AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #1 Skrevet 24. august 2024 Jeg skal hente valp i Norge. Men har ikke tatt fly før. Hva bør jeg huske på? Er ganske stressa og nervøs. Er på Gardermoen. Når skal jeg sjekke inn og hvordan gjør jeg dette? Hvordan får jeg billetter? Jeg har billetter på mobilen men må jeg hente noe papirer? Jeg har flyangst. Gjerne nevne fra begynnelse til slutt. Anonymkode: 7f1bb...b36
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #2 Skrevet 24. august 2024 Så koselig at du skal få valp! Du kan sjekke inn på mobilen, og billettene har du antakelig også på mobilen. Du trenger ikke gå til noen skranke. Regner med at du ikke skal sjekke inn bagasje, men ha den med deg på flyet, og da er alt klart til å gå til sikkerhetskontrollen. Du stiller deg i kø, og gjør som de andre gjennom kontrollen (legg veske, ytterklær, belte og kanskje sko i en boks på båndet). Så er du inne i området og kan finne gaten din, det står på skjermer rundt omkring. Dit kommer flyet ditt, og når det åpner kan du gå på. Dette kommer til å gå så fint! Lykke til! Anonymkode: 74b2f...393
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #3 Skrevet 24. august 2024 God tid til inn og utsjekking. Litt mat i hentebil. En vannskål du kan ta vann i ved anledning. Godbiter. ❤️ Anonymkode: 80962...e90
petterm Skrevet 24. august 2024 #4 Skrevet 24. august 2024 Siden du ikke har flydd før bør du være tidlig ute. Gjerne en time før flyet går. Pass på at mobilen er ladet opp, siden biletten er der. Gå igjennom sikkerhetskontrollen når du kommer til flyplassen. Hvis du har med noe flytende gjennom sikkerhetskontrollen kan beholderen være max 100ml, og det må legges i en pose på max 1 liter. Pose får du ved sikkerhetskontrollen. Du kan ta med en tom drikkeflaske som du kan fylle med vann når du har passert sikkerhetskontrollen. Hvis du er veldig rett for å fly kan du gi beskjed til personalet på flyet, så passer de ekstra godt på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå