male32 Skrevet 23. august 2024 #1 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg vurderer å bytte fra Spotify til Tidal. Jeg opplever et problem med Spotify, ved at Spotify ikke lenger spiller av tilfeldelige låter fra en spilleliste. Eks, har jeg en spilleliste med flere tusen låter som jeg bruker til trening. Det virker som Spotify har valgt ut 30 låter som spilles om igjen. Har forsøkt å finne løsninger på problemet, men ingenting har fungert. Søker man på google, ser man at mange sliter med samme problem og Spotify ikke har noen løsninger på dette. Noen med erfaringer fra begge tjenestene, og er Tidal bedre? Er det funksjon i TIdal som gjør at jeg kan importere spilleliste fra Spotify til Tidal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 24. august 2024 #2 Del Skrevet 24. august 2024 Du må bruke eksterne tjenester for import, har ikke funnet noen som gjør hele jobben gratis. Jeg brukte Songshift, det fungerte rimelig greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #3 Del Skrevet 24. august 2024 Tidal har mye bedre lydkvalitet så det kan varmt anbefales om du verdsetter god lyd. Anonymkode: 9e918...b11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #4 Del Skrevet 24. august 2024 Jeg har begge dele. Spotify og TIDAL jeg ser jeg trekker meg mere til Spotify i det siste. Det som gjorde at vi kjøpte Spotify var at vi slet med TIDAL at jeg fikk ikke spille av musikk lell om jeg var offline. Når en av barna spilte i tillegg. Aldri vært et problem tidligere. Men plutselig så gikk ikke det. Vi vet hvis to var på logget så gikk det ikke. Men når man var offline så var det ikke noen problem. Men plutselig så gikk det ikke. Anonymkode: 50864...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 24. august 2024 #5 Del Skrevet 24. august 2024 Hva med YouTube? Har ikke de en egen musikktjeneste? Har vurdert å bytte til det, mye for å lytte til podcast på samme plattform. Brukte Google sin podcast-app frem til den ble fjernet i sommer og liker ikke så godt Spotify sitt oppsett av podcaster (blant annet: vanskelig å finne tilbake til påbegynte, men ikke fullførte, episoder). Vurderte derfor andre alternativet og YouTube sin var blant de jeg mener var mest anbefalt, men så glemte jeg altså hele greia. Uansett, poenget er: kanskje verdt å sjekke ut om YouTube tilbyr en god løsning for musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 24. august 2024 #6 Del Skrevet 24. august 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har begge dele. Spotify og TIDAL jeg ser jeg trekker meg mere til Spotify i det siste. Det som gjorde at vi kjøpte Spotify var at vi slet med TIDAL at jeg fikk ikke spille av musikk lell om jeg var offline. Når en av barna spilte i tillegg. Aldri vært et problem tidligere. Men plutselig så gikk ikke det. Vi vet hvis to var på logget så gikk det ikke. Men når man var offline så var det ikke noen problem. Men plutselig så gikk det ikke. Anonymkode: 50864...219 Men hadde du familieabonnementet da? Om du bare hadde en bruker er det naturlig at slikt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #7 Del Skrevet 25. august 2024 Lill3My skrev (18 timer siden): Hva med YouTube? Har ikke de en egen musikktjeneste? Har vurdert å bytte til det, mye for å lytte til podcast på samme plattform. Brukte Google sin podcast-app frem til den ble fjernet i sommer og liker ikke så godt Spotify sitt oppsett av podcaster (blant annet: vanskelig å finne tilbake til påbegynte, men ikke fullførte, episoder). Vurderte derfor andre alternativet og YouTube sin var blant de jeg mener var mest anbefalt, men så glemte jeg altså hele greia. Uansett, poenget er: kanskje verdt å sjekke ut om YouTube tilbyr en god løsning for musikk Youtube er veldig bra. En får reklamefri YT og YT music for 119 kr mnd. Vel verdt det. Anonymkode: 71ec8...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 25. august 2024 #8 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Youtube er veldig bra. En får reklamefri YT og YT music for 119 kr mnd. Vel verdt det. Anonymkode: 71ec8...350 Supert, takk for at du skriver det, da skal jeg få fingeren ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #9 Del Skrevet 25. august 2024 male32 skrev (På 23.8.2024 den 19.22): Jeg vurderer å bytte fra Spotify til Tidal. Jeg opplever et problem med Spotify, ved at Spotify ikke lenger spiller av tilfeldelige låter fra en spilleliste. Eks, har jeg en spilleliste med flere tusen låter som jeg bruker til trening. Det virker som Spotify har valgt ut 30 låter som spilles om igjen. Har forsøkt å finne løsninger på problemet, men ingenting har fungert. Søker man på google, ser man at mange sliter med samme problem og Spotify ikke har noen løsninger på dette. Noen med erfaringer fra begge tjenestene, og er Tidal bedre? Er det funksjon i TIdal som gjør at jeg kan importere spilleliste fra Spotify til Tidal? slett cachen for å få en bedre shuffling på spillelisten din. Anonymkode: 4e438...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 25. august 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): slett cachen for å få en bedre shuffling på spillelisten din. Anonymkode: 4e438...d3f Har forsøkt dette flere ganger. Hjelper ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå