Gjest DeprimertMann Skrevet 28. august 2024 #81 Del Skrevet 28. august 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Hadde en kjip start på livet, blitt mye mobbet, ble utsatt for omssorgssvikt og slitt mye psykisk. Fikk først i godt voksen alder svaret på hvorfor jeg har følt meg så annerledes, jeg er autist. Har også fysiske lidelser i tillegg, så sliter mye både psykisk og fysisk, det sistnevnte gjør meg sengeliggende i dagesvis, verste fall ukesvis. Er ufør på minstesats og lever kun på det, så mye bekymringer rundt økonomi som også tærer mye på, men jeg prøver å se på det positive i livet. Det er ikke mye jeg får oppleve pga alle begrensningene mine, samt at jeg ikke har penger til å kunne delta på det som koster penger, men prøver å nyte de gode dagene og ta vare på de gode jeg har rundt meg. Anonymkode: 3b4e8...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DeprimertMann Skrevet 28. august 2024 #82 Del Skrevet 28. august 2024 On 8/25/2024 at 1:02 PM, Mizzie said: Jeg liker ikke livet i det hele tatt og skulle ønske jeg aldri ble født. Livet er kun full av utfordringer og ingen glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #83 Del Skrevet 28. august 2024 Jeg elsker livet. Det har vært snart 40 år med lykke. Synd det er så alt for kort. Hadde jeg kunne velge selg, så hadde jeg levd i noen tusen år til, minst. Anonymkode: 0da1c...2d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå