AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #1 Skrevet 24. august 2024 Hei, driver og gjør om smått på kjøkkenet her, så skal komfyren flyttes noen få meter, og stikkontakten må flyttes ett par meter. Det er snakk om en frittstående komfyr. Og ledningen ifra sikringsskapet til stikkontakten trengs bare å bli kortere. (Håper dere skjønner hva jeg mener) Men er dette noe man kan gjøre selv, eller må det elektriker inn? Anonymkode: 40986...8f7
skrue Skrevet 24. august 2024 #2 Skrevet 24. august 2024 Fast installasjon så om du vil følge reglene så er det en elektrikerjobb. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #3 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, driver og gjør om smått på kjøkkenet her, så skal komfyren flyttes noen få meter, og stikkontakten må flyttes ett par meter. Det er snakk om en frittstående komfyr. Og ledningen ifra sikringsskapet til stikkontakten trengs bare å bli kortere. (Håper dere skjønner hva jeg mener) Men er dette noe man kan gjøre selv, eller må det elektriker inn? Anonymkode: 40986...8f7 Du har ikke lov til å gjøre slikt arbeid selv. Husk og på at dersom du får elektriker til å gjøre en slik jobb, så er du pålagt å montere komfyrvakt, dersom du ikke har det alt. Alt endrings/nytt med elektrisk til komfyr så skal komfyrvakt monteres. Anonymkode: 3d75b...b58
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #4 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du har ikke lov til å gjøre slikt arbeid selv. Husk og på at dersom du får elektriker til å gjøre en slik jobb, så er du pålagt å montere komfyrvakt, dersom du ikke har det alt. Alt endrings/nytt med elektrisk til komfyr så skal komfyrvakt monteres. Anonymkode: 3d75b...b58 Er vell pålagt med komfyrvakt om man må legge opp ny kurs? Eller er jeg helt på jorde nå? Anonymkode: 40986...8f7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #5 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er vell pålagt med komfyrvakt om man må legge opp ny kurs? Eller er jeg helt på jorde nå? Anonymkode: 40986...8f7 Fikk beskjed at om noe skulle gjøres med stikkontakten så var komfyrvakt pålagt. Vi har komfyrvakt nå. Anonymkode: 3d75b...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå