AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #21 Del Skrevet 24. august 2024 Har aldri ofret det en tanke! Kan bli litt sånn satt ut om spruten er kraftig og treffer taket liksom.. men det er det villeste jeg har vert med på så🤷♀️ Anonymkode: 47e11...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 24. august 2024 #22 Del Skrevet 24. august 2024 Just now, AnonymBruker said: Har aldri ofret det en tanke! Kan bli litt sånn satt ut om spruten er kraftig og treffer taket liksom.. men det er det villeste jeg har vert med på så🤷♀️ Anonymkode: 47e11...e31 Man vet han har kommet kraftig når man blir satt ut av rekylen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #23 Del Skrevet 24. august 2024 Den eneste anledningen sædmengden har betydning er når man prøver å bli gravid. Da må det være nok mengde, nok antal sædceller og nok andel av sædcellene som er normale, gode svømmere. Min manns sæd er for lite i mengde og i andel svømmere. Derfor er vi barnløse. Det er trist. Men under sex så merker jeg det ikke, han kommer alltid inn i meg. Det vil si, fordelen er at jeg slipper å kjenne sæden renne ut av meg senere, som jeg hører andre kvinner klage over. Anonymkode: 0b641...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #24 Del Skrevet 24. august 2024 Trenger liksom ikke følge med på det, men får det med meg likevel. Har en mann som har svært variert sæd i forhold til når siste utløsning var, så jeg har tullet med at jeg kan oppdage utroskap via slikt, spesielt siden han nekter å runke også, men det er liksom ikke noe jeg har fryktet slik at jeg kontrollerer bevisst. Synes bare det er en morsom raritet at hans sæd varierer såpass som det gjør. Samme dag og opp til 2 dager er det liksom normal mengde, 2-3 dager blir det større ladning, over det blir det mindre igjen, men tykkere. Fra 5- 6 dager blir det liksom geleklumper i sæden. I starten synes jeg det med geleklumper i var veldig rart, for det hadde jeg aldri erfaring med fra mine ekser. Fikk ham derfor til å ta det opp med lege, men er visst ikke noe galt, han et bare slik. Anonymkode: f4813...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #25 Del Skrevet 24. august 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er mann, og selv om jeg har sett kvinner (her på KG, først og fremst) si igjen og igjen at "Nei, det er dere menn som er så jævlig opptatt av pikk og pung og sæd" har jeg liksom ikke klart å tro helt på det. Jeg er jo ikke sånn, og jeg opplever ikke kompisene mine sånn heller. Men så ser jeg koko-tråder som denne, som helt soleklart er startet av en mann som ikke gjør annet enn å tenke på nettopp pikk og pung og sæd, og da skjønner jeg hvor mange spinnville menn dere nok må deale med. Dette er virkelig noe av det mest rablende gale på KG på en god stund. Anonymkode: 427a5...b15 Tøv! Da må dette være første tråd du leser på KG på en stund. Dessuten er du ikke mann. Anonymkode: 99ebe...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #26 Del Skrevet 24. august 2024 Sorry gutter, men jeg er altfor opptatt med å nyte sexen og min egen orgasme til å registrere hvor mye sæd dere spruter ut 🤣 Anonymkode: c90b4...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #27 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 20.19): Er det noen av dere kvinner som følger med på mengden sæd ved utløsning? Er det slik at om det har vært en stund siden dere har hatt sex, så forventer dere mye sæd? Noen som mistenker utroskap hvis det er lite? Anonymkode: 99ebe...115 Hæ? Det varierer da meget. Her er vi i åpent forhold, så selv om han hadde hatt sex med andre i går, ville det vært greit. Hvorfor alle disse trådene om sæd i dag? 😂 Anonymkode: 48010...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå