AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Skrevet 23. august 2024 Overskriften sier alt, glemte dagen til bestevenninna mi, men er syk så har sovet og ligget i med feber, vond hals, hoste og hodepine vet knapt hva årstall det er, har vert sikkelig dårlig. Sende melding så fort tåka hadde letta og forklare hva som hadde skjedd. Men føler meg fortsatt som en lort. Har ikke stemme så kunne ikke ringe. Hadde du tilgitt vennen din om de glemte dagen hvis de var syke? Anonymkode: cddef...adf
nordlending Skrevet 23. august 2024 #2 Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde du tilgitt vennen din om de glemte dagen hvis de var syke? Anonymkode: cddef...adf Helt klart. 3
Stor pike Skrevet 23. august 2024 #3 Skrevet 23. august 2024 Så lenge det er en god forklaring, skal et vennskap tåle det.
Laraa Skrevet 23. august 2024 #4 Skrevet 23. august 2024 Det er absolutt god nok grunn til forglemmelse. Hvordan skal du kunne prioritere annet enn å ivareta deg og helsen når du feber?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #5 Skrevet 23. august 2024 Selvfølgelig. Venninna di er nok mest bekymret for at du har vært såpass dårlig . Anonymkode: c7e0b...27b
Blåttvann Skrevet 23. august 2024 #6 Skrevet 23. august 2024 Er man med enn 10år så betyr ikke bursdag så mye at man blir sur hvis noen glemmer selve dagen. Sånt skjer, og kommer til å skje flere ganger. Ingen er perfekte. Bare vent til alle i omgangskretsen får barn, så må man huske de også.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #7 Skrevet 23. august 2024 Ja, det hadde jeg tilgitt uten videre. Selvfølgelig litt leit om en nær venn konsekvent glemmer bursdagen, men jeg skulle vært bra gæren for å bli grinete over at en nær venn ikke viet meg oppmerksomhet en enkelt bursdag fordi hun (eller han) lå utslått med feber. Sånt skjer, ingen stor sak i det hele tatt. Anonymkode: 1d71c...01f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #8 Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Overskriften sier alt, glemte dagen til bestevenninna mi, men er syk så har sovet og ligget i med feber, vond hals, hoste og hodepine vet knapt hva årstall det er, har vert sikkelig dårlig. Sende melding så fort tåka hadde letta og forklare hva som hadde skjedd. Men føler meg fortsatt som en lort. Har ikke stemme så kunne ikke ringe. Hadde du tilgitt vennen din om de glemte dagen hvis de var syke? Anonymkode: cddef...adf Venninna mi glemte min, og jeg tilga med en gang. Shit happens og for å være ærlig hadde jeg glemt den selv dersom ikke noen hadde minnet meg på den Anonymkode: 11860...a46
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #9 Skrevet 24. august 2024 Stor pike skrev (15 timer siden): Så lenge det er en god forklaring, skal et vennskap tåle det. Hadde ikke hatt problemer om det ikke var noen god forklaring heller jeg. Anonymkode: e6846...7c4 1 1
Million Skrevet 24. august 2024 #10 Skrevet 24. august 2024 Selvfølgelig hadde jeg godtatt den forklaringen. Er man syk så er man syk. Ikke noe styr, bare slapp av og bli frisk, hadde jeg svart om jeg var "bursdagsbarnet".
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #11 Skrevet 24. august 2024 Klarte du ikke å tyte ut en sms. Vi finner på noe når jeg er piggene? Anonymkode: da5ae...92d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #12 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klarte du ikke å tyte ut en sms. Vi finner på noe når jeg er piggene? Anonymkode: da5ae...92d Du vet ikke hva "glemme" betyr? Det betyr ikke "orket ikke".. Anonymkode: 2bc0b...96e 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #13 Skrevet 24. august 2024 Forventer ikke at veninner skal huske min bursdag, så det hadde jeg ikke blitt fornærmet over. Anonymkode: c0feb...f24 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #14 Skrevet 24. august 2024 Jeg har glemt veninna mi sin og hun min mer enn en gang. De fleste av veninnene mine aner ikke engang når bursdagen min er ut over at den er på sommeren en gang. Det går helt fint. Anonymkode: 48a99...446 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #15 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Overskriften sier alt, glemte dagen til bestevenninna mi, men er syk så har sovet og ligget i med feber, vond hals, hoste og hodepine vet knapt hva årstall det er, har vert sikkelig dårlig. Sende melding så fort tåka hadde letta og forklare hva som hadde skjedd. Men føler meg fortsatt som en lort. Har ikke stemme så kunne ikke ringe. Hadde du tilgitt vennen din om de glemte dagen hvis de var syke? Anonymkode: cddef...adf Jeg hadde tillgitt deg. Min tidligere bestevenninne (pga mange ting) tok feil dag når hun skulle gratulere meg. Hun trodde jeg hadde dagen før, og laga et stort oppstyr om det, hurra og gaver og alt. Jeg sa takk, men det er i morgen, da gikk hun rett i forsvar og ble irritert og sa at det trenger ikke å være på selve dagen så det så. Anonymkode: a86d0...826
Perle Skrevet 24. august 2024 #16 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Overskriften sier alt, glemte dagen til bestevenninna mi, men er syk så har sovet og ligget i med feber, vond hals, hoste og hodepine vet knapt hva årstall det er, har vert sikkelig dårlig. Sende melding så fort tåka hadde letta og forklare hva som hadde skjedd. Men føler meg fortsatt som en lort. Har ikke stemme så kunne ikke ringe. Hadde du tilgitt vennen din om de glemte dagen hvis de var syke? Anonymkode: cddef...adf Dette er et ikke-problem med mindre dere går på ungdomsskolen.
klarinetta Skrevet 24. august 2024 #17 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Overskriften sier alt, glemte dagen til bestevenninna mi, men er syk så har sovet og ligget i med feber, vond hals, hoste og hodepine vet knapt hva årstall det er, har vert sikkelig dårlig. Sende melding så fort tåka hadde letta og forklare hva som hadde skjedd. Men føler meg fortsatt som en lort. Har ikke stemme så kunne ikke ringe. Hadde du tilgitt vennen din om de glemte dagen hvis de var syke? Anonymkode: cddef...adf Selvsagt ❤️ Har du noen grunn til å tro at hun vil mistenke deg for å ikke bry deg om henne?
klarinetta Skrevet 24. august 2024 #18 Skrevet 24. august 2024 Perle skrev (8 minutter siden): Dette er et ikke-problem med mindre dere går på ungdomsskolen. Hva hvis de går på ungdomsskolen?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #19 Skrevet 24. august 2024 Hadde ikke blitt sur om hun så bare hadde glemt det i en vanlig hverdag engang jeg😄 men nå er jeg ikke så lett-irritert, ei heller så fryktelig opptatt av bursdager. Og voksen 🫢 Anonymkode: 414a5...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå