AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #1 Skrevet 24. august 2024 Har en del ting jeg vil bli kvitt, men lurer på hvordan man lettest kan tjene noen kroner på det? Har alt fra kjøkkenutstyr, pynteting (vaser, potter, lysestaker osv), klær, barneklær, noen leker, bøker, litt hundeutstyr, hundebur, kanskje noe småmøbler++. Jeg vil gjerne bli kvitt det meste og vil derfor ikke prise det dyrt. Tenker minst 50% mindre, og gjerne billigere for "småting". Hvor har dere fått solgt mest, og hva har dere solgt? Anonymkode: a6145...992
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #2 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en del ting jeg vil bli kvitt, men lurer på hvordan man lettest kan tjene noen kroner på det? Har alt fra kjøkkenutstyr, pynteting (vaser, potter, lysestaker osv), klær, barneklær, noen leker, bøker, litt hundeutstyr, hundebur, kanskje noe småmøbler++. Jeg vil gjerne bli kvitt det meste og vil derfor ikke prise det dyrt. Tenker minst 50% mindre, og gjerne billigere for "småting". Hvor har dere fått solgt mest, og hva har dere solgt? Anonymkode: a6145...992 Tise har jeg hørt av venner. Varene blir fremstilt mer presentable der. Selv har jeg god erfaring med Finn og får solgt det meste der. Anonymkode: e5fcd...34f 1
Portia Catonis Skrevet 24. august 2024 #3 Skrevet 24. august 2024 På loppemarked er det ikke du selv som får pengene, så det kan du stryke fra listen😉
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #4 Skrevet 24. august 2024 Du kan prøve finn og garasjesalg noen dager eller bagasjerommarked. Anonymkode: b4fa2...74a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #5 Skrevet 24. august 2024 Det går sikkert an å ha et privat loppemarked, men min erfaring fra å jobbe dugnad på loppemarked er at det tiltrekker seg et klientell som pruter som gærninger og skal ha alt nesten gratis. Og noen stjeler som ravner. Så Finn eller Tise er mitt tips. Anonymkode: 90af5...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå