AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Skrevet 23. august 2024 Hei! Jeg lurer på om jeg lettere får strekkmerker der morkaka ligger? Huden føles ikke stram, men det er smertefullt der. Som at muskler eller huden skulle sprekke rett under huden. Det kom i dag (37+4). Anonymkode: 815ae...3ff
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #2 Skrevet 24. august 2024 Strekkmerker har ingenting med hvor morkaken ligger og er hovedsaklig genetisk betinget og hormonelt styrt om man får strekkmerker eller ikke. Anonymkode: 06336...3c3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #3 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Strekkmerker har ingenting med hvor morkaken ligger og er hovedsaklig genetisk betinget og hormonelt styrt om man får strekkmerker eller ikke. Anonymkode: 06336...3c3 Takk, men det var ikke set jeg spurte om. Kan tydeliggjøre: Om min morkake ligger foran, litt på venstre side, blir det mer spent der og er det lettere at jeg får strekkmerker der enn andre steder? Babyens rumpe/rygg ligger bak morkaken. Anonymkode: 815ae...3ff
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #4 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Takk, men det var ikke set jeg spurte om. Kan tydeliggjøre: Om min morkake ligger foran, litt på venstre side, blir det mer spent der og er det lettere at jeg får strekkmerker der enn andre steder? Babyens rumpe/rygg ligger bak morkaken. Anonymkode: 815ae...3ff Har hatt morkake fremme med 3 barn, ikke fått strekkmerker der uavhengig av plassering både av morkake og baby. Så svaret er fremdeles nei- det påvirker ikke om man får strekkmerker eller ei. Siste baby låg i seteleie i tillegg og låg konstant og presset samme sted i mange mnd. Anonymkode: 06336...3c3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #5 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk, men det var ikke set jeg spurte om. Kan tydeliggjøre: Om min morkake ligger foran, litt på venstre side, blir det mer spent der og er det lettere at jeg får strekkmerker der enn andre steder? Babyens rumpe/rygg ligger bak morkaken. Anonymkode: 815ae...3ff nei Anonymkode: 76a3c...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå