AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Del Skrevet 23. august Hei oppdaget i dag at hunden har fått en kul rett over labben. Den er ikke veldig hard, men litt myk, ikke bevegelig. Skal kontakte dyrlege på mandag, men lurer på om noen har vært borti det samme? Legger ved et bilde. Anonymkode: a5e00...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Del Skrevet 23. august Mest sannsynlig er det bare en fettkul eller noe annet som er helt ufarlig, så jeg ville ikke brukt helgen på å bekymre meg. Men, det er mulig den sitter på en plass som gjør det nødvendig å fjerne den selv om det viser seg å være noe ufarlig. Du får se hva veterinæren sier. Anonymkode: d8df3...285 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mest sannsynlig er det bare en fettkul eller noe annet som er helt ufarlig, så jeg ville ikke brukt helgen på å bekymre meg. Men, det er mulig den sitter på en plass som gjør det nødvendig å fjerne den selv om det viser seg å være noe ufarlig. Du får se hva veterinæren sier. Anonymkode: d8df3...285 Takk for svar❤️ Anonymkode: a5e00...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 24. august #4 Del Skrevet 24. august Det er nok et fettkul (lipom) ja. Disse er helt ufarlige. Men, problemet er at disse fettkulene kan være ondartede, så anbefaler å reise til veterinæren. Der tar de en rask prøve for å vurdere om det er en normal, godartet fettkul som er ufarlig, eller om den er ondartet. Ondartede er heldigvis ganske sjeldne, så du trenger ikke å bekymre deg unødvendig mye. Her er for øvrig litt mer info om fettkuler hvis du vil lese deg litt opp: https://dyreliv.no/hund/fettkuler-hund/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Del Skrevet 24. august Durinur skrev (1 time siden): Det er nok et fettkul (lipom) ja. Disse er helt ufarlige. Men, problemet er at disse fettkulene kan være ondartede, så anbefaler å reise til veterinæren. Der tar de en rask prøve for å vurdere om det er en normal, godartet fettkul som er ufarlig, eller om den er ondartet. Ondartede er heldigvis ganske sjeldne, så du trenger ikke å bekymre deg unødvendig mye. Her er for øvrig litt mer info om fettkuler hvis du vil lese deg litt opp: https://dyreliv.no/hund/fettkuler-hund/ Takk for svar😊 Anonymkode: a5e00...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå