Gå til innhold

Glemte bestevenninna mi sin bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier alt, glemte dagen til bestevenninna mi, men er syk så har sovet og ligget i med feber, vond hals, hoste og hodepine vet knapt hva årstall det er, har vert sikkelig dårlig. Sende melding så fort tåka hadde letta og forklare hva som hadde skjedd. Men føler meg fortsatt som en lort. Har ikke stemme så kunne ikke ringe. Hadde du tilgitt vennen din om de glemte dagen hvis de var syke? 

Anonymkode: cddef...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde du tilgitt vennen din om de glemte dagen hvis de var syke? 

Helt klart. 

• Nyttig 3
Skrevet

Så lenge det er en god forklaring, skal et vennskap tåle det. 

Skrevet

Det er absolutt god nok grunn til forglemmelse.  Hvordan skal du kunne prioritere annet enn å ivareta deg og helsen når du feber? 

Skrevet

Selvfølgelig. Venninna di er nok mest bekymret for at du har vært såpass dårlig . 

Anonymkode: c7e0b...27b

Skrevet

Er man med enn 10år så betyr ikke bursdag så mye at man blir sur hvis noen glemmer selve dagen. Sånt skjer, og kommer til å skje flere ganger. Ingen er perfekte.

Bare vent til alle i omgangskretsen får barn, så må man huske de også. 

Skrevet

Ja, det hadde jeg tilgitt uten videre. Selvfølgelig litt leit om en nær venn konsekvent glemmer bursdagen, men jeg skulle vært bra gæren for å bli grinete over at en nær venn ikke viet meg oppmerksomhet en enkelt bursdag fordi hun (eller han) lå utslått med feber.

Sånt skjer, ingen stor sak i det hele tatt.

Anonymkode: 1d71c...01f

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Overskriften sier alt, glemte dagen til bestevenninna mi, men er syk så har sovet og ligget i med feber, vond hals, hoste og hodepine vet knapt hva årstall det er, har vert sikkelig dårlig. Sende melding så fort tåka hadde letta og forklare hva som hadde skjedd. Men føler meg fortsatt som en lort. Har ikke stemme så kunne ikke ringe. Hadde du tilgitt vennen din om de glemte dagen hvis de var syke? 

Venninna mi glemte min, og jeg tilga med en gang. Shit happens og for å være ærlig hadde jeg glemt den selv dersom ikke noen hadde minnet meg på den

Anonymkode: 11860...a46

Skrevet
Stor pike skrev (15 timer siden):

Så lenge det er en god forklaring, skal et vennskap tåle det. 

Hadde ikke hatt problemer om det ikke var noen god forklaring heller jeg. 

Anonymkode: e6846...7c4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg godtatt den forklaringen. Er man syk så er man syk. Ikke noe styr, bare slapp av og bli frisk, hadde jeg svart om jeg var "bursdagsbarnet".

Skrevet

Klarte du ikke å tyte ut en sms. Vi finner på noe når jeg er piggene?

Anonymkode: da5ae...92d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Klarte du ikke å tyte ut en sms. Vi finner på noe når jeg er piggene?

Anonymkode: da5ae...92d

Du vet ikke hva "glemme" betyr?

Det betyr ikke "orket ikke"..

Anonymkode: 2bc0b...96e

• Liker 6
Skrevet

Forventer ikke at veninner skal huske min bursdag, så det hadde jeg ikke blitt fornærmet over.

Anonymkode: c0feb...f24

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har glemt veninna mi sin og hun min mer enn en gang. De fleste av veninnene mine aner ikke engang når bursdagen min er ut over at den er på sommeren en gang. 
Det går helt fint. 

Anonymkode: 48a99...446

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg hadde tillgitt deg. Min tidligere bestevenninne (pga mange ting) tok feil dag når hun skulle gratulere meg. Hun trodde jeg hadde dagen før, og laga et stort oppstyr om det, hurra og gaver og alt. Jeg sa takk, men det er i morgen, da gikk hun rett i forsvar og ble irritert og sa at det trenger ikke å være på selve dagen så det så. 

Anonymkode: a86d0...826

Skrevet

Dette er et ikke-problem med mindre dere går på ungdomsskolen. 

Skrevet

Selvsagt ❤️ Har du noen grunn til å tro at hun vil mistenke deg for å ikke bry deg om henne? 

Skrevet
Perle skrev (8 minutter siden):

Dette er et ikke-problem med mindre dere går på ungdomsskolen. 

Hva hvis de går på ungdomsskolen? 

Skrevet

Hadde ikke blitt sur om hun så bare hadde glemt det i en vanlig hverdag engang jeg😄 men nå er jeg ikke så lett-irritert, ei heller så fryktelig opptatt av bursdager. Og voksen 🫢

Anonymkode: 414a5...ee0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...