Gå til innhold

Sex med kunder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hørt at en av Ylvis brødrene har hatt sex med en resepsjonist 🙈Hørt fra ei vennine som jobba på hotell i oslo

Anonymkode: 91e57...149

Ja og han som synger "Ut mot havet", men han hadde jo et "hav" med kvinner på hotelrommet😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

K.B. skrev (10 timer siden):

Jobbet på hotell i mange år, mange av Oslos største, dere ville blitt forbauset over hva jeg så og fikk tilbud om..

Jeg ville ikke blitt forbauset.

Anonymkode: 8faed...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, K.B. said:

Jobbet på hotell i mange år, mange av Oslos største, dere ville blitt forbauset over hva jeg så og fikk tilbud om..

At man FÅR tilbud i den bransjen tviler jeg ikke på. Men er det noen som GIR?

Apropos; var på cruise med kona. Vi hadde bestilt frokost på lugaren. Mens vi stod i doggy kom servitøren inn, gikk forbi sengen, ut på balkonen, satte frokosten på borden, passerte sengen igjen og sa «pleace proceed» og gikk. 

De ser sikkert mye rart.

Anonymkode: 774f9...816

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 20.58):

Hahahaha...   😅       Nei, ingen av delene.   

Anonymkode: abf12...24a

Tennisproff? Wedding planner?

Anonymkode: e93a6...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Apropos; var på cruise med kona. Vi hadde bestilt frokost på lugaren. Mens vi stod i doggy kom servitøren inn, gikk forbi sengen, ut på balkonen, satte frokosten på borden, passerte sengen igjen og sa «pleace proceed» og gikk. 

De ser sikkert mye rart.

Stoppet dere ikke av høflighet? 

Anonymkode: d671a...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De ser sikkert mye rart.

Så klart det skjer. Når jeg jobbet i bar var det ikke uvanlig at bartendere ble med på etterfest. På hotell er det strengere, de fleste har klausul om å ikke oppholde seg på hotellet i fritiden, men det skjer nok likevel. Vi hadde en wall of shame for alle som la igjen nøkkelkortet og beskjed om hvilket rom de bodde på. Det var ikke en daglig hendelse, men et par ganger i måneden vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Stoppet dere ikke av høflighet? 

Ville en pause i pumpinga gjort noen meningsfull forskjell i den situasjonen. Det er kanskje litt mye å high-five'e fyren, men står man der ball deeps i dama er det lite man får gjort med det. Skulle han trukket seg ut og stått der med glisende festkjepp på display?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tennisproff? Wedding planner?

Anonymkode: e93a6...581

Tennisproff ja, det hadde vært noe.  La meg si så mye .....  Det har vært litt sniking i hotellkorridorer, og i lugarkorridorer på passasjerbåter (ferjer).  Og noen svært få utvalgte har fått besøk privat.  😉

Anonymkode: abf12...24a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min jobber i bank, han har hatt sex med noen kunder. 

Ikke uvanlig at de har sex med kollegaer på seminar heller.

Anonymkode: da556...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulte frisøren min en gang . Men da hadde begge fri . 

Anonymkode: e6548...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Pulte frisøren min en gang . Men da hadde begge fri . 

Var dere single? 

Anonymkode: c8373...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var dere single? 

Anonymkode: c8373...90c

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (På 25.8.2024 den 0.24):

Ville en pause i pumpinga gjort noen meningsfull forskjell i den situasjonen. Det er kanskje litt mye å high-five'e fyren, men står man der ball deeps i dama er det lite man får gjort med det. Skulle han trukket seg ut og stått der med glisende festkjepp på display?

Jeg dauer 🤣🤣🤣👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Even Tuell skrev (På 25.8.2024 den 0.24):

Hva er galt med dere? Selvsagt skal man trekke ut, dekke seg til/snu seg rundt, beklage og si vent litt eller lignende. Hvorfor skal han glise? 

Ingen skal være nødt til å ha noe med sexen til andre å gjøre. Det er ingen gullmedalje for å ha sex, det er normalt, så slutt å tro at dere er så forbanna edgy og sexy av å ha det. Det er også på grensen til overgrep å usamntykkende blande inn andre.

Lær dere å respektere folk og spesielt når de er fanget til å komme med maten, da de er på jobb!  

Jeg hadde slått opp med en mann som ikke stoppet, holdt igjen en saftig ørefik for vold er dumt. Så har jeg aldri snakket med han igjen. Aldri om jeg skal måtte ha sex forran noen eller utsette noen for å måtte se meg.

Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.8.2024 den 21.29):

De ser sikkert mye rart.

Fy faen så harry å bestille roomservice og ha seg før servitøren kommer!

Anonymkode: 54e6b...399

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.8.2024 den 0.42):

Hørt at en av Ylvis brødrene har hatt sex med en resepsjonist 🙈Hørt fra ei vennine som jobba på hotell i oslo

Anonymkode: 91e57...149

Bård…. No surprise😅

Anonymkode: e30fe...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...