AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #61 Del Skrevet 26. august 2024 On 8/25/2024 at 1:57 PM, AnonymBruker said: Nei. Men jeg har ikke som mål å ligge på dødsleiet og tenke at "det var verdt det". Jeg har en annen agenda. Anonymkode: a2226...5a6 Hva er din agenda? Anonymkode: 79f71...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #62 Del Skrevet 26. august 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bryr meg ikke om status og penger. Derfor er jeg lykkelig. Her trur jeg mange nordmenn feiler. Jeg elsker livet. Evig optimist. Anonymkode: 0da1c...2d3 Såå enig! Elsker å leve og er positivt innstilt. Man velger jo litt veien selv. Jeg liker ikke tanken på at jeg en dag skal bli gammel og dø. Skulle ønske jeg kunne stoppet tiden og bare vært i 40-årene i mange år til. Nå skal det sies at jeg har hatt et godt liv til nå. Alltid i jobb og god helse, men har vært mest singel og har ikke barn, uten at det gjør at jeg føler at jeg har et dårlig liv. Har alltid troa på at det ordner seg 🥰 Anonymkode: a426d...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 26. august 2024 #63 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uten mat og drikke også? Anonymkode: 620a6...155 Nei, hvorfor skulle du ikke spise og drikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #64 Del Skrevet 26. august 2024 Bokormsen skrev (8 minutter siden): Nei, hvorfor skulle du ikke spise og drikke? Du skrev man kunne leve av ingenting. Anonymkode: 620a6...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #65 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg har mann, barn og barnebarn, likevel skjønner jeg ikke meningen med livet mitt. Jeg er ikke deprimert eller psykisk syk, men jeg bare skjønner det ikke. Skulle jeg dø nå, så er det liksom helt greit. Anonymkode: 6d7a0...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #66 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har mann, barn og barnebarn, likevel skjønner jeg ikke meningen med livet mitt. Jeg er ikke deprimert eller psykisk syk, men jeg bare skjønner det ikke. Skulle jeg dø nå, så er det liksom helt greit. Anonymkode: 6d7a0...a5a Er du i arbeidslivet? Alder? Anonymkode: 620a6...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #67 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du skrev man kunne leve av ingenting. Anonymkode: 620a6...155 Kanskje han eller hun mente at man ikke trenger så mye penger for å ha nok til det grunnleggende. I forhold til tidligere i historien er det lite vi faktisk trenger å jobbe for å opprettholde grunnleggende behov. Anonymkode: a8ba5...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #68 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kanskje han eller hun mente at man ikke trenger så mye penger for å ha nok til det grunnleggende. I forhold til tidligere i historien er det lite vi faktisk trenger å jobbe for å opprettholde grunnleggende behov. Anonymkode: a8ba5...a34 Før dyrket man jo mat, levde av fiske og fangst også. I dag kan folk leve av å trykke på en skjerm...legge ut video og bilder av livet sitt, vi lever i en gal syk verden. Anonymkode: 620a6...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselusen Skrevet 27. august 2024 #69 Del Skrevet 27. august 2024 Noen ganger tenker jeg at det ikke er det, når man tenker på hva man egentlig må igjennom for å komme til døden. Hva man drar andre med i, hvilke situasjoner man skal stå i bare fordi at? Hva er meningen med å oppleve så mye tragiske greier for å så dø? På den andre siden får man jo oppleve mye glede i egne barn, fine minner og gode stunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 27. august 2024 #70 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 17.25): Du skrev man kunne leve av ingenting. Anonymkode: 620a6...155 Ja, du trenger ikke jobbe, du kan leve av å gjøre ingenting, men du dør om du ikke spiser. Håper det var åpenbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #71 Del Skrevet 27. august 2024 puselusen skrev (30 minutter siden): Noen ganger tenker jeg at det ikke er det, når man tenker på hva man egentlig må igjennom for å komme til døden. Hva man drar andre med i, hvilke situasjoner man skal stå i bare fordi at? Hva er meningen med å oppleve så mye tragiske greier for å så dø? På den andre siden får man jo oppleve mye glede i egne barn, fine minner og gode stunder. Tenk på alt vi skal, som vi MÅ...det er jo de små øyeblikkene i mellom som gjør at de fleste holder ut. Mens noen hopper av livet tidlig. Anonymkode: 620a6...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselusen Skrevet 27. august 2024 #72 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenk på alt vi skal, som vi MÅ...det er jo de små øyeblikkene i mellom som gjør at de fleste holder ut. Mens noen hopper av livet tidlig. Anonymkode: 620a6...155 Jeg skjønner bare ikke poenget. Vi skal bli født inn i noe som er så grusomt. Så skal vi navigere oss igjennom det. Er vi heldige så har vi ingen bagasje, men om vi har det? Ja, da kan vi forvente oss at det blir noen tøffe tak. Så skal våre avkom fødes inn i våre problemer? Vi skal jobbe, ikke ha tid til relasjoner. Vi skal være friske og fungere både her og der... Jeg skjønner bare ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #73 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 13.25): Du skal jo dø, er det som er målet. Noen andre skal erstatte deg, du har ingen verdi som menneske. Penger er overordnet deg, staten kan gjøre hva de vil med deg. Skylder du staten en liten sum kan de tvangsselge din bolig for å få inn pengene. Men staten selv kan ha så dårlig kontroll over økonomien som et er mulig, sløse milliarder. Derfor viktig å ikke ta livet for alvorlig, vi mennesker er styrt av penger og materialisme. Redde for å miste det vi har Anonymkode: 620a6...155 Har aldri hatt høy status, har aldri hatt mye penger, det jeg har er bare ting for meg. Er takknemlige for alle mine ting, men de bringer meg ikke livsglede av den grunn. Jeg er ikke redd for å miste det jeg har for det har jeg gjort før, opptil flere ganger. Mine ting definerer ikke meg. Anonymkode: 61f2b...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #74 Del Skrevet 27. august 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Tenk på alt vi skal, som vi MÅ...det er jo de små øyeblikkene i mellom som gjør at de fleste holder ut. Mens noen hopper av livet tidlig. Anonymkode: 620a6...155 "De fleste holder ut" - det var da voldsomt dramatisk. Det er nok heller mindretallet som tenker og føler som deg. Anonymkode: a671c...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 27. august 2024 #75 Del Skrevet 27. august 2024 On 8/24/2024 at 7:51 PM, Grüner said: Du høres ut som en dyster misantrop jeg syns selv at han høres ut som intelligent og realist. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizzie Skrevet 27. august 2024 #76 Del Skrevet 27. august 2024 Jeg skjønner ikke hva som er meninga med livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #77 Del Skrevet 27. august 2024 Dere som ikke er opptatt av "status og penger" - eier dere leilighet, eller kan dere leie for dere selv eller med kjæresten? For da kan jeg forstå det. Jeg ville heller ikke vært så opptatt av penger så lenge jeg hadde hatt nok til å bo greit og spise normal mat. Eneste grunnen til at jeg vil vinne i lotto er fordi jeg da endelig kan gå inn i rekken av normale, typisk norske mennesker bosatt i Norge med ok økonomi som ikke trenger å stresse over hva fremtiden bringer. Jeg har innsett at jeg er et menneske som egentlig ikke kjenner glede. Jeg har forsøkt å finne ut av hva dette egentlig kan være, men det er en følelse som ikke finnes hos meg, den har aldri vært der, så lenge jeg kan huske. Men så prøver jeg å tenke at kanskje den egentlig er der allikevel, på samme måte som folk vet at blå er blå - men hvordan kan man egentlig vite at man ser den samme blåfargen? Anonymkode: 45ce4...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #78 Del Skrevet 27. august 2024 Nope. Hater livet og ser ikke på det som en gave at all. Har fått to barn, så jeg puster og ånder kun for dem. Hadde ikke barna vært her, så hadde ikke jeg heller vært her. Jeg elsker de høyere enn alt, så jeg presser meg kun for dem. Tok meg en mastergrad - kun for at ungene skulle ha noen å se opp til og for at barna ikke skulle vokse opp med en fattig, ufør alenemamma slik jeg selv gjorde. Jeg jobber kun for dem, kjøpt et stort hus - kun for dem. Bruker all ferie og reise på steder de ønsker. Jeg ønsker at barna mine skal ha et lett liv, noe jeg ikke har hatt Jeg storkoser meg med ungene, men utenom dem så ser jeg ingen mening med livet. Anonymkode: 18e3b...1b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #79 Del Skrevet 27. august 2024 Hadde en kjip start på livet, blitt mye mobbet, ble utsatt for omssorgssvikt og slitt mye psykisk. Fikk først i godt voksen alder svaret på hvorfor jeg har følt meg så annerledes, jeg er autist. Har også fysiske lidelser i tillegg, så sliter mye både psykisk og fysisk, det sistnevnte gjør meg sengeliggende i dagesvis, verste fall ukesvis. Er ufør på minstesats og lever kun på det, så mye bekymringer rundt økonomi som også tærer mye på, men jeg prøver å se på det positive i livet. Det er ikke mye jeg får oppleve pga alle begrensningene mine, samt at jeg ikke har penger til å kunne delta på det som koster penger, men prøver å nyte de gode dagene og ta vare på de gode jeg har rundt meg. Anonymkode: 3b4e8...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #80 Del Skrevet 28. august 2024 Mizzie skrev (10 timer siden): Jeg skjønner ikke hva som er meninga med livet. Er jo du som skal finne meningen, som gjør at du holder ut. Anonymkode: 620a6...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå