Gå til innhold

Brygger på et eller annet ! Gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner det i halsen først og fremst og vi skal egentlig noe imorgen med masse folk, familie/formiddag. Kjenner jeg er opp og ned i formen. Tidligere idag svettet jeg sykt og var rar i kroppen. Bør jeg droppe? 

Anonymkode: d3e69...aef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kjenner det i halsen først og fremst og vi skal egentlig noe imorgen med masse folk, familie/formiddag. Kjenner jeg er opp og ned i formen. Tidligere idag svettet jeg sykt og var rar i kroppen. Bør jeg droppe? 

Du kjenner på formen i morgentidlig. 
Er du usikker så blir du hjemme. Du ville fått virkelige problemer med meg om du dukket opp i familiesamlinger og smittet hele selskapet med et virus ingen vil ha. Kikhoste, influensavarianter av ulike virus, mycoplasmapneumoni, RA virus, alt er i omløp i tillegg til vanlige forkjølelsesvirus, ja, også den derre Corona er visst og ute og sprader rundt.  

Anonymkode: 1bc56...ef6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kjenner på formen i morgentidlig. 
Er du usikker så blir du hjemme. Du ville fått virkelige problemer med meg om du dukket opp i familiesamlinger og smittet hele selskapet med et virus ingen vil ha. Kikhoste, influensavarianter av ulike virus, mycoplasmapneumoni, RA virus, alt er i omløp i tillegg til vanlige forkjølelsesvirus, ja, også den derre Corona er visst og ute og sprader rundt.  

Ja jeg aner ikke hva jeg har, men det sitter veldig i halsen. Vondt i hodet, varm i hodet, røde kinn... Føler bare det er så klisjé å si man er syk😶

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja jeg aner ikke hva jeg har, men det sitter veldig i halsen. Vondt i hodet, varm i hodet, røde kinn... Føler bare det er så klisjé å si man er syk😶

Klisje å være syk? Er det derfor folk driver og smitter ut mange andre fordi de ikke holder seg hjemme når de er smittsom? 

• Liker 1
Skrevet

Ville blitt hjemme, ja. Skjønner ikke helt hva som er "klisjé" ved å være syk, men ville uansett heller vært en klisjé enn å dytte noe som etter alt å dømme er smittsomt inn i en haug med husstander jeg bryr meg om.

Anonymkode: 3836e...c82

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ville blitt hjemme, ja. Skjønner ikke helt hva som er "klisjé" ved å være syk, men ville uansett heller vært en klisjé enn å dytte noe som etter alt å dømme er smittsomt inn i en haug med husstander jeg bryr meg om.

Anonymkode: 3836e...c82

Nei sant. Er bare noe folk som tror jeg dropper for gøy, men er oppriktig forkjølet. Mulig det er corona også, den har vært mild på meg de to gangene jeg har hatt det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...