Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden bestemte eksen min seg for å ikke fortsette med meg på grunn av for liten oppmerksomhet fra meg. 

Dette var på grunn av omstendigheter og dårlige valg fra min side. Jeg har beklaget for dette og innrømmet også at jeg gjorde disse feilene.

Jeg vet godt hva jeg gjorde galt, og jeg vet også hva jeg må gjøre annerledes.

Nå er dilemmaet mitt om jeg skal kontakten hun etter en stund (noen uker) fordi jeg har skapt problemet eller om det er mer på hennes side fordi hun har avsluttet forholdet?

Jeg lurer på hva dere synes om dette og hva du ville forvente hvis du var henne.

Anonymkode: d187f...957

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen barnemat å gjøre det slutt? Jeg mener hvis det er slutt så er det vel slutt? Eller mener du at dere har tatt en pause?

• Liker 1
Skrevet

Om hun gjorde det slutt og du ikke har hørt mer fra henne, har hun kuttet deg ut og er ferdig med deg. Hun sitter neppe og venter på å få høre fra deg, og hadde hun ønsket å prate med deg vil jeg tro at hun selv hadde tatt kontakt.

Om du ønsker kontakt, og evt. å be om en ny sjanse, er det du som må ta initiativet. Ingen vits i å sitte og vente på å høre fra henne, det er godt mulig at det aldri kommer til å skje.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
miSs. skrev (5 minutter siden):

Det er vel ingen barnemat å gjøre det slutt? Jeg mener hvis det er slutt så er det vel slutt? Eller mener du at dere har tatt en pause?

Noen ganger kan men tar valg på impuls.

Skrevet
kommodevaran skrev (1 minutt siden):

Om hun gjorde det slutt og du ikke har hørt mer fra henne, har hun kuttet deg ut og er ferdig med deg. Hun sitter neppe og venter på å få høre fra deg, og hadde hun ønsket å prate med deg vil jeg tro at hun selv hadde tatt kontakt.

Om du ønsker kontakt, og evt. å be om en ny sjanse, er det du som må ta initiativet. Ingen vits i å sitte og vente på å høre fra henne, det er godt mulig at det aldri kommer til å skje.

Jeg har sende hun en melding forrige uke og hun har svart på den og hun har ikke fjernet meg fra Social media. 

Skrevet
miSs. skrev (16 minutter siden):

Vi har ikke snakket om en pause.

Skrevet

Hvis du sitter og venter kan du ende opp med å bli sittende og vente til evig tid.

Hvis du vil at noe skal skje må du selv ta ansvar. Ta kontakt selv hvis det er noe du vil. Ikke sikkert du får det utfallet du ønsker, men da har du ihvertfall gjort noe.

• Liker 1
Skrevet

Hva slags forhold snakker vi her? 10 års samboerskap eller tre måneders dating?

Anonymkode: d94b6...e41

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva slags forhold snakker vi her? 10 års samboerskap eller tre måneders dating?

Anonymkode: d94b6...e41

Halv år sammen. 

Skrevet

Hun slår opp pga for lite oppmerksomhet, så åpenbart må du gi henne OPPMERKSOMHET hvis dere skal kunne bli sammen igjen. 

Anonymkode: 52956...cad

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

For noen uker siden bestemte eksen min seg for å ikke fortsette med meg på grunn av for liten oppmerksomhet fra meg. 

Dette var på grunn av omstendigheter og dårlige valg fra min side. Jeg har beklaget for dette og innrømmet også at jeg gjorde disse feilene.

Jeg vet godt hva jeg gjorde galt, og jeg vet også hva jeg må gjøre annerledes.

Nå er dilemmaet mitt om jeg skal kontakten hun etter en stund (noen uker) fordi jeg har skapt problemet eller om det er mer på hennes side fordi hun har avsluttet forholdet?

Jeg lurer på hva dere synes om dette og hva du ville forvente hvis du var henne.

Det hjelper lite å være etterpåklok. 

Forholdet er over. Du tabbet deg ut, og mistet henne. 
Ta med deg lærdommen, og ikke gjør samme feil i ditt neste forhold.

Anonymkode: 51f85...1ec

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er selvsagt du som skal ta kontakt om du fortsett er interessert. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det hjelper lite å være etterpåklok. 

Forholdet er over. Du tabbet deg ut, og mistet henne. 
Ta med deg lærdommen, og ikke gjør samme feil i ditt neste forhold.

Anonymkode: 51f85...1ec

?? Nei ikke tull da. 

Anonymkode: 1f189...b8b

Skrevet

Ts, om du er veldig interessert i å bli sammen med henne igjen, så hadde jeg villet ta kontakt med henne. Skriv at du er veldig lei deg for at du ikke ga henne nok oppmerksomhet, skriv alt det fine du liker ved henne, og hvor glad du er i henne, og at det ikke er noe annet du ønsker enn at dere to skal være sammen. Ikke hold igjen.  Si at du håper så inderlig at hun vil revurdere, og om hun gir deg en ny sjans, lover du å være mye mer oppmerksom og vise henne kjærlighet på en mye bedre måte. Brett ut sjelen din❤️ På den måten vet du at du har gjort alt du kan. Enten gir hun deg en ny sjans, eller så er det lettere for deg å gå videre, for da har du gjort alt du kan, og slipper å angre i ettertid. Masse lykke til!

Anonymkode: 0340e...b47

• Nyttig 1
Skrevet

Takk alle sammen for deres svar. Jeg har kontaktet hun i dag og vi hadde en god og åpen samtale.

TS

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...