvorfor du ikke vil han skal vite? Kan jo hende han blir smigret og ser på det som et stort kompliment? Anonymkode: 830b6...99a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Del Skrevet 24. august Ingen og ikke frister det heller 🤢🤮 smaker jo pyton. Anonymkode: 59080...606 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest watt Skrevet 24. august #12 Del Skrevet 24. august (endret) Så flott at du er nysgjerrig og skaffer deg nyttig kunnskap. Dette kan du jo få bruk for en vakker dag.🤓 Endret 24. august av watt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #13 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor du ikke vil han skal vite? Kan jo hende han blir smigret og ser på det som et stort kompliment? Anonymkode: 830b6...99a Hva er komplimentet? Anonymkode: 7a1b2...5ec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #14 Del Skrevet 24. august Ingen. Aldri tatt sæd i munnen noen gang, og kommer heller aldri til å ta den ekle, seige, slimete guffa i munnen. Ta det i munnen selv, mann, om det er så viktig, og kjenn etter hvordan det er selv. Anonymkode: 0cce7...1c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #15 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er komplimentet? Anonymkode: 7a1b2...5ec At mannens mannejuice er den eneste mannejuicen hun har svelget. Det kan kanskje få en til å føle seg litt "spesiell", "utvalgt" el.l. Anonymkode: dff76...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #16 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At mannens mannejuice er den eneste mannejuicen hun har svelget. Det kan kanskje få en til å føle seg litt "spesiell", "utvalgt" el.l. Anonymkode: dff76...b9d Åja. Anonymkode: 7a1b2...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. august #17 Del Skrevet 24. august Det er nok bare 1, tror jeg. Første eksen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #18 Del Skrevet 24. august Minst 8. Svelger alt. Elsker å syge en deilig kuk. Anonymkode: 62c46...a7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #19 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 time siden): At mannens mannejuice er den eneste mannejuicen hun har svelget. Det kan kanskje få en til å føle seg litt "spesiell", "utvalgt" el.l. Anonymkode: dff76...b9d Herregud nå må dere menn som er så retrosjalu pakke inn. Så spesielt er det faktisk ikke. Det ligger ingen ære og berømmelse i verken pikk eller sæd. Å være en bra mann og god elsker (helst beste hun har hatt) er det større ære i. Anonymkode: a67c9...3a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #20 Del Skrevet 24. august 1 Anonymkode: d5e97...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå