Gå til innhold

X som sender melding hver gang han er full.

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 år siden vi var et par. Er godt gift. Han har samboer og 2 barn. Likevell får jeg meldinger hver gang han drikker. Kan være litt mer subtile meldinger, eller direkte: jeg  savner der vil hadde, og vil ha deg tilbake"" meldinger.

Sist helg fikk jeg en snap av en musikkvideo, jeg ikke kjenner til, med  halvnakne damer som ristet på rumpa og slikket seg rundt munnen. Med spørsmål om hvorfor han tenkte på meg da han så denne?

Jeg svarte ikke. Har ikke hørt sangen før, og så ikke slik ut hverken da eller nå.

Jeg blir så paff at jeg ikke vet hva jeg skal skrive. Har sagt flere ganger at vi to vil aldri skje. I det siste har jeg bare ignorert.

Han er en "familievenn" så har ikke fått meg til å slette ham. 

Mannen min vet om det, og bare ler.

Jeg blir både smigret og irritert på samme tid. 

Synes det er dårlig gjort av ham forhold til hans samboer. 

Burde jeg gi henne beskjed på noe vis? Jeg kjenner ikke henne, og har aldri møtt henne. Men om det hadde vært min mann hadde jeg ønsket å vite hvordan han faktisk var. 

Anonymkode: b9394...c24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare fyllerør. Blokkér ham om det plager deg, det plager sikkert ikke kona at han gjør det, hadde hun vært ekte interessert hadde han nok ikke sendt deg sånne meldinger. 

Anonymkode: f7bd6...3ef

• Nyttig 2
Skrevet

Blokker.

• Liker 2
Skrevet

Første gang var det han som sendte melding, andre gang var det du som tok imot melding.

Anonymkode: 620b2...84e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kunne blokkert han for lenge siden, men du liker vel oppmerksomheten da

Anonymkode: 67f8e...c5b

• Liker 1
Skrevet

Du kan fint blokkere og slette ham.

Skrevet

Ta kontakt med han når han er edru og si han må slutte med det.

Om det fortsetter, blokkert han, familievenn eller ei.

Anonymkode: 10c61...9b7

Skrevet

Noe så patetisk... Jeg hadde vært flau over å være en som han tror er interessert i dette her. 

Skriv en melding neste dag om at du ikke ønsker slike meldinger og at du trodde han hadde både samboer og barn. 

Anonymkode: b4a3f...959

Skrevet

Hatt noen sånne ekser selv, de blir nostalgiske og har ingen sperrer når de blir fulle, og så tikker det inn en melding.

Men jeg vil si det er ganske spesielt at det vedvarer sånn, når han stadig blir avvist eller ikke får respons.

Selv hadde jeg ikke kontaktet samboer, men jeg hadde nå gitt han klar beskjed om å slutte og sagt at jeg blokkerer om det skjer igjen. Og så blokkert når/hvis det skjer igjen.

Skjønner man blir smigret, men jeg tror at noen som driver med det i så stor grad, de fyrer av meldinger til mange. Hadde han blitt sammen med deg igjen, hadde han sendt til hun som nå er eks. De er bare ikke fornøyde med livet sitt der de er, og vil aldri bli det.

Anonymkode: d77a5...4df

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...