Gå til innhold

Forliggende morkake, venstre side.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om jeg lettere får strekkmerker der morkaka ligger? Huden føles ikke stram, men det er smertefullt der. Som at muskler eller huden skulle sprekke rett under huden. Det kom i dag (37+4). 

Anonymkode: 815ae...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strekkmerker har ingenting med hvor morkaken ligger og er hovedsaklig genetisk betinget og hormonelt styrt om man får strekkmerker eller ikke. 

Anonymkode: 06336...3c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Strekkmerker har ingenting med hvor morkaken ligger og er hovedsaklig genetisk betinget og hormonelt styrt om man får strekkmerker eller ikke. 

Takk, men det var ikke set jeg spurte om. 

Kan tydeliggjøre:

Om min morkake ligger foran, litt på venstre side, blir det mer spent der og er det lettere at jeg får strekkmerker der enn andre steder?

Babyens rumpe/rygg ligger bak morkaken.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kan tydeliggjøre:

Om min morkake ligger foran, litt på venstre side, blir det mer spent der og er det lettere at jeg får strekkmerker der enn andre steder?

Har hatt morkake fremme med 3 barn, ikke fått strekkmerker der uavhengig av plassering både av morkake og baby. 

Så svaret er fremdeles nei- det påvirker ikke om man får strekkmerker eller ei. Siste baby låg i seteleie i tillegg og låg konstant og presset samme sted i mange mnd. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan tydeliggjøre:

nei

Anonymkode: 76a3c...9ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...