Seigdama Skrevet 24. februar 2006 #101 Skrevet 24. februar 2006 Etter to dater synes jeg ikke at man trenger å bli invitert med følge. Men dersom noen inviterer meg til bryllup uten min kjære, så hadde jeg demonstrativt ikke gått. Selv om de aldri har møtt han. Når man har vært sammen lenge/bor sammen synes jeg at man skal regnes som "ett" i slike sammenhenger. Jeg hadde også blitt veldig såret og forbannet dersom noen hadde invitert kjæresten min alene til bryllup.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #102 Skrevet 24. februar 2006 DET er jeg i hvert fall enig i. Hadde jeg blitt invitert i bryllup til en jeg visste var en bridezillah og generelt hadde veldig bestemte meninger om hvor formelle ting skulle være, ville jeg sikkert ikke spurt om å ta med meg noen. Ehm - i praksis er det få tilfelle JEG ville stilt et slikt spørsmål, bare så det er sagt. Jeg ville heller aldri spurt om jeg ikke kjente brudeparet godt; slik at de enten kunne tolke spørsmålet på feil måte, eller syntes det var ubehagelig å svare nei (selv om det er det de ønsket å svare). utover det synes jeg det er trist at folk har slike venner hvis spørsmål man ikke kan ta i beste mening. Det må være usedvanlig frekke og kjipe folk. Glad ikke mine venner er sånn, selv om de ikke alltid gjør ting etter boka. ← Med fare for å høres ut som ekko her Helt enig igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå