Gå til innhold

Hvor ofte tipper dere lotto?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker vanligvis 100kr i uka på Eurolotto, dvs to ganger i uka. Av og til en ekstra på Vikinglotto til 80kr.

Vet det er dumt, men det gir meg håp om en bedre fremtid, og jeg trenger en drøm å holde på…

Anonymkode: 8dde3...110

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippa litt i dag, ca 3 mnd siden sist. Tror det er ca 4 ganger i året.

Anonymkode: c7070...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver uke. 6 rette i dag var greit, skulle så gjerne hatt den siste også.

Lotto er min eneste mulighet til å få penger inn. Kommer ikke til å arve noe fra mine foreldre, og har ikke nok til overs hver måned til å bli gjeldsfri før pensjonistalderen.

Anonymkode: b3e23...684

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger i løpet av mitt liv. Vant ingenting. 😠

Anonymkode: 64314...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe fast. En måned tipper jeg èn gang, en annen tipper jeg 4 ganger, også kan det gå 3 måneder til neste gang jeg tipper. Har aldri vunnet noen betydelig sum på lotteri, men av og til syns jeg det er interessant å prøve.

Anonymkode: a9442...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har ikke noe fast. En måned tipper jeg èn gang, en annen tipper jeg 4 ganger, også kan det gå 3 måneder til neste gang jeg tipper. Har aldri vunnet noen betydelig sum på lotteri, men av og til syns jeg det er interessant å prøve.

Anonymkode: a9442...2f4

Samme her. 

Anonymkode: 95164...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde jo egentlig spille for så lite som mulig. Om man leverer én rekke eller to kuponger spiller egentlig ikke så stor rolle. Sannsynligheten øker fra umulig til mulig når man leverer én rekke, mens økningen fra en rekke til to kuponger er ubetydelig. Så hvorfor bruke 100kr++ når man kan bruke 5kr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 500,- i måneden på skrapelodd, hvis det tells. 

Anonymkode: c6081...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 350 kr hver 5 uke på Lotto og joker lørdag. Har det fast. Går på underholdningsbudsjett , og ja, har spilt noen par år og på de årene flere ganger vunnet 4000 premien

Anonymkode: ae12d...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri, fordi enten; 

1. vinner man bare litt og litt, og går totalt i et enormt minus gjennom et langt liv

2. man vinner, og ender opp med millioner/milliarder. Det vil jeg ikke ha. Jeg har greit med penger, og tenker at et stort beløp på konto kan påvirke egen lykke, forhold, jobb, og alt jeg trives veldig godt med akkurat slik det er. 

Anonymkode: 97c25...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper for 200 i måneden. Jeg hadde blitt veldig takknemlig for noen millioner, men så er det også mye i livet mitt som ikke er på plass. 

Anonymkode: a3de4...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid en 5-ukers liggende (lotto), så der går det 250 kr ved jevne mellomrom. Kan av og til kjøpe vikinglotto eller eurojackpot i tillegg, men det blir ikke ofte.

Anonymkode: 71701...a19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Har alltid en 5-ukers liggende (lotto), så der går det 250 kr ved jevne mellomrom. Kan av og til kjøpe vikinglotto eller eurojackpot i tillegg, men det blir ikke ofte.

Anonymkode: 71701...a19

Samme 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipping er en ekstra skatt som de som ikke kan sannsynlighetsberegning betaler

Anonymkode: 4bd10...76a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...