Gå til innhold

Hvilket kjøkken ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beige!

Anonymkode: c5de6...4dc

• Liker 5
Skrevet

Jeg har selv et mørkebrunt kjøkken, nesten svart, i eik. Jeg må ærlig innrømme det er upraktisk. Fettflekker blir veldig synlig, og jeg må ofte gå over frontene for å holde de rene og pene. Skulle jeg valgt igjen hadde jeg ikke valgt et mørkt kjøkken. 

Anonymkode: 9bf4d...245

• Liker 1
Skrevet

Beige, uten tvil

Anonymkode: f67ba...aae

• Liker 2
Skrevet

Syns beige gir en lunere stemning. Men kanskje er du en person som liker svart veldig godt? 

Anonymkode: 1f9d9...094

• Liker 1
Skrevet

Beige uten tvil. Likte ikke den første. 

Anonymkode: 77e9a...dab

• Liker 1
Skrevet

Ingen av dem. Synes begge var like stygge.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes svart kjøkken er skikkelig Harry, og hadde uten tvil valgt beige

Anonymkode: 5230e...54f

• Liker 1
Skrevet

Det svarte er drømmekjøkken mitt. Men lurer på om det beige er smartere v eventuelt videresalg av huset om et par år. Liker det beige, elsker det svarte. 

Anonymkode: 8c119...de7

Skrevet
SPOCA skrev (Akkurat nå):

Ingen av dem. Synes begge var like stygge.

Hva slags kjøkken liker du da? Jeg syns dette er helt håpløst vanskelig. Skal pusse opp kjøkken for første gang og blir helt svimmel av alle valgene. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sort er fint i stort rom, men kan bli litt dominerende, avhenger av farger rundt, kan jo bli lunt med bruntoner rundt, men kaldt med lyse vegger. Beige er bare stygt etter min smak så hvilken som helst annen farge enn det, ser bare skittent ut.

De kjøkkenene var fine begge to da, i seg selv, men presentasjonen, fargene ødela stemningen (på bildene). Det virket dødt og kaldt. Du skal jo ikke ha det slik, med hvite vegger til håper jeg..

Hvitt er trygt valgt. 

Endret av Lawyam
Skrevet

Jeg synes begge er fine, men det kommer veldig an på flere ting - hvor stort og åpent er kjøkkenet? Hva er stilen ellers i huset? Hvordan ser/skal se det ut rundt (farge på vegger, gulv osv)? Hvilken stemning ønsker du? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva slags kjøkken liker du da? Jeg syns dette er helt håpløst vanskelig. Skal pusse opp kjøkken for første gang og blir helt svimmel av alle valgene. 

Foretrekker grått eller hvitt. Og litt annen stil, er ikke så glad i "nytt og moderne".

• Liker 4
Skrevet
MariaIsabel skrev (4 minutter siden):

Jeg synes begge er fine, men det kommer veldig an på flere ting - hvor stort og åpent er kjøkkenet? Hva er stilen ellers i huset? Hvordan ser/skal se det ut rundt (farge på vegger, gulv osv)? Hvilken stemning ønsker du? 

Delvis åpen løsning mot stue, hvitoljet tregulv, sofa i naturhvitt, detaljer i sort og naturmaterialer og mange store grønne planter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Delvis åpen løsning mot stue, hvitoljet tregulv, sofa i naturhvitt, detaljer i sort og naturmaterialer og mange store grønne planter. 

Veggene da?

Skrevet
Lawyam skrev (3 minutter siden):

Veggene da?

Per i dag stort sett hvite, vegger rundt sofakroken er mørk grå (Jotun elegant). har et rustikt sort vitrineskap i tre og jern, spisebord av hvitoljede brede treplanker med sorte stoler til. Så ja, om det blir det beige må jeg nok hive ut resten av interiøret 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Per i dag stort sett hvite, vegger rundt sofakroken er mørk grå (Jotun elegant). har et rustikt sort vitrineskap i tre og jern, spisebord av hvitoljede brede treplanker med sorte stoler til. Så ja, om det blir det beige må jeg nok hive ut resten av interiøret 😅

Det blir dyrt kjøkken om du må skifte alt annet også pga det.

Glem beige da, det ser skittent ut og det ser ut som du har fått røykskader.. da går sort bra og nesten hva du velger, trefarget også..til og med rosa og mint ville vært bedre enn beige.

Skrevet
SPOCA skrev (4 timer siden):

Foretrekker grått eller hvitt. Og litt annen stil, er ikke så glad i "nytt og moderne".

Det er også smartest mht evt videre salg. Motekjøkken kan bli skikkelig ut.

Anonymkode: 80ee0...a11

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...