Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Har dere det? Og er dere fornøyd? Kan dere evt. anbefale et merke? Moderatorerer: Jeg har lagt dette innlegget på Barn og familie med vilje.
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Dytter denne litt opp. Det kan da ikke være bare meg som ønsker noe slikt?
Brunhilde Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 Jeg vet at Norton har en funksjon som heter "parental control", men det er noe jeg bare har brukt i jobbsammenheng. Ellers reklamerer vel Telenor med et eller annet, uten at jeg skal påstå å kjenne produket.
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 Jeg har prøvd den Norton har. Det funket dårlig syntes jeg. Dersom jeg sa at sider med ordet "sex" ikke skulle vises så fikk jeg ikke forsiden på VG og Dagbladet ordentlig. Da gadd jeg ikke å teste det ut mer på såkalte "fy-ord". Jeg brukte det kun for å nekte adgang på spesifikke sider, men det betinger at jeg kan adressen til disse fy-sidene
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 Er vel gjerne litt dette som er problemet med filter, de skiller ikke mellom seriøse og useriøse sider. Enn så lenge har ikke vi filter her. Men maksinene står på felles kontor og jentene er ikke på nett alene. I tillegg har de sine egne mapper i Favoritter med de sidene de bruker. Sikkert er det på ingen måte, så vi får se om behovet for filter melder seg.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå