AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #1 Skrevet 24. august 2024 Min kjæreste/samboer har blitt invitert med på sosialt samvær med sine venner. Det er flere av de som er der som har kjæreste som får komme. Det er blanding av jenter og gutter. En av jentene har han en forhistorie med, som er i samme vennegjeng. Hun vil ikke at jeg skal komme og dermed blir jeg ikke invitert med på sånt Han valgte å ikke dra- men hvorfor skal noe sånt ha noe å si? Føler det er rart. Vil ikke han skal la vær å dra heller fordi det er hans venner, men føler meg utelatt.. Hvertfall rart når hun ikke vil ha meg der pga de har forhistorie? Dette er lenge siden og dem hadde ikke noe seriøst, han valgte meg over hun så vet ikke om det er sjalusi.. Anonymkode: 891fc...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #2 Skrevet 24. august 2024 Synes det er rart at alle vennene lar henne bestemme🤷🏻♀️ Anonymkode: 5b170...51a 9
Gjest Hoia Skrevet 24. august 2024 #3 Skrevet 24. august 2024 (endret) Er hun handicapet? Sånn at hun ikke klarer å regulere fortiden sin og eierskap til andre mennesker? Endret 24. august 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #4 Skrevet 24. august 2024 1 minutt siden, Hoia said: Er hun handicapet? Sånn at hun ikke klarer å regulere fortiden sin og eierskap til andre mennesker? Det er ganske vanlig blant damer 🙃 Anonymkode: 0e386...a1e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #5 Skrevet 24. august 2024 Tenker dette kommer ann på mye. Jeg tilhører selv en gammel vennegjeng, og der har dette blitt løst på forskjellige måter utifra forskjellige situasjoner. Feks var det et par som gikk fra hverandre makelig, der er begge + ny partner med fremdeles. Et annet brudd var ganske stygt, utroskap og han ble sammen med hun han var utro med. Vår venninne er ikke venn med de, og selv om hun oppfører seg sivilisert i situasjoner der hun må treffe de, velger hun å ikke dra på hytteturer, fester der hun skal slappe av og ha det gøy med de etc. Dette har utviklet seg til at hun er fremdeles en del av vår vennegjeng, mens han og ny kjærest er mest med hennes venner. Hun har ikke tvingt oss til dette, men det har blitt sånn naturlig, vi har rett og slett valgt hennnes side fa for å sette det på spissen. Dersom han en sjelden gang er med på noe, er ikke ny partner med - men det er faktisk hans valg, selv om jeg ikke tror han fremstiller det slik til den nye…. Anonymkode: 1f90c...274 1
Gjest Hoia Skrevet 24. august 2024 #6 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ganske vanlig blant damer 🙃 Anonymkode: 0e386...a1e Det er vanlig blant jenter, men ikke når en er blitt eldre.
Tantemor Skrevet 24. august 2024 #7 Skrevet 24. august 2024 Tåpelig av henne og bestemme sånt. Og de andre var enige? Enda noe at samboeren din IKKE dro, for hadde han faktisk dratt alene hadde det vært et kjempeklask i fjeset for forholdet til deg. For dette var utestenging utelukkende av sjalusi fra hun der. Har de andre med kjærester skal jaggu din også ha med deg. Jeg håper han klarer å si det til dem at sånn idiotisk oppførsel ikke er akseptabelt og at de må skjerpe seg. Dersom exen ikke tåler å se deg er det hun som må backe ut siden det er hun som sliter. 1
Gjest Hoia Skrevet 24. august 2024 #8 Skrevet 24. august 2024 Men hvorfor henger de i en setting med eks, en med forhistorie da? Må de reguleres i samme miljø? Ellers er det jo naturlig å passere det? Kommer han seint hjem da? Er det han som vil ha fri passasje en kveld i ny og ne?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #9 Skrevet 24. august 2024 Hoia skrev (1 minutt siden): Men hvorfor henger de i en setting med eks, en med forhistorie da? Må de reguleres i samme miljø? Ellers er det jo naturlig å passere det? Kommer han seint hjem da? Er det han som vil ha fri passasje en kveld i ny og ne? De er i samme vennegjeng på en måte. De er ikke direkte ekser, men ligget sammen i en kort periode😂 Han er veldig respektabel ovenfor dette og inviterer meg alltid med på alt annet Anonymkode: 891fc...9c8
Gjest Hoia Skrevet 24. august 2024 #10 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De er i samme vennegjeng på en måte. De er ikke direkte ekser, men ligget sammen i en kort periode😂 Han er veldig respektabel ovenfor dette og inviterer meg alltid med på alt annet Anonymkode: 891fc...9c8 Det virker litt rart. Kanskje hun ikke bryr seg om det i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #11 Skrevet 24. august 2024 Hoia skrev (3 minutter siden): Det virker litt rart. Kanskje hun ikke bryr seg om det i det hele tatt. Virker som hun bryr seg når hun ikke kan la meg komme😅 Anonymkode: 891fc...9c8
Gjest Hoia Skrevet 24. august 2024 #12 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Virker som hun bryr seg når hun ikke kan la meg komme😅 Anonymkode: 891fc...9c8 Har hun direkte uttalt det? Det er ikke vanlig. Hvilken aldersgruppe er dere?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #13 Skrevet 24. august 2024 Hoia skrev (Akkurat nå): Har hun direkte uttalt det? Det er ikke vanlig. Hvilken aldersgruppe er dere? Han som sier det at hun ikke ville ha meg der. Hun er i starten av tyveårene, vi er i midten av tyveårene Anonymkode: 891fc...9c8
Gjest Hoia Skrevet 24. august 2024 #14 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han som sier det at hun ikke ville ha meg der. Hun er i starten av tyveårene, vi er i midten av tyveårene Anonymkode: 891fc...9c8 Da går det sikkert snart over. Hun burde være voksen nok til å tåle det.
Brunello Skrevet 24. august 2024 #15 Skrevet 24. august 2024 Tantemor skrev (22 minutter siden): Tåpelig av henne og bestemme sånt. Og de andre var enige? Enda noe at samboeren din IKKE dro, for hadde han faktisk dratt alene hadde det vært et kjempeklask i fjeset for forholdet til deg. For dette var utestenging utelukkende av sjalusi fra hun der. Har de andre med kjærester skal jaggu din også ha med deg. Jeg håper han klarer å si det til dem at sånn idiotisk oppførsel ikke er akseptabelt og at de må skjerpe seg. Dersom exen ikke tåler å se deg er det hun som må backe ut siden det er hun som sliter. Det kan jo ha noe med hvordan ts kjæreste har oppført seg å gjøre. Var han en drittsekk mot en venninne, er det henne de hører på.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #16 Skrevet 24. august 2024 En privat samling av venner er ikke en klassefest, de bestemmer selv hvem de inviterer og ikke. Absolutt kjipt for deg, men man kan ikke tvinge noen til å invitere deg dersom de ikke vil - uansett hvilken grunn de har for det, slik er livet. Anonymkode: 1f90c...274
Tantemor Skrevet 24. august 2024 #17 Skrevet 24. august 2024 Brunello skrev (3 minutter siden): Det kan jo ha noe med hvordan ts kjæreste har oppført seg å gjøre. Var han en drittsekk mot en venninne, er det henne de hører på. Nei det er jo ikke sånn at exen har noe problem med at han er der, bare hans nye kjæreste. Hvis han har oppført seg dårlig mot henne hadde han ikke blitt invitert overhodet.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #18 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En privat samling av venner er ikke en klassefest, de bestemmer selv hvem de inviterer og ikke. Absolutt kjipt for deg, men man kan ikke tvinge noen til å invitere deg dersom de ikke vil - uansett hvilken grunn de har for det, slik er livet. Anonymkode: 1f90c...274 Hvis en vennegjeng har en praksis med å invitere «hovedmedlemmene» med partner, så er dette utestenging og en så barnslig oppførsel at det burde tas tak i. Sånn oppfører man seg ikke. Er man voksen inviterer man par. Anonymkode: f6b22...4ca
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #19 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis en vennegjeng har en praksis med å invitere «hovedmedlemmene» med partner, så er dette utestenging og en så barnslig oppførsel at det burde tas tak i. Sånn oppfører man seg ikke. Er man voksen inviterer man par. Anonymkode: f6b22...4ca Jeg sier ikke at det ikke var kjipt, tvert imot. Men du kan ikke tvinge noen til å invitere noen de ikke liker, hvordan skal det gå for seg? Dersom noen får en kjærest som av en eller annen grunn absolutt ikke går overens med venneflokken, så er ofte konsekvensen at den kontakten minsker. De blir kanskje invitert til større begivenheter, men ikke til mindre samlinger hjemme hos noen. Anonymkode: 1f90c...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå