Gå til innhold

ONS i Spania?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal være ei lita uke i Madrid, men usikker på om jeg tør dra ut på uteplass. Fungerer Tinder like greit i Spania som i Norge? Noe sannsynlighet for å treffe noen via appen mens jeg er der nede?

Anonymkode: 5b6d9...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er usikker på om du tør dra på et utested, men ons er ok...?

Anonymkode: 9e5ca...988

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj

Anonymkode: cc408...9a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er jo globalt, så det synes jeg absolutt du skal teste. Du kan også finne deg en partner i forkant på fetlife hvis du liker det litt kinky. 
Når jeg bestiller reise et sted, begynne samtidig jakten på noen kinky piker. Enten det er i Norge eller i utlandet. Man finner som regel alltid noe frekt ved å søke på sted på fetlife. 
Har hatt full klaff flere steder. København, Aarhus, Aalborg, Gøteborg, Berlin, Roma, Singapore, Krakow, Alanya, Ohio og NY, for å nevne noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er usikker på om du tør dra på et utested, men ons er ok...?

🤦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (5 timer siden):

Tinder er jo globalt, så det synes jeg absolutt du skal teste. Du kan også finne deg en partner i forkant på fetlife hvis du liker det litt kinky. 
Når jeg bestiller reise et sted, begynne samtidig jakten på noen kinky piker. Enten det er i Norge eller i utlandet. Man finner som regel alltid noe frekt ved å søke på sted på fetlife. 
Har hatt full klaff flere steder. København, Aarhus, Aalborg, Gøteborg, Berlin, Roma, Singapore, Krakow, Alanya, Ohio og NY, for å nevne noen. 

Takk! Høres spennende ut. Skal sjekke ut fetlife.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hans Tore Lem skrev (7 timer siden):

Nevn flere, svært interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🤦

Jepp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hater turister der, så du blir nok uansett lurt. Har kun dårlige erfaringer med spanske damer

Anonymkode: add4c...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De hater turister der, så du blir nok uansett lurt. Har kun dårlige erfaringer med spanske damer

Anonymkode: add4c...47f

Det er nok smidigere å ha sex som turist, med en annen turist😆

For å finne en Spansk senorita som ikke er hore.. er ikke så lett som det høres ut, for de menger seg ikke med turister i byer. Da har du større sjanse litt utenfor turismen, der er de mere gjestfrie av seg
I Praha var det bare å gå på diskotek, de er litt som oss.. det fungerte og føltes som 90-tallet her i Norge😉

Men prøv tinder og fetlife-tipset TS.. kvinner liker tradisjoner og besøk av rause menn fra Norge👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...