AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #1 Skrevet 24. august 2024 Min samboer og jeg har vært sammen i over 5 år, så kroppslukten hans og eventuelle svette og slikt, har jeg blitt vandt til for lenge siden. Han er liksom på midten når det kommer til kroppstype. Jeg vil ikke kalle han feit men han er ikke liten heller. Han røyker, men han har gjennom de siste 5 årene, sakte men sikkert, kuttet ned på røyken og røyker den typen med minst nikotin og tjære i. Vi har begge ADD (diagnosert i voksen alder) så det er stimulerende medisiner involvert, hvor jeg allerede vet at overdreven svette er en av de vanligste bivirkningene da jeg opplever dette selv. Det siste året har det også vært ekstremt mye stress og press på både meg og han. Blant annet døde svigerfar i desember. Men grunnen til at jeg poster her. I de siste 3 månedene, har hans nattesvette nådd helt nye høyder. Om morgenen så merker jeg det ikke før jeg liksom skal "hilse" på han da jeg våkner litt før han, og han snur seg mot meg. Da stinker det surt og nesten kloakk. Jeg klarer ikke å forstå hvor det kommer fra. Han har ingen problemer med personlig hygiene, da han dusjer daglig fordi han er klar over dette med svetteproblemene sine. Han har også vært hos legen angående dette tidligere og han fikk da beskjed om at det er mest sannsynligvis knyttet til røykingen, livsstil og ubalansert spising (veldig vanlig med ADD/ADHD). Er det noen som har noen anelse av en lignende situasjon hvor det var noe spesifikt annet enn livsstil? Anonymkode: fcd65...0b5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #2 Skrevet 24. august 2024 Det høres forferdelig ut 🤨 Samboeren din må jo ta en grundigere helsesjekk for det høres ikke normalt ut. Min avdøde mann hadde veldig mye nattesvette, men den luktet ikke, og nattesvetten var på grunn av kreft. Anonymkode: 7e6c5...f3a 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #3 Skrevet 24. august 2024 De siste tre mnd har det vært svært varmt og klamt da. Jeg har veldig tydelig ADHD selv. Et liv uten medisinering anbefaler jeg alle å prøve ut. Anonymkode: 03d7f...faa
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #4 Skrevet 24. august 2024 Spiser han mye sukker?Luktet selv etter inntak av sukker før leggetid. Anonymkode: dbe47...4d8
Trolltunge Skrevet 24. august 2024 #5 Skrevet 24. august 2024 Da min mann plutselig fikk veldig nattesvette ble han satt opp på pakkeløp for kreftundersøkelser. Kun på grunn av nattesvetten. Nå var det heldigvis ikke kreft, men det var en annen alvorlig sykdom som måtte behandles. Få ham til legen!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #6 Skrevet 24. august 2024 Takk det samme! Har vi sammen samboer?? Anonymkode: 77afe...628
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #7 Skrevet 24. august 2024 Trådstarter her. Han spiser ikke mye sukker nei. Når det gjelder mat, spiser han egentlig lite. Anonymkode: fcd65...0b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #8 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De siste tre mnd har det vært svært varmt og klamt da. Jeg har veldig tydelig ADHD selv. Et liv uten medisinering anbefaler jeg alle å prøve ut. Anonymkode: 03d7f...faa Hvor??? Ikke i Norge. Anonymkode: bd487...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå